Let it goquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan daarna boosziedend worden als je sneren doorzien en teruggekaatst worden, op dat moment moet je 'let it go' posten en de TR-knop de moeder rossen
Hey, jij had toch ook een kleurtje en nu niet meer?quote:
Nog steeds behoorlijk roerige tijden, maar wel met mooie dingen, en met veel moois in het verschiet!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, niet zo lang geleden dat ik het me niet meer kan herinneren.
Ben je weer oké?
Passief agressief?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon onbewust, zo goed ben ik
Nou, dat is in elk geval fijn om te horen! Ik hoop dat je wat rustige tijden gaat krijgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog steeds behoorlijk roerige tijden, maar wel met mooie dingen, en met veel moois in het verschiet!
En hoestie daar?
Maar nu ben je bij en onderdeel van de leukste SC van FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey, jij had toch ook een kleurtje en nu niet meer?
Potver ik zat te lang in de krochten van de KSC
Nee had nooit 'n kleurtje.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey, jij had toch ook een kleurtje en nu niet meer?
Potver ik zat te lang in de krochten van de KSC
Oh dat is een van mijn kwaliteitenquote:
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nee had nooit 'n kleurtje.
Wel 'n tag. Nog steeds.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is een van mijn kwaliteiten
KSC is toch de leukste?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar nu ben je bij en onderdeel van de leukste SC van FOK!
Mooi zo!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, dat is in elk geval fijn om te horen! Ik hoop dat je wat rustige tijden gaat krijgen.
Ja, ik wil prima zeggen. Maar hier is het ook wat bizar soms. Maar al met al best.
Dan is DTS perfect voor jouquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat is een van mijn kwaliteiten
Neenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KSC is toch de leukste?
40+
Maar ik ben niet 40+quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KSC is toch de leukste?
40+
Ja dat is nu wel duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |