Een Banjo kan ook pingelen verdeuriequote:
Absoluut!quote:
Ik heb dat ook weleensquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ik dacht:"Waarom zit half DTS ineens in POL?"
Ja, dat heb ik dus ook nooit gezien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik soms, maar keek vooral bassie en adriaan die tijd.
Ik vind van niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een Banjo kan ook pingelen verdeurie
Maar oke dan tokkelt 'ie bij jou
quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je nog meer specialiteiten dan?
Daarom gelukkig was hij rond die tijd wel in 1 aflevering van iets te zien waar Gert ook te gast was.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Blijft jammer wel, Gert is natuurlijk de man er achter. Maar dat was 'ie SAMEN met Danny.
Wie zegt datquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kan heel goed Donald Duck nadoen
Oh ik had een verdeling met mijn zus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook nooit gezien.
We hadden maar 1 tv en ik was minimaal 4 jaar jonger dan de rest en mocht nooit kiezen.
Ah vandaar dat je zo bentquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook nooit gezien.
We hadden maar 1 tv en ik was minimaal 4 jaar jonger dan de rest en mocht nooit kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zonder broek rondlopen?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je kan finaal uit je plaat gaan?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is leuk denk ik nostalgisch.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was bij de afscheidstour van Samson en Gert. De avondshow voor volwassen fans. Was echt leuk. Ik kende alle liedjes en de teksten nog.
Leuk man. Ik speelde op stream regelmatig Alles Is Op, lekker nummerquote:Op donderdag 20 februari 2025 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was bij de afscheidstour van Samson en Gert. De avondshow voor volwassen fans. Was echt leuk. Ik kende alle liedjes en de teksten nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |