Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 20-02-2025 12:02:29 ]Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Heerlijk is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:56 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Mosterd? Dat heb ik nooit geprobeerd, dat ga ik een volgende keer doen.
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik had een andere tt
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
#durftevragen #nieuwsgierigCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Geen idee. Gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?
#durftevragen #nieuwsgierigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leukquote:
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kijk maar eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat mijn puntenteller zegt
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb ook weleens een errorquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.![]()
![]()
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie inquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:
[ afbeelding ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Maar nu niet meer?quote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie in![]()
![]()
Broodjes frikandel
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstquote:Op donderdag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2730956/1/50#p216761299]donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nou, gezelligheid is de reden om hier te zijn, eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeuren
[..]
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is een mooie tijdseenheid. Het kan echt wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Met uitjes?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja dat blijkt welquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een mooie tijdseenheid. Het kan echt wel.was me er niet van bewust.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi ik zocht een gifje voor in de OP, met zoekterm "lang", zag ik zo maar een @:Shii langskomen!
[ afbeelding ]![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hoe lang doen jullie dit al?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Af en toe is er wel eens een ruzie of een discussie gaandequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, gezelligheid is de reden om hier te zijn, eigenlijk
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Vandaag al een mooie temperatuur. Maar hier ligt nog altijd sneeuw
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
2019 geloof ikquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zag daarna dat ik nog een TT klaar had staan op mn klembord
"GG is een topper"Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Het blijft FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe is er wel eens een ruzie of een discussie gaandeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Elke dag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Zag daarna dat ik nog een TT klaar had staan op mn klembord
"GG is een topper".
![]()
Zo'n TT is correct en tevens juist
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kloptquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lekker langquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja met soms een dag nietquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Glapje skeetquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker langGrappig. Spel en een soort SC. Goede comboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sinds corona, begonnen ergens halverwege 2020. Toevallig kwam ik op een DTS pagina bij de Actieve topics, en sindsdien blijven hangen.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Au!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bolk @:moeraskat eventjes
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jij mag dat (denk ik).quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bolk @:moeraskat eventjesCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Aha! Bij mij ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sinds corona, begonnen ergens halverwege 2020. Toevallig kwam ik op een DTS pagina bij de Actieve topics, en sindsdien blijven hangen.
Ik klikte verkeerd. Wilde op de KSC klikken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-02-01 00:00:17 tot 2025-02-20 10:46:05
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 2233 72 30 10682 0.21
2 KillemWieft 791 14 63 765 1.03
3 Dr.Mikey 664 81 20 1259 0.53
4 mascara-klodder 644 0 0 1380 0.47
5 maily 642 8 0 2801 0.23
6 Harrie 622 0 0 2117 0.29
7 _UserName_ 432 38 45 1024 0.42
8 DJMO 400 5 0 1029 0.39
9 sp3c 387 37 13 750 0.52
10 kree 313 0 0 1440 0.22
11 Bally-b 252 0 3 182 1.38
12 HappyCharly 223 17 15 1520 0.15
13 Lovely 213 26 0 2393 0.09
14 Aapje30 207 7 33 1815 0.11
15 mario390 202 20 0 525 0.38
16 RedShoe 189 33 8 3290 0.06
17 Grotetijd 187 23 5 1857 0.10
18 Sally 178 11 1 418 0.43
19 AardappelSchotel 174 19 0 2283 0.08
20 greysbones 171 2 1 1809 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha! Bij mij ook.
Ik klikte verkeerd. Wilde op de KSC klikken![]()
![]()
Ach ja dat is ook zo, ik moet de user kolom wat breder maken.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja, en niet altijd even serieus, daar hou ik ook wel vanquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grappig. Spel en een soort SC. Goede combo
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Oké moet ik nu weg?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu is ie korter?quote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Smakelijketenbolkquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik zou nog spinazie op een Pozza krijgen van een van mijn nieuwe vrinden hier.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeps.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi ik zocht een gifje voor in de OP, met zoekterm "lang", zag ik zo maar een @:Shii langskomen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik post hier met dit account sinds ik 't heb, nu iets meer dan een maand volgens mij.quote:
Met mijn vorige account (wat door de shredder is gehaald op verzoek) heb begon ik volgens mij in Mei 2021 tot September 2021, daarna door omstandigheden gestopt en dat account weggeyeetWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-02-01 00:00:17 tot 2025-02-20 10:46:05
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]
Ik ben mega slecht met cijfers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie was jij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post hier met dit account sinds ik 't heb, nu iets meer dan een maand volgens mij.
Met mijn vorige account (wat door de shredder is gehaald op verzoek) heb begon ik volgens mij in Mei 2021 tot September 2021, daarna door omstandigheden gestopt en dat account weggeyeetken ik jou?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Moeraskat staat al op de 41e plaats.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kan me dat niet meer herinneren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post hier met dit account sinds ik 't heb, nu iets meer dan een maand volgens mij.
Met mijn vorige account (wat door de shredder is gehaald op verzoek) heb begon ik volgens mij in Mei 2021 tot September 2021, daarna door omstandigheden gestopt en dat account weggeyeet
Zit hier sinds 2020 ofzo?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
je hebt helemaal niet verkeerd gekliktquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha! Bij mij ook.
Ik klikte verkeerd. Wilde op de KSC klikken
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nee, iedereen is welkom hier!Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Zo de kou maar trotseren
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Niet. Je lult.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben er vanochtend doorheen gefietst.quote:
Nu ziet het er warm en zonnig uit, maar zit in in de kou op kantoor. Toch maar even de verwarming aanzetten.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je hebt helemaal niet verkeerd geklikt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nopequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maar doet bolken pijn? Want ik heb een gevoelige vacht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeveel graden is t? Hier maar 3 graden en morgen 16quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er vanochtend doorheen gefietst.
Nu ziet het er warm en zonnig uit, maar zit in in de kou op kantoor. Toch maar even de verwarming aanzetten.![]()
Dat lijkt mij wel fijner werken met de verwarming aan.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Godver er schoot een stuk brood in een verkeerd keelgat, kreeg een halve hoesttia
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
Maar doet bolken pijn? Want ik heb een gevoelige vacht.![]()
![]()
Gelijk ook 1000mg. Dat is geen halve maatregelquote:
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
De weerapp zegt 11 graden. Maar ja tegen de tijd dat ik naar huis kan is de zon weg en is het vast weer koudquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel graden is t? Hier maar 3 graden en morgen 16![]()
Dat lijkt mij wel fijner werken met de verwarming aan..
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja dan is de zon al weer onder..quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De weerapp zegt 11 graden. Maar ja tegen de tijd dat ik naar huis kan is de zon weg en is het vast weer koud
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nou, soms is wat eelt wel handigquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
Maar doet bolken pijn? Want ik heb een gevoelige vacht.
Of dingen kunnen negeren
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Loop al lang genoeg mee op FOK! zoveel eelt datquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, soms is wat eelt wel handig
Of dingen kunnen negeren
ik er irl profijt van heb.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed kunnen sneren is ook een vereistequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, soms is wat eelt wel handig
Of dingen kunnen negeren![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Loop al lang genoeg mee op FOK! zoveel eelt dat
ik er irl profijt van heb.!
![]()
Niet gewoon de auto pakkenquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
En dan daarna boosziedend worden als je sneren doorzien en teruggekaatst worden, op dat moment moet je 'let it go' posten en de TR-knop de moeder rossen![]()
Mag ik jou roepen voor hulp indien ik in nood ben?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan daarna boosziedend worden als je sneren doorzien en teruggekaatst worden, op dat moment moet je 'let it go' posten en de TR-knop de moeder rossenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Altijdquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag ik jou roepen voor hulp indien ik in nood ben?![]()
![]()
Yup, maar dat is hel lang geleden.quote:
Veel shit meegemaakt, zowel als modje als gewoon in real life.![]()
Ik doe dat gewoon onbewust, zo goed ben ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed kunnen sneren is ook een vereiste
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Rustaaagh!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan daarna boosziedend worden als je sneren doorzien en teruggekaatst worden, op dat moment moet je 'let it go' posten en de TR-knop de moeder rossen![]()
![]()
![]()
Godzijdank.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lunch was lekker.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Nou, niet zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar dat is hel lang geleden.
Veel shit meegemaakt, zowel als modje als gewoon in real life.
Ben je weer oké?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Let it goquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan daarna boosziedend worden als je sneren doorzien en teruggekaatst worden, op dat moment moet je 'let it go' posten en de TR-knop de moeder rossen
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Hey, jij had toch ook een kleurtje en nu niet meer?quote:
Potver ik zat te lang in de krochten van de KSCWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog steeds behoorlijk roerige tijden, maar wel met mooie dingen, en met veel moois in het verschiet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, niet zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren.
Ben je weer oké?
En hoestie daar?![]()
Passief agressief?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon onbewust, zo goed ben ikCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nou, dat is in elk geval fijn om te horen! Ik hoop dat je wat rustige tijden gaat krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog steeds behoorlijk roerige tijden, maar wel met mooie dingen, en met veel moois in het verschiet!
En hoestie daar?
Ja, ik wil prima zeggen. Maar hier is het ook wat bizar soms. Maar al met al best.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar nu ben je bij en onderdeel van de leukste SC van FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey, jij had toch ook een kleurtje en nu niet meer?
Potver ik zat te lang in de krochten van de KSC
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee had nooit 'n kleurtje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey, jij had toch ook een kleurtje en nu niet meer?
Potver ik zat te lang in de krochten van de KSC
Wel 'n tag. Nog steeds.![]()
![]()
Oh dat is een van mijn kwaliteitenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nee had nooit 'n kleurtje.
Wel 'n tag. Nog steeds.dan is het m’n beeldscherm helderheid excuses!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is een van mijn kwaliteiten
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
KSC is toch de leukste?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar nu ben je bij en onderdeel van de leukste SC van FOK!
40+Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Mooi zo!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dat is in elk geval fijn om te horen! Ik hoop dat je wat rustige tijden gaat krijgen.
Ja, ik wil prima zeggen. Maar hier is het ook wat bizar soms. Maar al met al best.
Wat bizar dan?![]()
![]()
Dan is DTS perfect voor jouquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is een van mijn kwaliteiten![]()
![]()
Neenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KSC is toch de leukste?
40+(althans, vind ik niet)
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maar ik ben niet 40+quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KSC is toch de leukste?
40+
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja dat is nu wel duidelijk.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zieke schoonmoeder, wij willen nog een kitten. Maar ja…quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar ging iets fout.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Krijg ik tenminste ook eens een DMquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
TR gemacht en 183 DM's gestuurd![]()
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Jippiequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan is DTS perfect voor jou
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Altijd leuk..quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg ik tenminste ook eens een DM![]()
[ afbeelding ]Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja, ik ga natuurlijk niet met jou in DM roddelen over jou hequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg ik tenminste ook eens een DM![]()
[ afbeelding ]![]()
Je dacht al dat ie stuk was?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg ik tenminste ook eens een DM![]()
[ afbeelding ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Soooooooooooooowquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja, hey! Je hebt het al drie of vier keer gezegdquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Kaasbroodjes bakken. Zou dat goed zijn met griep?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toet toet...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Boing Boing..Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Is er een broodje bolk?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mooizoquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Denk het wel. Maar misschien niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Mad.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Maar ik heb wel de laatste nieuwtjes over mij!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk niet met jou in DM roddelen over jou he
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Viesmadquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oooohhhh spanning in ‘this is us’Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de laatste nieuwtjes over mij!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het zou tien graden en zonnig zijn is het 8 en bewolkt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Laat maar. Ziet er goor uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
belegd met:
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, dacht dat ie vol zatquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je dacht al dat ie stuk was?
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja, ik ga zelf wel wat maken hoor. BEDANKT!quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ga zelf wel wat maken hoor. BEDANKT!
Dit beter op de broodjes dan?![]()
De geit is gebolken. Ik herhaal: de geit is gebolken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat was ooit een kloontje van mij die de shredder in gingquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het weer is eigenzinnig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou tien graden en zonnig zijn is het 8 en bewolktDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
De geit is gebolken. Ik herhaal: de geit is gebolken.![]()
![]()
8 is ook best primaquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou tien graden en zonnig zijn is het 8 en bewolkt
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik heb een beeld voor me dat jij steeds koortsachtig naar passende bolk plaatjes zoekt op je pc.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gebrandmerktquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
ToT, ben jij stiekem gebarenbolk?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het meeste is toch gewoon projectiequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de laatste nieuwtjes over mij!![]()
Neuh, ik heb ze zelf gemaakt en het schiet me steeds te binnen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een beeld voor me dat jij steeds koortsachtig naar passende bolk plaatjes zoekt op je pc.![]()
![]()
Van projectie naar injectie. Kleine grens. Echt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het meeste is toch gewoon projectieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zelfde verhaal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ze zelf gemaakt en het schiet me steeds te binnen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Rutte is zo glad als een aal in olie, dus als die het niet kan is het onmogelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Rutte z'n belangrijkste taak gaat het bij elkaar houden van NAVO zijn, daar wil je een oliemannetje hebben. Daar lijkt hij me de geschikte persoon voor.
Verder is binnen de NAVO de machtsverhouding zo scheef dat het geen zin heeft om daar met gestrekt been in te gaan richting de VS. Dan hadden we als Europa toch echt meer in de militaire pap te brokkelen moeten hebben, echter hebben we daar bewust niet voor gekozen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat de fuckquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Iemand anders had die al gemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
ToT, ben jij stiekem gebarenbolk?
@Homijn![]()
In dit geval sla ik eventjes overquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van projectie naar injectie. Kleine grens. Echt.![]()
![]()
Hadden heel onz overgenomen later kwamen ook de burgemeester. Samson etc mooie tijden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jammer, zou je wel goed staanquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand anders had die al gemaakt.
[ afbeelding ]
@:homijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gladjanus is het zeker..quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rutte is zo glad als een aal in olie, dus als die het niet kan is het onmogelijkDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik injecteer ook liever niet
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Kaasbroodjes bakken.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ejaculeer danquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hahahaha goud!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hadden heel onz overgenomen later kwamen ook de burgemeester. Samson etc mooie tijden.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik keek vroeger graag naar Samson en GertWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan ik niet?quote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
En Gert naar mij
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ik keek vroeger graag naar Samson en Gert![]()
Ik zit m'n toppa's door elkaar te halen zie ikquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nah. Ik ook niet. Zou het wel eens willen proberen. Maar jaquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hé bah.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
O. Ik snapte het al nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit m'n toppa's door elkaar te halen zie ik
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Soms maakt het me emotioneel die herinneringen aan vroeger.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook. Tegenwoordig staan De Verhulstjes ook vaak opquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ik keek vroeger graag naar Samson en GertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gewoon bij àlles standaard dat zinnetje herhalen.quote:
incest dat is toevallig een van mijn specialiteiten he, mijn Miranda zegt dat ook altijd.
Pa zegt ze zoals jij incest kan plegen ah ja zo.
Toen ik het in topics met serieuzere onderwerpen ging doen vond Yvonne het genoeg geweest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
SCHAATSquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik weet wel wat ik zou doen als ik 1 dag een man zou zijn...quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nah. Ik ook niet. Zou het wel eens willen proberen. Maar ja
Staand plassen!
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Hahahahahahaquote:Wilde 't net posten
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja en kijken of het zeer doet als je op je zak zit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik zou doen als ik 1 dag een man zou zijn...
Staand plassen!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BolkkDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
@sinterklaaskapoentje kan er misschien wat over zeggen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en kijken of het zeer doet als je op je zak zit.![]()
![]()
Hahaha zie het nu pas, ik las gewoon over het politieke geneuzel heenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit m'n toppa's door elkaar te halen zie ik
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
De Verhulstjes kijk ik ook uit Nostalgie.
Al hadden ze Danny meer moeten betrekken bij die afscheidstour.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De MeerDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Eens. Ze hadden meer met die afscheidstour moeten doen überhaupt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Verhulstjes kijk ik ook uit Nostalgie.
Al hadden ze Danny meer moeten betrekken bij die afscheidstour.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon bij àlles standaard dat zinnetje herhalen.
incest dat is toevallig een van mijn specialiteiten he, mijn Miranda zegt dat ook altijd.
Pa zegt ze zoals jij incest kan plegen ah ja zo.
Toen ik het in topics met serieuzere onderwerpen ging doen vond Yvonne het genoeg geweest.
![]()
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
In alle hectiek toch nog ff een pose aannemen voor een mooi plaatje wat je daarna kan gebruiken als overwinningquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Heb je nog meer specialiteiten dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Één van mijn specialiteiten
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
marie is wel liefquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Verhulstjes kijk ik ook uit Nostalgie.
Al hadden ze Danny meer moeten betrekken bij die afscheidstour.![]()
Marie lijkt me echt een leuk mens jaquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Incest is altijd grappigquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Viktor ook wel een prima gast. En de vrouw van Gert, waarvan ik de naam ff niet meer weet, is altijd lief voor de honten![]()
Ellen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende:
Viktor ook wel een prima gast. En de vrouw van Gert, waarvan ik de naam ff niet meer weet, is altijd lief voor de honten
Ook een knappe vrouw trouwensWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
*intense banjomuziek speelt*quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik heb nooit echt Samson en Gert gezien
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ik soms, maar keek vooral bassie en adriaan die tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nooit echt Samson en Gert gezien![]()
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nooit echt Samson en Gert gezienWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoor het hierquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ken je nagaan hoe hard die banjospelert pingeltquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ging teveel alleen om Gert.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Ze hadden meer met die afscheidstour moeten doen überhaupt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Tokkeltquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe hard die banjospelert pingelt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De muren trillenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe hard die banjospelert pingelt
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dat wel mooie dame.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ellen.
Ook een knappe vrouw trouwensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
En ik dacht:"Waarom zit half DTS ineens in POL?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha zie het nu pas, ik las gewoon over het politieke geneuzel heen"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Fok is weer traag.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Blijft jammer wel, Gert is natuurlijk de man er achter. Maar dat was 'ie SAMEN met Danny.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een Banjo kan ook pingelen verdeuriequote:
Maar oke dan tokkelt 'ie bij jou
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Absoluut!quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik heb dat ook weleensquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik dacht:"Waarom zit half DTS ineens in POL?"
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik was bij de afscheidstour van Samson en Gert. De avondshow voor volwassen fans. Was echt leuk. Ik kende alle liedjes en de teksten nog.:')![]()
Ja, dat heb ik dus ook nooit gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik soms, maar keek vooral bassie en adriaan die tijd.
We hadden maar 1 tv en ik was minimaal 4 jaar jonger dan de rest en mocht nooit kiezen.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een Banjo kan ook pingelen verdeurie
Maar oke dan tokkelt 'ie bij jouWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je nog meer specialiteiten dan?![]()
![]()
Daarom gelukkig was hij rond die tijd wel in 1 aflevering van iets te zien waar Gert ook te gast was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Blijft jammer wel, Gert is natuurlijk de man er achter. Maar dat was 'ie SAMEN met Danny.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wie zegt datquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan heel goed Donald Duck nadoenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh ik had een verdeling met mijn zus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook nooit gezien.
We hadden maar 1 tv en ik was minimaal 4 jaar jonger dan de rest en mocht nooit kiezen.:')![]()
Ah vandaar dat je zo bentquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook nooit gezien.
We hadden maar 1 tv en ik was minimaal 4 jaar jonger dan de rest en mocht nooit kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker zonder broek rondlopen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan heel goed Donald Duck nadoenLet's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Je kan finaal uit je plaat gaan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan heel goed Donald Duck nadoen![]()
![]()
Dat is leuk denk ik nostalgisch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was bij de afscheidstour van Samson en Gert. De avondshow voor volwassen fans. Was echt leuk. Ik kende alle liedjes en de teksten nog.
Nu met die Marie lijkt mij niks eigenlijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
TraagDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Leuk man. Ik speelde op stream regelmatig Alles Is Op, lekker nummerquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was bij de afscheidstour van Samson en Gert. De avondshow voor volwassen fans. Was echt leuk. Ik kende alle liedjes en de teksten nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lapo huntDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: