Maar toen gaf hij ook aan ik moet er soms aan wennen dat mensen niet zo zijn als ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
Jane zegt dat Mattheus niet altijd met Jordy mee hoeft te gaan. Dat doet hij ook niet zegt hij, niet altijd.
Terecht, niemand hoeft verantwoording aan 'm af te leggen, al wil ie soms wel dat ze dan doen (zoals gisteren na die verdeling bijvoorbeeld).
n haar naam erop kwamquote:
Zal me worst wezen, ik vond dat ie zich als Kim Jor-Dy opstelde en zeg dat gewoonquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Maar toen gaf hij ook aan ik moet er soms aan wennen dat mensen niet zo zijn als ik.
Maar hij had wel gelijk want er is nu veel geld in het andere kamp.
Eerlijk zijk moet je thuis doen. Niet in een spel al bb waar je uiteindelijk alleen staat tegen al de rest die je kop er af wil...quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:09 schreef Koos1958 het volgende:
Jane manipuleert als de beste. Vind haar niet eerlijk. En ze draait het nu met jolien gister aan die tafel. Ze heeft wel gepushed dat axel het moest krijgen. Heeft ze zelf verteld aan jolien en dat ze het niet had moeten doen.
wat kunnen ze de nominatie goed dragen zegquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:13 schreef engine het volgende:
Sharice gaat alles platwalsen en op oorlogspad als ze mag blijven.
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
Die blik van Jane naar Axel toe
[..]
n haar naam erop kwam
Schepje voor schepjequote:Op donderdag 27 februari 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
Jane roddelen over matti nu
Lafjes
Ik denk dat ik toch het liefst Milena eruit wil, al is Sharice net zo erg en als Jane echt overgelopen is en met Sharice gaat bonden mag ze ook wegquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:21 schreef Snensie het volgende:
Kan me echt niet schelen wie eruit gaat.
Kinderachtige reden van Jordyquote:Op donderdag 27 februari 2025 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
De reden dat Jordy Jolien heeft gesaved is dat Jane de telefoonchallenge aan Axel heeft gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |