SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Same shit, different day
SC hopper present
Neequote:
Ik zat al te wachtenquote:
quote:
Willem en Willempie.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Deze twee grote heren zijn vandaag jarig.
ditquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:33 schreef Redefine het volgende:
#teamallesisbeterdandezesmaandenherfstdiewetegenwoordiginnederlandhebben
Dat zou wel prettig zijn, maar het is wel terecht dat die nog door laat spelen.quote:
Ik durf hier nu op te antwoorden dat het E luktquote:
Ga ik doen Luc!quote:
Louis Enrique?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:07 schreef Strani het volgende:
EN NU ZIJN WE ÓÓK DE BESTEN VAN SAINT-GILLES!!
Nog niet van heel Brussel, zo ver willen Louis en ik op dit moment niet gaan.
@egeltje1985 ik stel voor dat wij bij het vroegste daglicht in conclaaf gaan om stappen tegen onze nieuwe gezamenlijke vijand voor te bereiden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck Union. Fuck Bodo Glimt. Fuck Strani.
Bam bam bam AZ en Ajax door en veel liefde voor Arizona.
Nee Strani. Er zijn ook mensen die niks doen waardoor ze gehaat worden. Daar zou jij weleens wat van kunnen lerenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:21 schreef Strani het volgende:
@:Redefine jij bent ook welkom, het is een schande hoe jij blijkbaar als zó anoniem wordt beschouwd dat je niet eens genoemd bent tijdens de tirade. Positief noch negatief, gewoon helemaal niks. En dat met jouw kwaliteitsposts
Billy Cash was even in een rebelse bui vannachtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 02:19 schreef Strani het volgende:
@:fred_b jij mag ook aansluiten na de schandalige aanval op heel België.
Zeker. Ik las dat ze 0-2 achterstonden, een rode kaart kregen en toen was ik de hele avond chagrijnig, totdat mister Jade Anna ons bevrijdde met de 1-2.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Billy Cash was even in een rebelse bui vannacht
Stomme zonquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze hebben zon beloofd, maar ik zie geen zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Hier ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan melden dat de zon hier aanwezig is.
Ik denk dat jij misschien maar geen voetbal meer moet kijken Billyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker. Ik las dat ze 0-2 achterstonden, een rode kaart kregen en toen was ik de hele avond chagrijnig, totdat mister Jade Anna ons bevrijdde met de 1-2.
Nee, mensen zonder vijanden zijn te meegaand en komen blijkbaar nooit voor zichzelf of anderen op. De juiste vijanden zijn een compliment, m'n beste.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Strani. Er zijn ook mensen die niks doen waardoor ze gehaat worden. Daar zou jij weleens wat van kunnen leren
Daar ging het dus fout, Strani, ik heb de hele wedstrijd niet gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat jij misschien maar geen voetbal meer moet kijken Billy
Ik heb nog even aan Redefine gedacht, toen ik vannacht op het forum mijn blijdschap voor Ajax (en AZ) kenbaar maakte. Er kwam niets negatiefs in me op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, mensen zonder vijanden zijn te meegaand en komen blijkbaar nooit voor zichzelf of anderen op. De juiste vijanden zijn een compliment, m'n beste.
Ja oké en wat was daar de oorzaak van?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ging het dus fout, Strani, ik heb de hele wedstrijd niet gezien.
En ook niks positiefs? Gewoon allemaal een beetje 'ja, wel oké'?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb nog even aan Redefine gedacht, toen ik vannacht op het forum mijn blijdschap voor Ajax (en AZ) kenbaar maakte. Er kwam niets negatiefs in me op.
Alleen maar positieve dingen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:35 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook niks positiefs? Gewoon allemaal een beetje 'ja, wel oké'?
Jij hebt een heel land beledigd vannacht! Ik slechts een kleine regio.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alleen maar positieve dingen.
Jij wil Twente aan het buitenland schenken en dan probeer je me nu te framen als slechterik.
Hoe bedoel je een land beledigd? Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt een heel land beledigd vannacht! Ik slechts een kleine regio.
Nou ja het staat er nu niet meer helaas maar het was echt niet netjes wat je zei over Oekraïnequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een land beledigd? Dat kan ik me niet herinneren.
Ik zeg niets raarders dan de president van Amerika hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het staat er nu niet meer helaas maar het was echt niet netjes wat je zei over Oekraïne
Nee oké dat is inderdaad ook wel de voice of reason in onze wereld.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zeg niets raarders dan de president van Amerika hoor
Heel goed. We zijn weer vrienden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:52 schreef Strani het volgende:
En ik wil toch maar even duidelijk maken dat mijn kritiek gericht was op FC Twente. Niet op de prachtige regio Twente waar Nederland alleen maar trots op kan zijn. Herman Finkers komt er immers vandaan. En Arißona.
Ja hoewel ik dit al duidelijk gezegd had hè maar jij leest nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goed. We zijn weer vrienden.
Bij Inter mag men zich mentaal gaan voorbereiden op de uitschakeling.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef Fred_B het volgende:
PSV-Arsenal en Feyenoord-Inter.
En als ze winnen speelt PSV tegen Madrid of Madrid en Feyenoord tegen de winnaar van Bayern Leverkusen.
Mn man heeft de vliegtickets en hotel al geboektquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:29 schreef Fred_B het volgende:
PSV-Arsenal en Feyenoord-Inter.
En als ze winnen speelt PSV tegen Madrid of Madrid en Feyenoord tegen de winnaar van Bayern Leverkusen.
Gaat hij dan (hopelijk) ook naar de wedstrijd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mn man heeft de vliegtickets en hotel al geboekt
Ja dat moeten ze dan daarna altijd nog regelen. Lukt meestal wel. Ze hebben niet als eerste voorrang met kaartjes kopen maar als tweede.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaat hij dan (hopelijk) ook naar de wedstrijd?
Ik nu ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan melden dat de zon hier aanwezig is.
Ik heb helemaal geen werkdagen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
En aan de 67 mods van dit subforum: Laat maar, rustig aan, we hebben het zelf al opgelost. Jullie waren ongetwijfeld verhinderd en ik ga er vanuit dat jullie de situatie anders sowieso binnen vijftien werkdagen hadden behandeld.
Leuk! Hopen dat het weer zo'n mooie avond wordt dan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat moeten ze dan daarna altijd nog regelen. Lukt meestal wel. Ze hebben niet als eerste voorrang met kaartjes kopen maar als tweede.
Wow wat?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:35 schreef GeorgeM het volgende:
Wtf. Victor Reinier stopt met Flikken Maastricht vanwege beschuldigingen van wangedrag
Het is maar goed dat Milaan sowieso al vrij lelijk is, dus daar mag hij best een fonteintje slopen als 'ie daar zin in heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mn man heeft de vliegtickets en hotel al geboekt
Ik like dit omdat ik waardeer dat je de moeite neemt om dit te verduidelijken, al had ik sowieso niet verwacht dat je kwade bedoelingen had.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik like dit omdat het een grappige opmerking is maar niet omdat je nog geen werk hebt
https://nos.nl/l/2556738quote:
Nou ja van Tygo verbaasd me dat niet zo eerlijk is eerlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:46 schreef NailQueen het volgende:
Het komt nu steeds meer info naar buiten over acteurs/artiesten met grensoverschrijdende gedrag. Het is bijna niet bij te houden. Laatst ook met Tygo Gernandt. Die ik toch een van de beste acteurs van Nederland vind.
quote:
Het volkslied uitjouwen vind ik zo not donequote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:54 schreef Strani het volgende:
In leuk nieuws: Canada heeft vannacht de VS verslagen met een golden goal in de finale van het nieuwe Four Nations-toernooi. De VS had in de groepsfase nog van Canada gewonnen waarna de Amerikaanse fans natuurlijk enorm hoog van de toren bliezen over '51e staat' en zo. Canadezen hadden ook het Amerikaanse volkslied uitgejouwd, dus het was echt enorm beladen allemaal.
Ik heb héél veel Canadezen vannacht de VS de '11th province' zien noemen
Bekijk deze YouTube-video
Nou, als de leider van een land roept dat ze jouw land misschien wel willen annexeren en veel van zijn fans staan helemaal achter dat idee, vind ik uitjouwen van het volkslied nog wel het meest onschuldige dat je kan doen uit protest.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het volkslied uitjouwen vind ik zo not done![]()
Maar ik hou ook niet van hoog van de toren blazen.
Gewoon annexeren die handel!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, als de leider van een land roept dat ze jouw land misschien wel willen annexeren en veel van zijn fans staan helemaal achter dat idee, vind ik uitjouwen van het volkslied nog wel het meest onschuldige dat je kan doen uit protest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |