Meisje ik zal je helpen hoor...quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik had een compleet andere beleving van het gesprek tussen Jolien en Jane.
Zeker en ze verdient dat totaal niet want ze weet beter dan Jane hoe of wat.....Zelf bij de mannen die hun plannen uitleggen kan ze al inschatten of dat een goed idee is.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook dan is meisje wel ietwat kleinerend
Ik hoop dat ze koekjes onder hun kussen verstoppen, is lachen man!quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:49 schreef ledn81 het volgende:
Jeej koekjes bakken met Jane en Axel (of iets anders, maar alels beter dan gebabbel buiten)![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben dat nog niet eens gekregen. Zal vanavond wel grotendeels voorbereid aangeleverd worden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zijn ze eigenlijk al bezig met dat stoofvlees
Ohja dat is vandaagquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee ik had het hier altijd dag op petroleum stelletje staan. Tegenwoordig in de oven op 100 graden in stoofpan en dan 5 uur. Maar dan 3 kilo tegelijkquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Op de inductieplaat gaat het ook heel mooi.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik had het hier altijd dag op petroleum stelletje staan. Tegenwoordig in de oven op 100 graden in stoofpan en dan 5 uur. Maar dan 3 kilo tegelijk
Gewoon lekker lol maken en herinneringen ophalen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Buiten hebben ze het over dronken jordy als elvis. En 2e dat het een zooitje werd op 0.0% zegt jordy
ze deed inderdaad niet kleinerend naar Jolienquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik had een compleet andere beleving van het gesprek tussen Jolien en Jane.
Niet kleinerend, eerder moederlijk adviesquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze deed inderdaad niet kleinerend naar Jolien
Dat was Sharice eerder op de dag aan het schrijven (er mag niet geschreven worden in mijn huis)quote:
Waarom schrijven als je dit gewoon kan zeggen tegen haar op de manier zoals die 2 communiceren via fluisteren in elkaars oor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sharice heeft op de binnenkant van een envelop een briefje geschreven
[ afbeelding ]
Dat moet haast wel dan want moet behoorlijk tijd opstaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze hebben dat nog niet eens gekregen. Zal vanavond wel grotendeels voorbereid aangeleverd worden.
nominatie voor volgende week dan vastquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was Sharice eerder op de dag aan het schrijven (er mag niet geschreven worden in mijn huis)
Ja ik heb het ook altijd lang opstaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ik had het hier altijd dag op petroleum stelletje staan. Tegenwoordig in de oven op 100 graden in stoofpan en dan 5 uur. Maar dan 3 kilo tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |