Gelijk ook 1000mg. Dat is geen halve maatregelquote:
De weerapp zegt 11 graden. Maar ja tegen de tijd dat ik naar huis kan is de zon weg en is het vast weer koudquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel graden is t? Hier maar 3 graden en morgen 16![]()
Dat lijkt mij wel fijner werken met de verwarming aan..
Ja dan is de zon al weer onder..quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De weerapp zegt 11 graden. Maar ja tegen de tijd dat ik naar huis kan is de zon weg en is het vast weer koud
Nou, soms is wat eelt wel handigquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
Maar doet bolken pijn? Want ik heb een gevoelige vacht.
Loop al lang genoeg mee op FOK! zoveel eelt datquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, soms is wat eelt wel handig
Of dingen kunnen negeren
Goed kunnen sneren is ook een vereistequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, soms is wat eelt wel handig
Of dingen kunnen negeren
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Loop al lang genoeg mee op FOK! zoveel eelt dat
ik er irl profijt van heb.
Niet gewoon de auto pakkenquote:
Mag ik jou roepen voor hulp indien ik in nood ben?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan daarna boosziedend worden als je sneren doorzien en teruggekaatst worden, op dat moment moet je 'let it go' posten en de TR-knop de moeder rossen
Altijdquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mag ik jou roepen voor hulp indien ik in nood ben?
Yup, maar dat is hel lang geleden.quote:
Ik doe dat gewoon onbewust, zo goed ben ikquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Goed kunnen sneren is ook een vereiste
Rustaaagh!!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan daarna boosziedend worden als je sneren doorzien en teruggekaatst worden, op dat moment moet je 'let it go' posten en de TR-knop de moeder rossen
Godzijdank.quote:
Nou, niet zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, maar dat is hel lang geleden.
Veel shit meegemaakt, zowel als modje als gewoon in real life.
Let it goquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hey, jij had toch ook een kleurtje en nu niet meer?quote:
Nog steeds behoorlijk roerige tijden, maar wel met mooie dingen, en met veel moois in het verschiet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, niet zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren.
Ben je weer oké?
Passief agressief?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon onbewust, zo goed ben ik
Nou, dat is in elk geval fijn om te horen! Ik hoop dat je wat rustige tijden gaat krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog steeds behoorlijk roerige tijden, maar wel met mooie dingen, en met veel moois in het verschiet!
En hoestie daar?
Maar nu ben je bij en onderdeel van de leukste SC van FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey, jij had toch ook een kleurtje en nu niet meer?
Potver ik zat te lang in de krochten van de KSC
Nee had nooit 'n kleurtje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey, jij had toch ook een kleurtje en nu niet meer?
Potver ik zat te lang in de krochten van de KSC
Oh dat is een van mijn kwaliteitenquote:
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nee had nooit 'n kleurtje.
Wel 'n tag. Nog steeds.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is een van mijn kwaliteiten
KSC is toch de leukste?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar nu ben je bij en onderdeel van de leukste SC van FOK!
Mooi zo!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dat is in elk geval fijn om te horen! Ik hoop dat je wat rustige tijden gaat krijgen.
Ja, ik wil prima zeggen. Maar hier is het ook wat bizar soms. Maar al met al best.
Dan is DTS perfect voor jouquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is een van mijn kwaliteiten
Neenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KSC is toch de leukste?
40+
Maar ik ben niet 40+quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KSC is toch de leukste?
40+
Ja dat is nu wel duidelijk.quote:
Zieke schoonmoeder, wij willen nog een kitten. Maar ja…quote:
Krijg ik tenminste ook eens een DMquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
TR gemacht en 183 DM's gestuurd
Jippiequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan is DTS perfect voor jou
Altijd leuk..quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg ik tenminste ook eens een DM![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik ga natuurlijk niet met jou in DM roddelen over jou hequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je dacht al dat ie stuk was?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soooooooooooooowquote:
Ja, hey! Je hebt het al drie of vier keer gezegdquote:
Toet toet...quote:
Mooizoquote:
Maar ik heb wel de laatste nieuwtjes over mij!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk niet met jou in DM roddelen over jou he
Viesmadquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de laatste nieuwtjes over mij!
Laat maar. Ziet er goor uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
belegd met:
[ afbeelding ]
Nee, dacht dat ie vol zatquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je dacht al dat ie stuk was?
Ja, ik ga zelf wel wat maken hoor. BEDANKT!quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ga zelf wel wat maken hoor. BEDANKT!
Dat was ooit een kloontje van mij die de shredder in gingquote:
Het weer is eigenzinnig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou tien graden en zonnig zijn is het 8 en bewolkt
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
De geit is gebolken. Ik herhaal: de geit is gebolken.
8 is ook best primaquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou tien graden en zonnig zijn is het 8 en bewolkt
Ik heb een beeld voor me dat jij steeds koortsachtig naar passende bolk plaatjes zoekt op je pc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |