SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 20-02-2025 12:02:29 ]I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heerlijk is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:56 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Mosterd? Dat heb ik nooit geprobeerd, dat ga ik een volgende keer doen.
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had "Vers van de slager" als TTAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
#durftevragen #nieuwsgierigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Geen idee. Gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?
#durftevragen #nieuwsgierigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zal eens kijken wat mijn puntenteller zegtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leukquote:
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kijk maar eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat mijn puntenteller zegt
Ik heb ook weleens een errorquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.
Running ...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.![]()
![]()
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie inquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie in![]()
![]()
Broodjes frikandel
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstquote:Op donderdag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2730956/1/50#p216761299]donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.
Nou, gezelligheid is de reden om hier te zijn, eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeuren
[..]
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is een mooie tijdseenheid. Het kan echt wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat blijkt welquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een mooie tijdseenheid. Het kan echt wel.was me er niet van bewust.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi ik zocht een gifje voor in de OP, met zoekterm "lang", zag ik zo maar een @:Shii langskomen!
[ afbeelding ]![]()
Hoe lang doen jullie dit al?
Af en toe is er wel eens een ruzie of een discussie gaandequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, gezelligheid is de reden om hier te zijn, eigenlijk
Vandaag al een mooie temperatuur. Maar hier ligt nog altijd sneeuw
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zag daarna dat ik nog een TT klaar had staan op mn klembord
"GG is een topper"I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Het blijft FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe is er wel eens een ruzie of een discussie gaandeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jawel. jawel.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Elke dag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Zag daarna dat ik nog een TT klaar had staan op mn klembord
"GG is een topper".
![]()
Zo'n TT is correct en tevens juist
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker langquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker langGrappig. Spel en een soort SC. Goede comboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sinds corona, begonnen ergens halverwege 2020. Toevallig kwam ik op een DTS pagina bij de Actieve topics, en sindsdien blijven hangen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Au!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bolk @:moeraskat eventjes
jij mag dat (denk ik).quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bolk @:moeraskat eventjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Aha! Bij mij ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sinds corona, begonnen ergens halverwege 2020. Toevallig kwam ik op een DTS pagina bij de Actieve topics, en sindsdien blijven hangen.
Ik klikte verkeerd. Wilde op de KSC klikken
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-02-01 00:00:17 tot 2025-02-20 10:46:05
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 2233 72 30 10682 0.21
2 KillemWieft 791 14 63 765 1.03
3 Dr.Mikey 664 81 20 1259 0.53
4 mascara-klodder 644 0 0 1380 0.47
5 maily 642 8 0 2801 0.23
6 Harrie 622 0 0 2117 0.29
7 _UserName_ 432 38 45 1024 0.42
8 DJMO 400 5 0 1029 0.39
9 sp3c 387 37 13 750 0.52
10 kree 313 0 0 1440 0.22
11 Bally-b 252 0 3 182 1.38
12 HappyCharly 223 17 15 1520 0.15
13 Lovely 213 26 0 2393 0.09
14 Aapje30 207 7 33 1815 0.11
15 mario390 202 20 0 525 0.38
16 RedShoe 189 33 8 3290 0.06
17 Grotetijd 187 23 5 1857 0.10
18 Sally 178 11 1 418 0.43
19 AardappelSchotel 174 19 0 2283 0.08
20 greysbones 171 2 1 1809 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha! Bij mij ook.
Ik klikte verkeerd. Wilde op de KSC klikken![]()
![]()
Ach ja dat is ook zo, ik moet de user kolom wat breder maken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, en niet altijd even serieus, daar hou ik ook wel vanquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grappig. Spel en een soort SC. Goede combo
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oké moet ik nu weg?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moeraskat staat al op de 41e plaats.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zou nog spinazie op een Pozza krijgen van een van mijn nieuwe vrinden hier.
Oeps.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi ik zocht een gifje voor in de OP, met zoekterm "lang", zag ik zo maar een @:Shii langskomen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik post hier met dit account sinds ik 't heb, nu iets meer dan een maand volgens mij.quote:
Met mijn vorige account (wat door de shredder is gehaald op verzoek) heb begon ik volgens mij in Mei 2021 tot September 2021, daarna door omstandigheden gestopt en dat account weggeyeetWell, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-02-01 00:00:17 tot 2025-02-20 10:46:05
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]
Ik ben mega slecht met cijfers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie was jij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post hier met dit account sinds ik 't heb, nu iets meer dan een maand volgens mij.
Met mijn vorige account (wat door de shredder is gehaald op verzoek) heb begon ik volgens mij in Mei 2021 tot September 2021, daarna door omstandigheden gestopt en dat account weggeyeetken ik jou?
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Moeraskat staat al op de 41e plaats.
Ik kan me dat niet meer herinneren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post hier met dit account sinds ik 't heb, nu iets meer dan een maand volgens mij.
Met mijn vorige account (wat door de shredder is gehaald op verzoek) heb begon ik volgens mij in Mei 2021 tot September 2021, daarna door omstandigheden gestopt en dat account weggeyeet
Zit hier sinds 2020 ofzo?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
je hebt helemaal niet verkeerd gekliktquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha! Bij mij ook.
Ik klikte verkeerd. Wilde op de KSC klikken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Niet. Je lult.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er vanochtend doorheen gefietst.quote:
Nu ziet het er warm en zonnig uit, maar zit in in de kou op kantoor. Toch maar even de verwarming aanzetten.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je hebt helemaal niet verkeerd geklikt
Nopequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Maar doet bolken pijn? Want ik heb een gevoelige vacht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeveel graden is t? Hier maar 3 graden en morgen 16quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er vanochtend doorheen gefietst.
Nu ziet het er warm en zonnig uit, maar zit in in de kou op kantoor. Toch maar even de verwarming aanzetten.![]()
Dat lijkt mij wel fijner werken met de verwarming aan.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Godver er schoot een stuk brood in een verkeerd keelgat, kreeg een halve hoesttia
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
Maar doet bolken pijn? Want ik heb een gevoelige vacht.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: