Zieke schoonmoeder, wij willen nog een kitten. Maar ja…quote:
Krijg ik tenminste ook eens een DMquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
TR gemacht en 183 DM's gestuurd
Jippiequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan is DTS perfect voor jou
Altijd leuk..quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg ik tenminste ook eens een DM![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik ga natuurlijk niet met jou in DM roddelen over jou hequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg ik tenminste ook eens een DM![]()
[ afbeelding ]
Je dacht al dat ie stuk was?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg ik tenminste ook eens een DM![]()
[ afbeelding ]
Soooooooooooooowquote:
Ja, hey! Je hebt het al drie of vier keer gezegdquote:
Toet toet...quote:
Mooizoquote:
Maar ik heb wel de laatste nieuwtjes over mij!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk niet met jou in DM roddelen over jou he
Viesmadquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel de laatste nieuwtjes over mij!
Laat maar. Ziet er goor uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
belegd met:
[ afbeelding ]
Nee, dacht dat ie vol zatquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je dacht al dat ie stuk was?
Ja, ik ga zelf wel wat maken hoor. BEDANKT!quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik ga zelf wel wat maken hoor. BEDANKT!
Dat was ooit een kloontje van mij die de shredder in gingquote:
Het weer is eigenzinnig.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou tien graden en zonnig zijn is het 8 en bewolkt
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
De geit is gebolken. Ik herhaal: de geit is gebolken.
8 is ook best primaquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou tien graden en zonnig zijn is het 8 en bewolkt
Ik heb een beeld voor me dat jij steeds koortsachtig naar passende bolk plaatjes zoekt op je pc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |