Het meeste is toch gewoon projectiequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de laatste nieuwtjes over mij!
Neuh, ik heb ze zelf gemaakt en het schiet me steeds te binnen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb een beeld voor me dat jij steeds koortsachtig naar passende bolk plaatjes zoekt op je pc.
Van projectie naar injectie. Kleine grens. Echt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het meeste is toch gewoon projectie
Zelfde verhaal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik heb ze zelf gemaakt en het schiet me steeds te binnen.
Rutte is zo glad als een aal in olie, dus als die het niet kan is het onmogelijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Rutte z'n belangrijkste taak gaat het bij elkaar houden van NAVO zijn, daar wil je een oliemannetje hebben. Daar lijkt hij me de geschikte persoon voor.
Verder is binnen de NAVO de machtsverhouding zo scheef dat het geen zin heeft om daar met gestrekt been in te gaan richting de VS. Dan hadden we als Europa toch echt meer in de militaire pap te brokkelen moeten hebben, echter hebben we daar bewust niet voor gekozen.
Wat de fuckquote:
Iemand anders had die al gemaakt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:39 schreef Moeraskat het volgende:
ToT, ben jij stiekem gebarenbolk?
In dit geval sla ik eventjes overquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Van projectie naar injectie. Kleine grens. Echt.
Hadden heel onz overgenomen later kwamen ook de burgemeester. Samson etc mooie tijden.quote:
Jammer, zou je wel goed staanquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand anders had die al gemaakt.
[ afbeelding ]
@:homijn
Gladjanus is het zeker..quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rutte is zo glad als een aal in olie, dus als die het niet kan is het onmogelijk
ejaculeer danquote:
Hahahaha goud!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hadden heel onz overgenomen later kwamen ook de burgemeester. Samson etc mooie tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |