SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Same shit, different day
SC hopper present
Neequote:
Ik zat al te wachtenquote:
quote:
Willem en Willempie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Deze twee grote heren zijn vandaag jarig.
ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:33 schreef Redefine het volgende:
#teamallesisbeterdandezesmaandenherfstdiewetegenwoordiginnederlandhebben
Dat zou wel prettig zijn, maar het is wel terecht dat die nog door laat spelen.quote:
Ik durf hier nu op te antwoorden dat het E luktquote:
Ga ik doen Luc!quote:
Louis Enrique?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:07 schreef Strani het volgende:
EN NU ZIJN WE ÓÓK DE BESTEN VAN SAINT-GILLES!!
Nog niet van heel Brussel, zo ver willen Louis en ik op dit moment niet gaan.
@egeltje1985 ik stel voor dat wij bij het vroegste daglicht in conclaaf gaan om stappen tegen onze nieuwe gezamenlijke vijand voor te bereiden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck Union. Fuck Bodo Glimt. Fuck Strani.
Bam bam bam AZ en Ajax door en veel liefde voor Arizona.
Nee Strani. Er zijn ook mensen die niks doen waardoor ze gehaat worden. Daar zou jij weleens wat van kunnen lerenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:21 schreef Strani het volgende:
@:Redefine jij bent ook welkom, het is een schande hoe jij blijkbaar als zó anoniem wordt beschouwd dat je niet eens genoemd bent tijdens de tirade. Positief noch negatief, gewoon helemaal niks. En dat met jouw kwaliteitsposts
Billy Cash was even in een rebelse bui vannachtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:19 schreef Strani het volgende:
@:fred_b jij mag ook aansluiten na de schandalige aanval op heel België.
Zeker. Ik las dat ze 0-2 achterstonden, een rode kaart kregen en toen was ik de hele avond chagrijnig, totdat mister Jade Anna ons bevrijdde met de 1-2.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Billy Cash was even in een rebelse bui vannacht
Stomme zonquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze hebben zon beloofd, maar ik zie geen zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Hier ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan melden dat de zon hier aanwezig is.
Ik denk dat jij misschien maar geen voetbal meer moet kijken Billyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik las dat ze 0-2 achterstonden, een rode kaart kregen en toen was ik de hele avond chagrijnig, totdat mister Jade Anna ons bevrijdde met de 1-2.
Nee, mensen zonder vijanden zijn te meegaand en komen blijkbaar nooit voor zichzelf of anderen op. De juiste vijanden zijn een compliment, m'n beste.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Strani. Er zijn ook mensen die niks doen waardoor ze gehaat worden. Daar zou jij weleens wat van kunnen leren
Daar ging het dus fout, Strani, ik heb de hele wedstrijd niet gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat jij misschien maar geen voetbal meer moet kijken Billy
Ik heb nog even aan Redefine gedacht, toen ik vannacht op het forum mijn blijdschap voor Ajax (en AZ) kenbaar maakte. Er kwam niets negatiefs in me op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, mensen zonder vijanden zijn te meegaand en komen blijkbaar nooit voor zichzelf of anderen op. De juiste vijanden zijn een compliment, m'n beste.
Ja oké en wat was daar de oorzaak van?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ging het dus fout, Strani, ik heb de hele wedstrijd niet gezien.
En ook niks positiefs? Gewoon allemaal een beetje 'ja, wel oké'?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb nog even aan Redefine gedacht, toen ik vannacht op het forum mijn blijdschap voor Ajax (en AZ) kenbaar maakte. Er kwam niets negatiefs in me op.
Alleen maar positieve dingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook niks positiefs? Gewoon allemaal een beetje 'ja, wel oké'?
Jij hebt een heel land beledigd vannacht! Ik slechts een kleine regio.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alleen maar positieve dingen.
Jij wil Twente aan het buitenland schenken en dan probeer je me nu te framen als slechterik.
Hoe bedoel je een land beledigd? Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt een heel land beledigd vannacht! Ik slechts een kleine regio.
Nou ja het staat er nu niet meer helaas maar het was echt niet netjes wat je zei over Oekraïnequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een land beledigd? Dat kan ik me niet herinneren.
Ik zeg niets raarders dan de president van Amerika hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het staat er nu niet meer helaas maar het was echt niet netjes wat je zei over Oekraïne
Nee oké dat is inderdaad ook wel de voice of reason in onze wereld.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zeg niets raarders dan de president van Amerika hoor
Heel goed. We zijn weer vrienden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:52 schreef Strani het volgende:
En ik wil toch maar even duidelijk maken dat mijn kritiek gericht was op FC Twente. Niet op de prachtige regio Twente waar Nederland alleen maar trots op kan zijn. Herman Finkers komt er immers vandaan. En Arißona.
Ja hoewel ik dit al duidelijk gezegd had hè maar jij leest nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed. We zijn weer vrienden.
Bij Inter mag men zich mentaal gaan voorbereiden op de uitschakeling.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef Fred_B het volgende:
PSV-Arsenal en Feyenoord-Inter.
En als ze winnen speelt PSV tegen Madrid of Madrid en Feyenoord tegen de winnaar van Bayern Leverkusen.
Mn man heeft de vliegtickets en hotel al geboektquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef Fred_B het volgende:
PSV-Arsenal en Feyenoord-Inter.
En als ze winnen speelt PSV tegen Madrid of Madrid en Feyenoord tegen de winnaar van Bayern Leverkusen.
Gaat hij dan (hopelijk) ook naar de wedstrijd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mn man heeft de vliegtickets en hotel al geboekt
Ja dat moeten ze dan daarna altijd nog regelen. Lukt meestal wel. Ze hebben niet als eerste voorrang met kaartjes kopen maar als tweede.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaat hij dan (hopelijk) ook naar de wedstrijd?
Ik nu ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan melden dat de zon hier aanwezig is.
Ik heb helemaal geen werkdagen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
En aan de 67 mods van dit subforum: Laat maar, rustig aan, we hebben het zelf al opgelost. Jullie waren ongetwijfeld verhinderd en ik ga er vanuit dat jullie de situatie anders sowieso binnen vijftien werkdagen hadden behandeld.
Leuk! Hopen dat het weer zo'n mooie avond wordt dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat moeten ze dan daarna altijd nog regelen. Lukt meestal wel. Ze hebben niet als eerste voorrang met kaartjes kopen maar als tweede.
Wow wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:35 schreef GeorgeM het volgende:
Wtf. Victor Reinier stopt met Flikken Maastricht vanwege beschuldigingen van wangedrag
Het is maar goed dat Milaan sowieso al vrij lelijk is, dus daar mag hij best een fonteintje slopen als 'ie daar zin in heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mn man heeft de vliegtickets en hotel al geboekt
Ik like dit omdat ik waardeer dat je de moeite neemt om dit te verduidelijken, al had ik sowieso niet verwacht dat je kwade bedoelingen had.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik like dit omdat het een grappige opmerking is maar niet omdat je nog geen werk hebt
https://nos.nl/l/2556738quote:
Nou ja van Tygo verbaasd me dat niet zo eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:46 schreef NailQueen het volgende:
Het komt nu steeds meer info naar buiten over acteurs/artiesten met grensoverschrijdende gedrag. Het is bijna niet bij te houden. Laatst ook met Tygo Gernandt. Die ik toch een van de beste acteurs van Nederland vind.
quote:
Het volkslied uitjouwen vind ik zo not donequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:54 schreef Strani het volgende:
In leuk nieuws: Canada heeft vannacht de VS verslagen met een golden goal in de finale van het nieuwe Four Nations-toernooi. De VS had in de groepsfase nog van Canada gewonnen waarna de Amerikaanse fans natuurlijk enorm hoog van de toren bliezen over '51e staat' en zo. Canadezen hadden ook het Amerikaanse volkslied uitgejouwd, dus het was echt enorm beladen allemaal.
Ik heb héél veel Canadezen vannacht de VS de '11th province' zien noemen
Bekijk deze YouTube-video
Nou, als de leider van een land roept dat ze jouw land misschien wel willen annexeren en veel van zijn fans staan helemaal achter dat idee, vind ik uitjouwen van het volkslied nog wel het meest onschuldige dat je kan doen uit protest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het volkslied uitjouwen vind ik zo not done![]()
Maar ik hou ook niet van hoog van de toren blazen.
Gewoon annexeren die handel!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, als de leider van een land roept dat ze jouw land misschien wel willen annexeren en veel van zijn fans staan helemaal achter dat idee, vind ik uitjouwen van het volkslied nog wel het meest onschuldige dat je kan doen uit protest.
Ik denk niet dat Canada de hele VS wil annexeren. Maar misschien een paar noordelijke staten zou wel terecht zijn.quote:
Die heb ik laatst nog zitten lezen, hilarischquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan de naam van Victor Reinier niet meer lezen zonder te gniffelen vanwege dat legendarische FOK! topic.
Ja, die heeft al een bepaalde vibe over zich. Maar dat hij gefilmd is, tja.. ik snap niet dat je op zo’n moment daaraan denkt. Dat neigt wel naar uitlokking.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:08 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja van Tygo verbaasd me dat niet zo eerlijk is eerlijk
Volgens mij deed ze dat omdat hij haar al vaker mishandeld had, op verzoek van de politie.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, die heeft al een bepaalde vibe over zich. Maar dat hij gefilmd is, tja.. ik snap niet dat je op zo’n moment daaraan denkt. Dat neigt wel naar uitlokking.
Haha ja bij mooie fonteinen moet ik m altijd erg in toom houden inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Milaan sowieso al vrij lelijk is, dus daar mag hij best een fonteintje slopen als 'ie daar zin in heeft
Señor gaat me nog een beetje lopen opjagen ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
En aan de 67 mods van dit subforum: Laat maar, rustig aan, we hebben het zelf al opgelost. Jullie waren ongetwijfeld verhinderd en ik ga er vanuit dat jullie de situatie anders sowieso binnen vijftien werkdagen hadden behandeld.
Ik zou gewoon lekker een siësta houden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Señor gaat me nog een beetje lopen opjagen ook
Een Spanjaard die van anderen verwacht dat iets dezelfde dag nog wordt opgelost. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Señor gaat me nog een beetje lopen opjagen ook
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:05 schreef Strani het volgende:
Eventjes nog voor de duidelijkheid: Limburg mogen we gewoon nog steeds weggeven aan het buitenland toch? Exclusief Limburgse sporters, natuurlijk.
Dat lijkt mij wel een goede deal. Wij krijgen Belgisch Limburg erbij en België krijgt Zeeland ervoor terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We moeten Limburg van België annexeren.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een goede deal. Wij krijgen Belgisch Limburg erbij en België krijgt Zeeland ervoor terug.
Ik kan dat leuke gifje van @NailQueen niet vinden. Maar ik was er wel aan toequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan dat leuke gifje van @:NailQueen niet vinden. Maar ik was er wel aan toe
Morgen vrijwilligerswerk doen, verder niet veel want moe en drukke weken voor de boegquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:10 schreef Strani het volgende:
Ik zocht net een programma van KRO-NCRV maar het is Spoorloos.
Ja, het was lekker buiten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:12 schreef zorro28 het volgende:
Lekker zonder jas naar buiten geweest vandaag
Je krijgt meer vrije feestdagen in België en staken doen ze daar ook vaker.quote:
Oh ja, dat klinkt wel goed. Maar mijn werk is nog wel in Nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je krijgt meer vrije feestdagen in België en staken doen ze daar ook vaker.
Het is niet voor niets dat Het Goede Doel twijfelde over België
Alleen maar gunstig voor je belastingaangifte.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat klinkt wel goed. Maar mijn werk is nog wel in Nederland.
Pizza is ook groente.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik eet nu twee dagen achter elkaar pizza. Dat is niet goed maar je hoort me ook niet klagen![]()
(Voor vandaag gisteren had ik iets uit de diepvries gehaald maar dat blijkt niet goed meer te zijn. Dus ja dan kom je weer uit op pizza)
We kunnen wel een eigen land beginnen bestaande uit Zeeland en Twente? Tweelandquote:
Hier werd het 18!!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:54 schreef NailQueen het volgende:
Het was vandaag 15 graden hierHelaas zat ik de hele dag binnen. Ik wilde nog fietsen maar het begint alweer koud te worden en de zon gaat onder
wij gaan morgenochtend even winkelen en boodschappen en verder ga ik ook weinig doen. Ook moe en nog steeds in een drukke periode wua werk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgen vrijwilligerswerk doen, verder niet veel want moe en drukke weken voor de boeg
Ja, dat kan ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
We kunnen wel een eigen land beginnen bestaande uit Zeeland en Twente? Tweeland
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:10 schreef Strani het volgende:
Ik zocht net een programma van KRO-NCRV maar het is Spoorloos.
Geblesseerd uitgevallen.quote:
Omdat de spelers het goed met hem kunnen vinden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Jonker weg moet. Ik heb wel het gevoel dat hij eruit haalt wat erin zit. Dat heb ik bij Koeman nou nooit, maar die durft Nigel de Jong natuurlijk niet weg te sturen.
Ik snap het ook niet. Want of ligt denk ik ook wel goed bij de speelsters. Daarbij vooral lachwekkend dat de Jong er helemaal niks over wil zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:48 schreef blackswangreen het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom Jonker weg moet. Ik heb wel het gevoel dat hij eruit haalt wat erin zit. Dat heb ik bij Koeman nou nooit, maar die durft Nigel de Jong natuurlijk niet weg te sturen.
Volgens mij kunnen de Oranje-speelsters het ook prima met Jonker vinden. Het enige wat je hem kunt verwijten is te lang vasthouden aan Spitse, maar daar lijkt hij inmiddels ook vanaf gestapt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de spelers het goed met hem kunnen vinden.
Hij moet nog even een goede reden verzinnen. Maar heeft nog niks kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Want of ligt denk ik ook wel goed bij de speelsters. Daarbij vooral lachwekkend dat de Jong er helemaal niks over wil zeggen
Van interviews met De Jong word je nooit veel wijzer, dat is niet the sharpest tool in the shed, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Want of ligt denk ik ook wel goed bij de speelsters. Daarbij vooral lachwekkend dat de Jong er helemaal niks over wil zeggen
En ik maar denken dat kut-Koeman alle dingen omgooitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:05 schreef Redefine het volgende:
Sindsdien hebben ze het ook gelijk veel lastiger. Al komt dat ook wel doordat Jonker het systeem daarna omgooide.
Wat is dat toch ook voor een verschrikkelijk mens. Hoe haalt ze het in haar hoofd dat ze zegt dat Zelensky niet democratisch verkozen is?quote:
Echt he.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is dat toch ook voor een verschrikkelijk mens. Hoe haalt ze het in haar hoofd dat ze zegt dat Zelensky niet democratisch verkozen is?![]()
En in de zetelpeiling staat PVV gewoon weer lekker dik bovenaan.
![]()
Die herhaalt denk ik vooral het standpunt wat ze binnen de partij hebben. Vermoedelijk heeft ze de memo gemist dat ze dit niet in het openbaar uitspreken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is dat toch ook voor een verschrikkelijk mens. Hoe haalt ze het in haar hoofd dat ze zegt dat Zelensky niet democratisch verkozen is?![]()
En in de zetelpeiling staat PVV gewoon weer lekker dik bovenaan.
![]()
Maar Geert hep belooof dat de boodschappen goedkoper worden, huren omlaag gaan en zorgtoeslag wordt afgeschaft, oh en alle buitenlanders weg gaan!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 07:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he.![]()
![]()
Ik heb het idee dat de Russische propaganda hier ook goed werkt blijkbaar.
Ik heb daar nog niet echt iets van gemorken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Geert hep belooof dat de boodschappen goedkoper worden, huren omlaag gaan en zorgtoeslag wordt afgeschaft, oh en alle buitenlanders weg gaan!
PVV heeft zelf voor huurverhoging en tegen afschaffen zorgtoeslag gestemd in de kamer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niet echt iets van gemorken.
widmquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:51 schreef NailQueen het volgende:
Wat kijken jullie vanavond? Het is een matig esf-avondje maar ik heb toch niets te doen
IJsland. Vorig jaar ook genieten. Eén geweldig lied, IJslanders die zich niet als statement willen laten gebruiken en een teleurgestelde @Cyan9 . Dat was een mooie avondquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:51 schreef NailQueen het volgende:
Wat kijken jullie vanavond? Het is een matig esf-avondje maar ik heb toch niets te doen
Ik heb nogal hoofdpijn nu eigenlijk maar ik denk IJsland en Duitsland.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:51 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders hebben me uitgenodigd om vanavond te komen eten. We gaan aan de pizzarette. Ook vandaag ontkom ik er niet aanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:29 schreef NailQueen het volgende:
Ik eet nu twee dagen achter elkaar pizza. Dat is niet goed maar je hoort me ook niet klagen![]()
(Voor vandaag gisteren had ik iets uit de diepvries gehaald maar dat blijkt niet goed meer te zijn. Dus ja dan kom je weer uit op pizza)
Wat als het heel ongezellig wordt in het topic?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:28 schreef NailQueen het volgende:
Duitsland heeft ook verrassend een paar goede liedjes tussen zitten. IJsland geloof ik eigenlijk wel maar ik heb ook wel zin in gezelligheid
Wel erbij vermelden dat ik niet teleurgesteld was vanwege het niet kiezen van een statement.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
IJsland. Vorig jaar ook genieten. Eén geweldig lied, IJslanders die zich niet als statement willen laten gebruiken en een teleurgestelde @:cyan9 . Dat was een mooie avond
Dat is zo, volgens mij waren we eigenlijk allemaal wel blij dat het mooiste lied niet gewonnen had.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel erbij vermelden dat ik niet teleurgesteld was vanwege het niet kiezen van een statement.
En dit jaar is het allemaal niks, dus een teleurgestelde Cyan krijg je sowieso niet.
Daar komt het wel op neer.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zo, volgens mij waren we eigenlijk allemaal wel blij dat het mooiste lied niet gewonnen had.
En wat ben je nu dan, onverschillig?
Maar een pizza is toch niet per definitie ongezond?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me uitgenodigd om vanavond te komen eten. We gaan aan de pizzarette. Ook vandaag ontkom ik er niet aan
Morgen eet ik weer gezond hoor.
Welke game?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:29 schreef Troel het volgende:
Zo, mijn kerel is onderweg naar Amsterdam voor Opeth en ik ben lekker alleen thuis en vanavond eten we stokbrood met kaasjes en dergelijke.
En nu heb ik net mijn pc opgeschoond en ga ik lekker gamen
Squid.quote:
@Strani is na deze opmerking een gebroken man;(quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
Het was hier vandaag ook nog prima weer! 14 graden en geen wind. Zomerjasje aan![]()
Nog even en ik hoef helemaal niet meer te overwegen om naar Spanje te verhuizen
Wij hebben vandaag gewandeld, en dat was behoorlijk nat moet ik zeggen. Zowel regen, als de bodem waar je tot je enkels in wegzakte. Straks dus nog even de schoenen moddervrij maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
Het was hier vandaag ook nog prima weer! 14 graden en geen wind. Zomerjasje aan![]()
Nog even en ik hoef helemaal niet meer te overwegen om naar Spanje te verhuizen
Ik snap het ook gewoon echt nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani is na deze opmerking een gebroken man;(
Je betaalt er dan minder belasting maar de offers die je er voor moet brengen, dat is het toch niet waard Fredquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag gewandeld, en dat was behoorlijk nat moet ik zeggen. Zowel regen, als de bodem waar je tot je enkels in wegzakte. Straks dus nog even de schoenen moddervrij maken.
Dat liken van de foto's is misschien juist wel het probleemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon echt nietIk ben áltijd lief tegen @:arizona en soms like ik zelfs een foto van haar op Instagram. En dan nóg wil ze niet in Spanje komen wonen.
Ik doe het juist expres alleen bij de nette foto's!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat liken van de foto's is misschien juist wel het probleem
Dat is nog wel echt waar ook, want er was zo’n plankenpad, maar dat hield halverwege het drassige rivierdal opeens opquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je betaalt er dan minder belasting maar de offers die je er voor moet brengen, dat is het toch niet waard Fred
Ben jij al aan het warmdraaien?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat het niet zo goed gaat met de paus.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is nog wel echt waar ook, want er was zo’n plankenpad, maar dat hield halverwege het drassige rivierdal opeens op
Ik heb net even gekeken maar mijn naam staat nog niet op het lijstje 'papabile'. Ik snap dat eigenlijk stiekem ook wel.quote:
Hopelijk was het ondanks de nattigheid toch een fijne wandelingquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag gewandeld, en dat was behoorlijk nat moet ik zeggen. Zowel regen, als de bodem waar je tot je enkels in wegzakte. Straks dus nog even de schoenen moddervrij maken.
Het ligt niet aan jou hoor!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon echt nietIk ben áltijd lief tegen @:arizona en soms like ik zelfs een foto van haar op Instagram. En dan nóg wil ze niet in Spanje komen wonen.
Dat gelooft natuurlijk niemandquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe het juist expres alleen bij de nette foto's!
Ja, weer een Paus uit een Spaanstalig land zou ik ook verrassend vinden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken maar mijn naam staat nog niet op het lijstje 'papabile'. Ik snap dat eigenlijk stiekem ook wel.
Ik post alleen maar nette foto’s!quote:
Haha ja okéquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik post alleen maar nette foto’s!
Ja en dan zijn er waarschijnlijk nog wel een paar andere kleine bezwaren waardoor een ander dan nét de voorkeur zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, weer een Paus uit een Spaanstalig land zou ik ook verrassend vinden.
Andries Jonker komt binnenkort vrij, las ik hier eerder.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en dan zijn er waarschijnlijk nog wel een paar andere kleine bezwaren waardoor een ander dan nét de voorkeur zou kunnen krijgen.
Is hij al kardinaal?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Andries Jonker komt binnenkort vrij, las ik hier eerder.
Hoeft niet, kardinalen kunnen iedereen kiezen, zolang ze maar katholiek en man zijn.quote:
Ja precies, het is al heel lang geleden dat er iemand gekozen is die niet kardinaal is. Ruim 600 jaar inmiddels.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:08 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hoeft niet, kardinalen kunnen iedereen kiezen, zolang ze maar katholiek en man zijn.
Maar ja, ze kiezen altijd lekker iemand uit hun eigen clubje.
Heel fijn! We willen je ook helemaal niet kwijt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ben wel katholiek! Maar geen kardinaal en ook geen man. Dus ik denk dat ik het nét niet ga worden.
Jij zou wel een goede paus zijn anders, je kunt goed spreken voor een groep gelovigen!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Gelukkig ben ik gewoon lekker gereformeerd!
Dan is al 1 streep die je voor hebt op mij! Ik ben niet katholiek, geen kardinaal en geen man. En ook wel iets te jong om in de aankomende 40 jaar paus te wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:23 schreef Arizona het volgende:
Ik ben wel katholiek! Maar geen kardinaal en ook geen man. Dus ik denk dat ik het nét niet ga worden.
Dat, en hij zou nooit al z'n side chicks opgeven voor het pausschap.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede paus zijn anders, je kunt goed spreken voor een groep gelovigen!
Maarja, inderdaad niet katholiek
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn! We willen je ook helemaal niet kwijt.
Want die willen we wél kwijt?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef BillDauterive het volgende:
Maar het zou wel leuk zijn als Strani de nieuwe paus wordt.
Billy werd wakker en dacht 'ik heb zin in een nieuwe uitdaging'. Maar een vijandschap aangaan met mij lijkt me iets te hoog gegrepen voor Billyquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Want die willen we wél kwijt?
Nee hoor dan had je wel een pushmelding gekregen van de Zeeuwsche Courant.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is de huidige paus al dood?
Zou kunnen dat ik die dan pas maandag krijg.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor dan had je wel een pushmelding gekregen van de Zeeuwsche Courant.
Onderschat Billy niet hoor!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Billy werd wakker en dacht 'ik heb zin in een nieuwe uitdaging'. Maar een vijandschap aangaan met mij lijkt me iets te hoog gegrepen voor Billy
Dat niet, maar ik denk dat hij al wel een paar stapjes richting de poort van Petrus heeft gezetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is de huidige paus al dood?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik denk dat hij al wel een paar stapjes richting de poort van Petrus heeft gezet
Jij gaat hem even over het randje pushen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ik die dan pas maandag krijg.
Nu wil ik helemaal dat jij de nieuwe paus wordt, want San Marino is veel groter dan Vaticaanstad.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat sowieso niet! Ook tegen San Marino heb je gewoon een strijdplan nodig
Laten we ook maar niet doen alsof dat het enige probleem isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij zou wel een goede paus zijn anders, je kunt goed spreken voor een groep gelovigen!
Maarja, inderdaad niet katholiek
Zou ook wel zuur zijn als uitgerekend de paus morgen, op zondag, gaat hemelen. Dat is de rustdag maar als hij net dan doodgaat moeten er allemaal mensen om die reden extra hard aan het werkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ik die dan pas maandag krijg.
Nog even snel bekeren tot het Katholicisme.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jij gaat hem even over het randje pushen?
Hehe .quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou ook wel zuur zijn als uitgerekend de paus morgen, op zondag, gaat hemelen. Dat is de rustdag maar als hij net dan doodgaat moeten er allemaal mensen om die reden extra hard aan het werk
Maar zouden ze het dan niet gewoon nog een dagje stil houden?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou ook wel zuur zijn als uitgerekend de paus morgen, op zondag, gaat hemelen. Dat is de rustdag maar als hij net dan doodgaat moeten er allemaal mensen om die reden extra hard aan het werk
Nee dat witte jurken je niet flatteren, is wel een groter probleemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Laten we ook maar niet doen alsof dat het enige probleem is
Kijk nou maar uit dat je je niet verbrandt aan je hete telefoon.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu wil ik helemaal dat jij de nieuwe paus wordt, want San Marino is veel groter dan Vaticaanstad.
Er zit tegenwoordig een hoesje omheen. Dit moet goedkomen!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk nou maar uit dat je je niet verbrandt aan je hete telefoon.
In een hoesje raakt ie juist meer oververhit, omdat de hitte niet weg kan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zit tegenwoordig een hoesje omheen. Dit moet goedkomen!Het zou zelfs de Spaanse zomers kunnen doorstaan.
Hopelijk lukt het om alsnog snel in slaap te vallen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:07 schreef Yesse het volgende:
Ik ben naar een verjaardag geweest (voor t eerst in lange tijd weer eens) maar nu kan ik niet slapen want ik moet altijd eerst de hele avond in m’n hoofd opnieuw afspelen om zeker te weten dat ik inderdaad te luid was en sommige dingen beter niet had kunnen zeggen.
Dit is waarom ik niet meer sociaal doe :’)
Hm. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Bén je ook daadwerkelijk iemand die bijvoorbeeld snel in conflicten terechtkomt of valt dat heel erg mee?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:07 schreef Yesse het volgende:
Ik ben naar een verjaardag geweest (voor t eerst in lange tijd weer eens) maar nu kan ik niet slapen want ik moet altijd eerst de hele avond in m’n hoofd opnieuw afspelen om zeker te weten dat ik inderdaad te luid was en sommige dingen beter niet had kunnen zeggen.
Dit is waarom ik niet meer sociaal doe :’)
Gefeliciteerd met je verjaardag Hamlapjes!!quote:Op zondag 23 februari 2025 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Tijd voor de jaarlijkse goede gewoonte (maar daarom niet minder gemeend): van harte gefeliciteerd @:Dave!![]()
![]()
Nee ik ben gewoon iemand die veeeel te veel nadenkt over ALLES. Ben niet voor niks licht hypochonderquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Bén je ook daadwerkelijk iemand die bijvoorbeeld snel in conflicten terechtkomt of valt dat heel erg mee?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 februari 2025 09:44 schreef Dave het volgende:
Nou ja zeg! Ik bedoel de rest van de ESF-bunch.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 februari 2025 00:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Tijd voor de jaarlijkse goede gewoonte (maar daarom niet minder gemeend): van harte gefeliciteerd @:Dave!![]()
![]()
Eens.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:48 schreef Fred_B het volgende:
De heren mogen ook wel in de TT trouwens.
Je moet maar denken: Niemand op deze wereld is zoveel met jou bezig als jijzelf. De rest is ook meer bezig met zichzelf.quote:Op zondag 23 februari 2025 07:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon iemand die veeeel te veel nadenkt over ALLES. Ben niet voor niks licht hypochonder
Gelukkig nog wel wat geslapen
Hoera voor @:Dave en @:Hamlapjes![]()
Wij maken ons anders ook wel heel veel zorgen over jou hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet maar denken: Niemand op deze wereld is zoveel met jou bezig als jijzelf. De rest is ook meer bezig met zichzelf.
Jawel, maar jullie zorgen zijn over hoe mijn gedrag invloed kan hebben op júllie veiligheid en mentale gesteldheid.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij maken ons anders ook wel heel veel zorgen over jou hoor.
Elon Musk heeft er wel alles aangedaan, zelf algoritme aangepast op twitter zodat de AfD tweets meer naar boven komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:53 schreef Strani het volgende:
Spannende dag vandaag voor ons allen. In Duitsland sluiten de stemlokalen om 18 uur. Ik hoop stiekem toch dat de AFD niet zo groot wordt als verwacht. Maar ik vrees ervoor
De regering wordt toch Union met SPD, dus of dat nou 21% of 26% voor AFD wordt, is vooral een statistiek.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:53 schreef Strani het volgende:
Spannende dag vandaag voor ons allen. In Duitsland sluiten de stemlokalen om 18 uur. Ik hoop stiekem toch dat de AFD niet zo groot wordt als verwacht. Maar ik vrees ervoor
Voor het eindresultaat maakt het waarschijnlijk weinig uit inderdaad maar het zal wel weer een ernstig beeld schetsen over de opkomst van extreem rechts en, wat @Momo zegt, bemoeienis van externe invloeden.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De regering wordt toch Union met SPD, dus of dat nou 21% of 26% voor AFD wordt, is vooral een statistiek.
Ja, maar goed, dat beeld is over heel Europa wel gekend natuurlijk. Het is op zich jammer dat er geen normale alternatieve partij van de grond komt in Duitsland, zonder extreme standpunten. Want de traditionele partijen hebben er in de voorbije decennia echt een puinhoop van gemaakt, en verdienen een schop onder de kont.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor het eindresultaat maakt het waarschijnlijk weinig uit inderdaad maar het zal wel weer een ernstig beeld schetsen over de opkomst van extreem rechts en, wat @:momo zegt, bemoeienis van externe invloeden.
Dat is toch de angst, dat zoiets zou kunnen gebeurenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Alle stiekeme neonazi’s komen vandaag uit hun hol en AfD is de grootste straks, Merz zegt dat zo’n uitslag niet te negeren is en gaat toch met AfD regeren.
Dit was mijn nachtmerrie vannacht!
Dat is zeker waar. Maar dan nog moeten stemmers verantwoordelijk worden gehouden voor hun haatacties. Al ben ik nog zo ontevreden met de regering, ik zou liever zelf een partij opzetten of helemaal niet stemmen, dan voor een extreemrechtse partij stemmen.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar goed, dat beeld is over heel Europa wel gekend natuurlijk. Het is op zich jammer dat er geen normale alternatieve partij van de grond komt in Duitsland, zonder extreme standpunten. Want de traditionele partijen hebben er in de voorbije decennia echt een puinhoop van gemaakt, en verdienen een schop onder de kont.
quote:Op zondag 23 februari 2025 11:25 schreef Strani het volgende:
Ik zat gisteren in zo'n dubbeldekkerbus met beneden tafeltjes en ik zat dus aan zo'n tafeltje met m'n rug naar voren. En ik heb nu een nieuwe hobby: Op de snelweg recht in de gezichten van mensen in hun auto's kijken. Zo grappig om ze op die manier te zien. Sommigen helemaal in gedachten, anderen weer druk in gesprek. Je ziet mensen normaal nooit zo goed in hun auto, dus weer eens iets nieuws
Zullen wij anders een partij opzetten voor achtergestelde Nederlanders in het buitenland?quote:Op zondag 23 februari 2025 11:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar dan nog moeten stemmers verantwoordelijk worden gehouden voor hun haatacties. Al ben ik nog zo ontevreden met de regering, ik zou liever zelf een partij opzetten of helemaal niet stemmen, dan voor een extreemrechtse partij stemmen.
Gematigd links heeft er inderdaad wel alles aan gedaan om veel kiezers kwijt te raken de laatste jaren. Erg treurig.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen wij anders een partij opzetten voor achtergestelde Nederlanders in het buitenland?![]()
Extreem links of rechts is geen oplossing. Maar de middenpartijen hebben het wel echt laten liggen, en veel mensen met heel serieuze zorgen opgezadeld, met name op financieel gebied en de woningmarkt, en het zijn ook bovengemiddeld veel jongeren die zijn getroffen.
Misschien begeef ik me nu op aluhoedjes-gebied, maar ik vind het ook wel opvallend dat er de laatste tijd ineens allemaal mesaanvallen door asielzoekers zijn. Alsof de duvel ermee speelt, het ideale scenario voor een extreemrechtse partij om de verkiezingen te winnen.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Elon Musk heeft er wel alles aangedaan, zelf algoritme aangepast op twitter zodat de AfD tweets meer naar boven komen.
Links zou weer echt links moeten worden. Ze worden nu overal in de rol gedwongen van verdedigers van de status-quo, omdat rechts zo totaal de weg kwijt is dat iemand zich volwassen moet opstellen. En die rol valt dan vaak de linkse partijen toe. Maar dat wordt electoraal afgestraft.quote:Op zondag 23 februari 2025 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Gematigd links heeft er inderdaad wel alles aan gedaan om veel kiezers kwijt te raken de laatste jaren. Erg treurig.
En ja goed idee! Ook om discriminatie tegen te gaan door Nederlanders die gewoon in Nederland zijn blijven wonen
Ja. Links moet zich ook weer meer gaan richten op de eigen agenda. Zich hard maken voor de arbeider en kleine ondernemer. Misschien even de nadruk wat minder op sociale rechten (maar die wel verdedigen waar nodig) en meer op de economische situatie van de meeste mensen in Nederland.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Links zou weer echt links moeten worden. Ze worden nu overal in de rol gedwongen van verdedigers van de status-quo, omdat rechts zo totaal de weg kwijt is dat iemand zich volwassen moet opstellen. En die rol valt dan vaak de linkse partijen toe. Maar dat wordt electoraal afgestraft.
Wij kijken momenteel een 6 delige documentaire over Hitler en de nazi's en je ziet gewoon bepaalde parallellen die best eng zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 11:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is toch de angst, dat zoiets zou kunnen gebeuren
Ik heb ook het gevoel dat we met z'n allen op een 'crossroads' staan. Of we (dus ook de politiek) doen er alles aan om alle populistische stemmers weer het gevoel te geven dat ze 'erbij horen' en dus weer normaal gaan doen, of we stoppen met lief doen en die mensen gewoon weer het gevoel geven dat hun gedachtengoed onacceptabel is.
Herkenbaar hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 07:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon iemand die veeeel te veel nadenkt over ALLES. Ben niet voor niks licht hypochonder
Gelukkig nog wel wat geslapen
Hoera voor @:Dave en @:Hamlapjes![]()
Ja het is echt een ernstige situatie. En hoe graag ik ook zou willen dat we iedereen liefdevol bij elkaar houden, denk ik dat de toon door de extremisten inmiddels zodanig is gezet, dat de gemodereerden onder ons ook een hardere houding aan zullen moeten gaan nemen. We kunnen niet meer naief zijn en hopen dat men zelf weer bij zinnen komt.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij kijken momenteel een 6 delige documentaire over Hitler en de nazi's en je ziet gewoon bepaalde parallellen die best eng zijn
Edit: vooral Trump, Putin en de lakse houding van Europa voor het begin van WW2.
Je kunt niet de wereld redden Straniquote:Op zondag 23 februari 2025 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is echt een ernstige situatie. En hoe graag ik ook zou willen dat we iedereen liefdevol bij elkaar houden, denk ik dat de toon door de extremisten inmiddels zodanig is gezet, dat de gemodereerden onder ons ook een hardere houding aan zullen moeten gaan nemen. We kunnen niet meer naief zijn en hopen dat men zelf weer bij zinnen komt.
Ze hebben de cast op instagram bekend gemaakt! Leuk dat je ook gaatquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je al een speellijstIk ga in juni!
Ja, heerlijk weerquote:Op zondag 23 februari 2025 13:40 schreef Arizona het volgende:
Overigens is het hier weer een mooie zonnige middag
Ja, dat zag ik! Ik ben alleen benieuwd wie van de dubbelrollen er op mijn dag speeltquote:Op zondag 23 februari 2025 13:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze hebben de cast op instagram bekend gemaakt! Leuk dat je ook gaat
Also hallo en wat heb ik hier allemaal gemist aan nationale finales en inzendingen en wie is leuk en wie niet?![]()
Dat zeg ik normaal ook altijd, en ik hou me ook aan die gedachte. En toch gaan de dingen langzaam aan zó de verkeerde kant op, dat het stil blijven zitten steeds moeilijker wordt.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt niet de wereld redden Strani.
Wat je wel kunt doen, is zelf proberen een goed mens te zijn en het leven zo leuk mogelijk te maken voor je naasten en jezelf. Dus jouw kleine stukje wereld zo prettig mogelijk te maken.
Misschien toch maar Paus worden dan!quote:Op zondag 23 februari 2025 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg ik normaal ook altijd, en ik hou me ook aan die gedachte. En toch gaan de dingen langzaam aan zó de verkeerde kant op, dat het stil blijven zitten steeds moeilijker wordt.
Oh ja er is altijd tijd om eerst de kerk van binnenuit kapot te makenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien toch maar Paus worden dan!
Nee nee, je ziet het verkeerd, dat is bijzaak! Het gaat om de bekendheid. De paus is een enorm publiek figuur. Vriend en vijand schenkt hem aandacht. Dussss als jij nu paus word, gaan de mensen naar jóu kijken en luisteren.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja er is altijd tijd om eerst de kerk van binnenuit kapot te maken
Oh ja oké. En dan daarná de kerk kapot makenquote:Op zondag 23 februari 2025 15:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee nee, je ziet het verkeerd, dat is bijzaak! Het gaat om de bekendheid. De paus is een enorm publiek figuur. Vriend en vijand schenkt hem aandacht. Dussss als jij nu paus word, gaan de mensen naar jóu kijken en luisteren.
Je zou ook bijvoorbeeld popster kunnen worden. Of topsporter. Maar ik denk dat de paus toch wel een van de bekendste wereldburgers is, dus paus is het beste.
Geen politicus worden, want die zijn juist de oorzaak van alle ellende.
gr gr. je spindoctor.
Nah, ik ga burrata-salade en kruidenstokbrood eten, dat wordt veel te veel geknoei als ik dat met het bord op schoot eetquote:Op zondag 23 februari 2025 16:32 schreef Strani het volgende:
Om 18 uur exit polls in Duitsland. Dus allemaal met het bord op school naar Das Erste kijken.
Klinkt goed!quote:Op zondag 23 februari 2025 16:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nah, ik ga burrata-salade en kruidenstokbrood eten, dat wordt veel te veel geknoei als ik dat met het bord op schoot eet
Zal dan ook wel weer een herhaling van zetten worden. In WW2 werd mijn stadje al ingenomen toen iedereen nog sliepquote:Op zondag 23 februari 2025 16:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Maar als die Duitsers Nederland weer eens binnenvallen komen ze eerst bij jou langs hè!
Da's gewoon slim, scheelt een hoop gedoequote:Op zondag 23 februari 2025 16:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zal dan ook wel weer een herhaling van zetten worden. In WW2 werd mijn stadje al ingenomen toen iedereen nog sliep
Wowquote:Op zondag 23 februari 2025 17:00 schreef Redefine het volgende:
@:Strani je kunt blij zijn. Spanje eindigt op de Team sprint bij het schaatsen voor Noorwegen
En Nederland valtquote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En Nederland valt![]()
Als dit maar geen voorteken is
Ze werden vijfde van negen teams. Nog voor Polen en Nederland. Al vielen die beidenquote:
En het was eerst Polen dat viel en toen Nederland.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze werden vijfde van negen teams. Nog voor Polen en Nederland. Al vielen die beiden
Hier komen we morgen op terug om alvast een beetje in de spirit te komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:06 schreef Strani het volgende:
Als we heel Europa hebben overgenomen gaan jullie eindelijk eens normaal doen en gewoon een beetje genieten van jullie maaltijden en niet de hele dag dat gehaast
Zie je nou wel hoe relaxt het isquote:Op zondag 23 februari 2025 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier komen we morgen op terug om alvast een beetje in de spirit te komen.
Een verse boterham met kaas is anders echt genieten hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 17:06 schreef Strani het volgende:
Als we heel Europa hebben overgenomen gaan jullie eindelijk eens normaal doen en gewoon een beetje genieten van jullie maaltijden en niet de hele dag dat gehaast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |