Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 20-02-2025 12:02:29 ]Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Heerlijk is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:56 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Mosterd? Dat heb ik nooit geprobeerd, dat ga ik een volgende keer doen.
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik had een andere tt
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
#durftevragen #nieuwsgierigCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Geen idee. Gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?
#durftevragen #nieuwsgierigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leukquote:
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kijk maar eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat mijn puntenteller zegt
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb ook weleens een errorquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.![]()
![]()
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie inquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:
[ afbeelding ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Maar nu niet meer?quote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie in![]()
![]()
Broodjes frikandel
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstquote:Op donderdag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2730956/1/50#p216761299]donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nou, gezelligheid is de reden om hier te zijn, eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeuren
[..]
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: