Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ik keek vroeger graag naar Samson en Gert
Ik zit m'n toppa's door elkaar te halen zie ikquote:
Nah. Ik ook niet. Zou het wel eens willen proberen. Maar jaquote:
O. Ik snapte het al nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit m'n toppa's door elkaar te halen zie ik
Soms maakt het me emotioneel die herinneringen aan vroeger.quote:
Ik ook. Tegenwoordig staan De Verhulstjes ook vaak opquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ik keek vroeger graag naar Samson en Gert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Gewoon bij àlles standaard dat zinnetje herhalen.quote:
SCHAATSquote:
Ik weet wel wat ik zou doen als ik 1 dag een man zou zijn...quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nah. Ik ook niet. Zou het wel eens willen proberen. Maar ja
Hahahahahahaquote:
Ja en kijken of het zeer doet als je op je zak zit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik zou doen als ik 1 dag een man zou zijn...
Staand plassen!
@sinterklaaskapoentje kan er misschien wat over zeggen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en kijken of het zeer doet als je op je zak zit.
Hahaha zie het nu pas, ik las gewoon over het politieke geneuzel heenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit m'n toppa's door elkaar te halen zie ik
Eens. Ze hadden meer met die afscheidstour moeten doen überhaupt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Verhulstjes kijk ik ook uit Nostalgie.
Al hadden ze Danny meer moeten betrekken bij die afscheidstour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |