quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon bij àlles standaard dat zinnetje herhalen.
incest dat is toevallig een van mijn specialiteiten he, mijn Miranda zegt dat ook altijd.
Pa zegt ze zoals jij incest kan plegen ah ja zo.
Toen ik het in topics met serieuzere onderwerpen ging doen vond Yvonne het genoeg geweest.
In alle hectiek toch nog ff een pose aannemen voor een mooi plaatje wat je daarna kan gebruiken als overwinningquote:
Heb je nog meer specialiteiten dan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Één van mijn specialiteiten
marie is wel liefquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Verhulstjes kijk ik ook uit Nostalgie.
Al hadden ze Danny meer moeten betrekken bij die afscheidstour.
Marie lijkt me echt een leuk mens jaquote:
Incest is altijd grappigquote:
Ellen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:52 schreef StevenHyde het volgende:
Viktor ook wel een prima gast. En de vrouw van Gert, waarvan ik de naam ff niet meer weet, is altijd lief voor de honten
*intense banjomuziek speelt*quote:
Ik soms, maar keek vooral bassie en adriaan die tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nooit echt Samson en Gert gezien
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb nooit echt Samson en Gert gezien
Ik hoor het hierquote:
Ken je nagaan hoe hard die banjospelert pingeltquote:
Ging teveel alleen om Gert.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Ze hadden meer met die afscheidstour moeten doen überhaupt.
Tokkeltquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe hard die banjospelert pingelt
De muren trillenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe hard die banjospelert pingelt
Dat wel mooie dame.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ellen.
Ook een knappe vrouw trouwens
En ik dacht:"Waarom zit half DTS ineens in POL?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha zie het nu pas, ik las gewoon over het politieke geneuzel heen
Blijft jammer wel, Gert is natuurlijk de man er achter. Maar dat was 'ie SAMEN met Danny.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |