Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 20-02-2025 12:02:29 ]Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Heerlijk is datquote:Op donderdag 20 februari 2025 11:56 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Mosterd? Dat heb ik nooit geprobeerd, dat ga ik een volgende keer doen.
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik had een andere tt
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
#durftevragen #nieuwsgierigCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik heb al puntjes hiergrappig zeg
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Geen idee. Gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hoe kom jij hier in DTS verzeild?
#durftevragen #nieuwsgierigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leukquote:
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kijk maar eensquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat mijn puntenteller zegt
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb ook weleens een errorquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee hoe en wanneer. Maar prima.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leuk
Het is hier vaak heel gezellig.
En de keren dat het hier wat stroever loopt, is een kwestie van even wat anders doen en later eens kijken.
Hetzelfde als dat je een 404-error krijgt op een website, dan kijk je later een keer of 'ie het weer doet.![]()
![]()
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeurenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie inquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders gewoon zorgen dat je hier genoeg van in huis hebt:
[ afbeelding ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Maar nu niet meer?quote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schenk me altijd nog een keer een koffie in![]()
![]()
Broodjes frikandel
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstquote:Op donderdag [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2730956/1/50#p216761299]donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nou, gezelligheid is de reden om hier te zijn, eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tussen het posten kan het zo ineens gebeuren
[..]
Soms wel, dan wordt er of te hard gebolkt of te gezellig gekletstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is een mooie tijdseenheid. Het kan echt wel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar 60’sec is lang. Dus ik dacht dat het onbegonnen werk was.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Met uitjes?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja dat blijkt welquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een mooie tijdseenheid. Het kan echt wel.was me er niet van bewust.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi ik zocht een gifje voor in de OP, met zoekterm "lang", zag ik zo maar een @:Shii langskomen!
[ afbeelding ]![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hoe lang doen jullie dit al?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Af en toe is er wel eens een ruzie of een discussie gaandequote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, gezelligheid is de reden om hier te zijn, eigenlijk
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Vandaag al een mooie temperatuur. Maar hier ligt nog altijd sneeuw
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
2019 geloof ikquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zag daarna dat ik nog een TT klaar had staan op mn klembord
"GG is een topper"Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Het blijft FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe is er wel eens een ruzie of een discussie gaandeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Elke dag?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Zag daarna dat ik nog een TT klaar had staan op mn klembord
"GG is een topper".
![]()
Zo'n TT is correct en tevens juist
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kloptquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Lekker langquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja met soms een dag nietquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Glapje skeetquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker langGrappig. Spel en een soort SC. Goede comboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sinds corona, begonnen ergens halverwege 2020. Toevallig kwam ik op een DTS pagina bij de Actieve topics, en sindsdien blijven hangen.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Au!quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bolk @:moeraskat eventjes
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jij mag dat (denk ik).quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik bolk @:moeraskat eventjesCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Aha! Bij mij ook.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sinds corona, begonnen ergens halverwege 2020. Toevallig kwam ik op een DTS pagina bij de Actieve topics, en sindsdien blijven hangen.
Ik klikte verkeerd. Wilde op de KSC klikken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-02-01 00:00:17 tot 2025-02-20 10:46:05
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 2233 72 30 10682 0.21
2 KillemWieft 791 14 63 765 1.03
3 Dr.Mikey 664 81 20 1259 0.53
4 mascara-klodder 644 0 0 1380 0.47
5 maily 642 8 0 2801 0.23
6 Harrie 622 0 0 2117 0.29
7 _UserName_ 432 38 45 1024 0.42
8 DJMO 400 5 0 1029 0.39
9 sp3c 387 37 13 750 0.52
10 kree 313 0 0 1440 0.22
11 Bally-b 252 0 3 182 1.38
12 HappyCharly 223 17 15 1520 0.15
13 Lovely 213 26 0 2393 0.09
14 Aapje30 207 7 33 1815 0.11
15 mario390 202 20 0 525 0.38
16 RedShoe 189 33 8 3290 0.06
17 Grotetijd 187 23 5 1857 0.10
18 Sally 178 11 1 418 0.43
19 AardappelSchotel 174 19 0 2283 0.08
20 greysbones 171 2 1 1809 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha! Bij mij ook.
Ik klikte verkeerd. Wilde op de KSC klikken![]()
![]()
Ach ja dat is ook zo, ik moet de user kolom wat breder maken.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja, en niet altijd even serieus, daar hou ik ook wel vanquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Grappig. Spel en een soort SC. Goede combo
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Oké moet ik nu weg?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nu is ie korter?quote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Smakelijketenbolkquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik zou nog spinazie op een Pozza krijgen van een van mijn nieuwe vrinden hier.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeps.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Hihi ik zocht een gifje voor in de OP, met zoekterm "lang", zag ik zo maar een @:Shii langskomen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik post hier met dit account sinds ik 't heb, nu iets meer dan een maand volgens mij.quote:
Met mijn vorige account (wat door de shredder is gehaald op verzoek) heb begon ik volgens mij in Mei 2021 tot September 2021, daarna door omstandigheden gestopt en dat account weggeyeetWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-02-01 00:00:17 tot 2025-02-20 10:46:05
Dit overzicht is de meeste actuele stand.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]
Ik ben mega slecht met cijfers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie was jij.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post hier met dit account sinds ik 't heb, nu iets meer dan een maand volgens mij.
Met mijn vorige account (wat door de shredder is gehaald op verzoek) heb begon ik volgens mij in Mei 2021 tot September 2021, daarna door omstandigheden gestopt en dat account weggeyeetken ik jou?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Moeraskat staat al op de 41e plaats.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kan me dat niet meer herinneren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik post hier met dit account sinds ik 't heb, nu iets meer dan een maand volgens mij.
Met mijn vorige account (wat door de shredder is gehaald op verzoek) heb begon ik volgens mij in Mei 2021 tot September 2021, daarna door omstandigheden gestopt en dat account weggeyeet
Zit hier sinds 2020 ofzo?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
je hebt helemaal niet verkeerd gekliktquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Aha! Bij mij ook.
Ik klikte verkeerd. Wilde op de KSC klikken
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Nee, iedereen is welkom hier!Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Zo de kou maar trotseren
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Niet. Je lult.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben er vanochtend doorheen gefietst.quote:
Nu ziet het er warm en zonnig uit, maar zit in in de kou op kantoor. Toch maar even de verwarming aanzetten.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
je hebt helemaal niet verkeerd geklikt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nopequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maar doet bolken pijn? Want ik heb een gevoelige vacht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeveel graden is t? Hier maar 3 graden en morgen 16quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er vanochtend doorheen gefietst.
Nu ziet het er warm en zonnig uit, maar zit in in de kou op kantoor. Toch maar even de verwarming aanzetten.![]()
Dat lijkt mij wel fijner werken met de verwarming aan.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Godver er schoot een stuk brood in een verkeerd keelgat, kreeg een halve hoesttia
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
Maar doet bolken pijn? Want ik heb een gevoelige vacht.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: