Die probeert ook een knuppel in het hoenderhok te gooien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: hey vraag het straks even als iedereen aan tafel zit
Ze zijn aangesproken op dingenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:03 schreef Verida het volgende:
[..]
milena en charise hebben gisteren alle dingen die ze verstopt of afgepakt hadden weer netjes teruggelegd.
(ik vraag me af of dit in opdracht van BB is geweest, niet aan persoonlijke spullen komen) Maar ze hebben het zonder ruzie of confrontatie gedaan, en volgens mij is het door geen andere bewoner gezien.
oh, zo kun je het ook zienquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn aangesproken op dingen
en het werd ze te heet onder de voeten
waren ze eerlijk geweest hadden ze het gegeven
en niet weer sneaky
dat werd Matti de vorige keer enorm kwalijk genomenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Meer aanspreken in de groep ! Meer !
Als je zo'n grote mond hebt en gedrag, dan mag je best door de groep worden aangesproken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:06 schreef greysbones het volgende:
Sharice
he haat nie mensen aanspreken in een groep
en ze kunnen dat natuurlijk ook niemand verbiedenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Als je zo'n grote mond hebt en gedrag, dan mag je best door de groep worden aangesproken.
Goedemorgen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cos'rs![]()
Keanu over zijn deo roller die er opeens weer ligt....
Mathhie ook...
Ze komen er nu achter dat die 2 het gedaan hebben..
niet alleen deoquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Het is toch te triest voor woorden 2 volwassen vrouwen deo verstoppen... daarintegen is het ook weer lachwekkend zo triest...
Terwijl Mattheus juist 4x had gevraagd voor een gesprek! Sharice maakte geen tijd. Vervolgens heeft Milena Sharice gehaald, zodat ze het konden uitpraten. Zou ze ook boos moeten zijn op Milena.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat werd Matti de vorige keer enorm kwalijk genomen
dat hij alleen durfde in een groep
Zou leuk zijn als ze de kluissleutel van Milena en/of Sharice verstoppen. Kunnen ze de komende week niet de kluis inquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen deo
ook de munt van Axel hadden ze
Is die ook weer terecht?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen deo
ook de munt van Axel hadden ze
Elsa is niet mijn favorietquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:10 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is ook dubbel in gedrag. Eerst meepraten dat iets echt niet kan en mag en dan later weer met die meiden meepraten dat bv jane niet namens haar sprak
geen ideequote:
was denk ik een semi grapjequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die probeert ook een knuppel in het hoenderhok te gooien.
Jordy of pootje genomineerd dat is zekerquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:13 schreef vera_k het volgende:
Goedemorgen, wow, ik heb 4 cossen gelezendank voor de verslagen en de filmpjes.
![]()
Komt er eindelijk gerechtigheid? Ben benieuwd naar hoe er genomineerd is en wat Milena dan gaat zeggen hierover.
ja dit is echt enorm in het voordeel van Keanuquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
Het zal morgen spannend worden denk ik tussen Elsa en Axel.
De meeste kijkers zullen het hun niet in dank afnemen dat ze op deze manier met die 2 *** omgaan, terwijl ze donders goed weten hoe die 2 zijn.
Wat een bizar gedrag , ergens ben ik verbijsterd en ergens verbaasd het totaal nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Als je zo'n grote mond hebt en gedrag, dan mag je best door de groep worden aangesproken.
Goedemorgen Frummelquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Het is toch te triest voor woorden 2 volwassen vrouwen deo verstoppen... daarintegen is het ook weer lachwekkend zo triest...
Elsa doet zich zo goed voor maar keurt dat gedrag van die meiden achter hun rug om af maar in het gezicht lacht ze met ze mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
De meeste kijkers zullen het hun niet in dank afnemen dat ze op deze manier met die 2 *** omgaan, terwijl ze donders goed weten hoe die 2 zijn.
ik heb gisteravond om 12 uur nog terug gekekenquote:
Je hoort gewoon met je tengels van iemand z'n spullen af te blijven... ja heel rap move...quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Slaat gewoon nergens op om zoiets te doen.
Reactie op wat Jane terug gaf vond ik ook beneden alle peil.. (en wat erna volgde)
Hoop dat ze snel op der bank komen.. weg ermee.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb gisteravond om 12 uur nog terug gekeken![]()
het verwisselen van het etiket van de koffie en het fruit op de vijver gooien enz, kun je zien als kwajongensstreken, doen ze allemaal wel een keerquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:15 schreef spapaars het volgende:
Beetje kwajongensmeisjesstreken.
En de groep pakt het overdreven aan als een heel iets.
quote:
Dat is straks toch> Bekendmaking van de nominaties?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy of pootje genomineerd dat is zeker
Een grapje is leuk maar dit ging veel verder dan een grap uithalenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
het verwisselen van het etiket van de koffie en het fruit op de vijver gooien enz, kun je zien als kwajongensstreken, doen ze allemaal wel een keer
De koffie van Jane weggooien was een stiekeme persoonlijke streek
maar je moet van de persoonlijke spullen van iemand afblijven, dat valt niet meer onder kwajongensstreken.
In haar eerste filmpje zei ze zo iets dat ze zou doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Elsa doet zich zo goed voor maar keurt dat gedrag van die meiden achter hun rug om af maar in het gezicht lacht ze met ze mee.
quote:
zei ik persoonlijk niet zoquote:
Vaak ook 10quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is straks toch> Bekendmaking van de nominaties?
uurtje of 11/12
Charice heeft de koffie opgedronken terwijl Milena in een deuk lag. Daarna de bekers opgeruimd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
het verwisselen van het etiket van de koffie en het fruit op de vijver gooien enz, kun je zien als kwajongensstreken, doen ze allemaal wel een keer
De koffie van Jane weggooien was een stiekeme persoonlijke streek
maar je moet van de persoonlijke spullen van iemand afblijven, dat valt niet meer onder kwajongensstreken.
Ik heb het over wat ik van Axel vind, dat staat los van Janequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
zei ik persoonlijk niet zo
Hij heeft zich op de vlakte gehouden toen Jane het had over haar koffie
Net zoals Jane zich op de vlakte heeft gehouden die keer dat Jordy kwaad sprak over Axel
Ze weten van elkaar wat ze aan elkaar hebben als bondje
en door het op de vlakte blijven zijn ze allebei nog in staat om zich in de verschillende groepen te mengen (zoals Axel en Pootje gisteren ook deden )
Als hij deze lijn doortrekt en met de vijand blijft heulen en Jane langs de zijlijn zet... mag hij van mij wel gaan..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:25 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Staat dat kistje peren toevallig daar?
Die gaat nog wat inzetten, Jane genomineerd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
BB
SHARICE kom naar de DBK
zelfs bb leek boos
Zou kunnen.....maar moet dat ook na het gebeuren je heerlijk in bed bij de dames en je laten verwennen met gekriebel e.d.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
zei ik persoonlijk niet zo
Hij heeft zich op de vlakte gehouden toen Jane het had over haar koffie
Net zoals Jane zich op de vlakte heeft gehouden die keer dat Jordy kwaad sprak over Axel
Ze weten van elkaar wat ze aan elkaar hebben als bondje
en door het op de vlakte blijven zijn ze allebei nog in staat om zich in de verschillende groepen te mengen (zoals Axel en Pootje gisteren ook deden )
Geen verantwoordelijkheid nemen voor wat je doet en zegt.....ik vind het bizarquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sharice en Milena zijn echt net een stel tieners
en dat weggooien van die koffie, is idd walgelijk pestgedrag, geen grap
en sowieso gisteravond zeggen dat Jane als stront is voor ze, ook walgelijk (en nog walgelijker om dat achter iemands rug te zeggen)
ze kan alleen andere GC ongedaan makenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat nog wat inzetten, Jane genomineerd.
Ik zie dat meer als: een beetje dom en wellicht overtrokken maar niet als verraad naar Jane.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou kunnen.....maar moet dat ook na het gebeuren je heerlijk in bed bij de dames en je laten verwennen met gekriebel e.d.
Wat voor zin heeft dat......en de grootste lol hebben..... zie daar totaal geen meerwaarde in....
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
sukkel![]()
![]()
heb mijn best gedaan met caps![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Elsa gooit maar een 'safe'onderwerp opquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:28 schreef Roxiebb het volgende:
Elsa is de enige die de conversatie gaande houdt.
Ze vinden dat ze de enige twee normalen zijn daar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen verantwoordelijkheid nemen voor wat je doet en zegt.....ik vind het bizar
Ze kan alleen de ingezette GC-ers ongedaan maken meer nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat nog wat inzetten, Jane genomineerd.
ik snap het maar het voegt niet zoveel toequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy kijkt beetje vuil naar milena
Voor iemand als Sharice die een link met de psychiatrie heeft zou dit ergens ook niet moeten verbazenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze de enige twee normalen zijn daar.
Waarom doet hij dat niet waar ze bij is b.v. altijd is net Jane afwezig, terwijl juist nog minder zou opvallen als ook Jane erbij is......dat ze een bondje hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie dat meer als: een beetje dom en wellicht overtrokken maar niet als verraad naar Jane.
ze mag ook gewoon naar huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Elsa die badmuts niet afzetten
Vind ik wel, zegt meer dan woordenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het maar het voegt niet zoveel toe
Jordy ziet allesquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef riri het volgende:
Heerlijke speler die Jordy, hij houdt alles in de gaten en anderen hebben het niet door, er ontgaat hem daardoor niets, vandaar dat hij ook zo goed weet wat die 2 slangen allemaal uitspoken
ze zitten met 10 in dat huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Vind ik wel, zegt meer dan woorden
Dat hoop ik dan weer niet ,maar hij mag nog wel ff blijvenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:35 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Jordy ziet alles
Hoort alles
Onthoudt alles
En analyseert haarscherp
Hopelijk finalist!
Ik vind dat sharice er eentje moet opzetten, liefst gifgroenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Klopt, viel mij ook opquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat niet waar ze bij is b.v. altijd is net Jane afwezig, terwijl juist nog minder zou opvallen als ook Jane erbij is......dat ze een bondje hebben.
Manipuleert allesquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:35 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Jordy ziet alles
Hoort alles
Onthoudt alles
En analyseert haarscherp
Hopelijk finalist!
Nou dat ja. Dat ze hem in bed op heeft dat is goed, en fijn voor haar dat ze hem heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
De psycholoog zal er wel zijn. Ik las daar iets over in de cos dat die vandaag extra zou komen voor die 2 .quote:
Als je zo gaat spelenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook op
En als hij dan even alleen met Jane was bleef het oppervlakkig over thee gaan of zo, maak dan duidelijk wat je aan het doen bent, ook voor de kijker
Tenzij hij wel degelijk achter Sharice en Milena wil staan, én achter jane
Uiteindelijk speelt hij ook voor zichzelf en is hij Jane niks verplicht, ze kennen elkaar pas een maand of zo
Hij heeft natuurlijk ook in zijn achterhoofd dat hij genomineerd is en vrijdag naar huis kan gaan en hij weet niet aan wiens kant de kijker staat, voor hetzelfde geld vindt de kijker die meiden heel tof , de grapjes leuk en is Jane niet zo populair buiten, hij weet dat niet
Ze heeft rond het haar bij de voorhoofd kale plekken, en als ze die hoofdoek niet om heeft, draagt ze die muts.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:37 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nou dat ja. Dat ze hem in bed op heeft dat is goed, en fijn voor haar dat ze hem heeft.
Maar het is nu niet zo dat haar haar nu voor geen meter zit en dat ze daar straks uren aan gaat besteden om het goed in model te krijgen.
Jane heeft ook al gezegd, dat ze buiten het huis waarschijnlijk geen vrienden gaat zijn met Axel. Hun levens liggen te ver uit elkaar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:38 schreef zodeju het volgende:
Je kan nu merken dat Axel een totaal andere humor heeft dan Jane en de rest.....er kan nauwelijks een glimlach af. Is me vaker opgevallen...in groep is Axel totaal niet geļnteresseerd .
Hij té spontaan, zij een beetje kapsones, dat gaat niet samen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane heeft ook al gezegd, dat ze buiten het huis waarschijnlijk geen vrienden gaat zijn met Axel. Hun levens liggen te ver uit elkaar.
En hij kan zichzelf niet meer redden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:41 schreef Flow3r het volgende:
Kom maar op met die nominaties, als Jordy er op staat breekt de hel weer los
Dat is ook wel raar eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane heeft ook al gezegd, dat ze buiten het huis waarschijnlijk geen vrienden gaat zijn met Axel. Hun levens liggen te ver uit elkaar.
Wanneer ging Jordy los over Axel?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de vrede wil bewaren en hij heeft al tegen Jane gezegd dat hij niet op Charice zal stemmen. Ik vind het juist goed van hem. Ook Jane, hield haar mond toen Jordi los ging over Axel. Ze hebben samen iets afgesproken en ik denk dat het wel goed zit tussen deze twee.👍🏻
Dat dus... ik zie dat als verraad naar Jane... klinkt wel heel heftig naar zo is het wel..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou kunnen.....maar moet dat ook na het gebeuren je heerlijk in bed bij de dames en je laten verwennen met gekriebel e.d.
Wat voor zin heeft dat......en de grootste lol hebben..... zie daar totaal geen meerwaarde in....
Dat is al weer een hele andere insteekquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij had Jane gezegd dat ze allebei te druk waren (zij vooral) en dat ze elkaar daarom waarschijnlijk niet veel meer zouden gaan zien.
Het erge is, het zijn geen tieners, het zijn volwassen mensen die denken door op die kinderlijke toontjes te spreken het minder erg is wat ze doen, de smerigste streken uitvoeren zoals echt pestgedrag vertonen en dan als een ander er ze op aanspreekt de ander de schuld gaan geven zonder ook maar één keer een gevoel van schaamte te voelen over het eigen pestgedragquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sharice en Milena zijn echt net een stel tieners
en dat weggooien van die koffie, is idd walgelijk pestgedrag, geen grap
en sowieso gisteravond zeggen dat Jane als stront is voor ze, ook walgelijk (en nog walgelijker om dat achter iemands rug te zeggen)
Hij kan tellen he.en milena moest komen waarschijnlijk gelijke stand dus moeten kiezen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
Iemand die stream 2 kan terugspoelen?
Jordy zei ik weet dat ik erop sta.
Daarna nog iets waarop mattie reageerdeei ze dat ?
Zo snel als mogelijk afdalen, misschien ben je dan nog op tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nou komt op met die nominatie want we gaan naar de skipiste straks.
Dat had ze inderdaad gezegd. Ze werkt veel, bijna geen tijd voor haar sociale leven.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij had Jane gezegd dat ze allebei te druk waren (zij vooral) en dat ze elkaar daarom waarschijnlijk niet veel meer zouden gaan zien.
Heb er ieder geval een raar gevoel bij.....niet dat het Jane wat zou uitmaken want het is totaal haar type niet maar gewoon het is inderdaad een soort verraad.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat dus... ik zie dat als verraad naar Jane... klinkt wel heel heftig naar zo is het wel..
Jordy: "Dat de podcast met mij vast heel leuk gaat worden."quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
Daarna nog iets waarop mattie reageerde: zei ze dat ?
Oké. Milena zei dus de podcast zal vanmiddag heel leuk worden en toen keek ze naar Jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
Of ze heeft haar exit gesprek met haar werkgeverquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:37 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De psycholoog zal er wel zijn. Ik las daar iets over in de cos dat die vandaag extra zou komen voor die 2 .
Beide streams doen het gewoon dus zal niet te maken hebben met het normale spel.
Dank. Ik hoor Jordy het nu tegen Jane zeggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy: "Dat de podcast met mij vast heel leuk gaat worden."
Matt : "Zei ze dat? Wat zijn ze dom!"
Daar gaat het niet om, Milena heeft beloofd aan zowel Jordy als Keanu dat ze géen OG er op zou zettenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hij kan zichzelf niet meer redden.
he!quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ah ze hebben gezegd de podcast zal vanmiddag heel erg leuk worden en toen keken ze naar hem
Denk de evil twins sharice milena
Het zit er aan te komen Koos, de stream zit al op SLotquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nou komt op met die nominatie want we gaan naar de skipiste straks.
Axel heeft er ook een aandeel inquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel hoopt niet de sfeer zo blijft
Slaat nergens op iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
Axel had gezegd.moet.je niet bij sommige mensen doen. Lul ze moeten dat soort dingen helemaal nooit doen.
Ohja dacht in ene dat er vroeger werd gezegd "pleur op". Zoiets als sodemieter op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem wel een bakkie pleur
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja dacht in ene dat er vroeger werd gezegd "pleur op". Zoiets als sodemieter op.
Ja want ze had tegen Jordy gezegd dat ze niet diegene die als 1e in het huis waren zou nomineren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Milena heeft beloofd aan zowel Jordy als Keanu dat ze géen OG er op zou zetten
Ze werd naar de DBK geroepen en ze gaan ervan uit dat het gelijkspel was en dat Milena als DM moest kiezen
Jordy zei dat als hij er op staat ze haar woord dus niet gehouden heeft en hij haar er dan elke keer op zou zetten
Mattie, Keanu en Jolien dachten er hetzelfde over![]()
Dus ben benieuwd op Jordy er op staat
Ik had echt nooit verwacht dat hij die kant zou optrekken...quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er ieder geval een raar gevoel bij.....niet dat het Jane wat zou uitmaken want het is totaal haar type niet maar gewoon het is inderdaad een soort verraad.
Zielig gewoon, hij is bang dat hij hun stem kwijt raakt.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
Axel had gezegd.moet.je niet bij sommige mensen doen. Lul ze moeten dat soort dingen helemaal nooit doen.
Daar komt het ook vandaan las ik netquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja dacht in ene dat er vroeger werd gezegd "pleur op". Zoiets als sodemieter op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
Sharice zit in DBK en Milena is foetsie?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom alleen onder elkaar praten over die verdwenen spullen.
Schijnheil.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
Axel doet weer lekker zwitserland
Dubieus gedragquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
Ik denk juist dat hij dit heel goed doet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
en dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy: Echt het meeste trieste wat je kan doen, Als ze dat bij mij hadden geflikt dan hadden ze niet meer gezeten, dan hadden ze nu nog kreupel in bed gelegen. Opzouten
Hij mag het denken maar uitspreken is idd weer iets andersquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat hoeft ook niet
vind ik net zo fout
Zo. Heftig gepraat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy: Echt het meeste trieste wat je kan doen, Als ze dat bij mij hadden geflikt dan hadden ze niet meer gezeten, dan hadden ze nu nog kreupel in bed gelegen. Opzouten
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
Hij hoeft niets te redden,kan het gewoon uitzitten, de kijker weet heel goed wie klopt en wie niet in dit spelquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hij kan zichzelf niet meer redden.
Matt wilde gistermiddag al praten met Milenaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn respect voor Jolien en Matt groeit snel, die wel de waarheid durven zeggen.. uiteraard op een Vlaamse manier.
Ik ben al wat aan het terug kijken, Jolien sowieso ,maar dat heb ik al wat langer , naar Mattie ben ik benieuwdquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn respect voor Jolien en Matt groeit snel, die wel de waarheid durven zeggen.. uiteraard op een Vlaamse manier.
Dat is maar de vraag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef riri het volgende:
[..]
Hij hoeft niets te redden,kan het gewoon uitzitten, de kijker weet heel goed wie klopt en wie niet in dit spel
later op de slaapkamer pasquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben al wat aan het terug kijken, Jolien sowieso ,maar dat heb ik al wat langer , naar Mattie ben ik benieuwd
FB loves Jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag.
Op tv komt hij over als een eigenwijze beterweter.
Als Milena dat inderdaad heeft gezegd, dan mag ze een behoorlijk sanctie krijgen. Steeds alles doorvertellen aan Sharice, terwijl het eigenlijk niet eens mag van BB.quote:
Weet ik maar Jolien noemt het rijstepap sinds ze er suiker in kunnen doen omdat het nu naar rijstepap smaakt vlgs haarquote:
sommige mensen kunnen daar niet mee om gaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg ookneigingen van de sfeer moet goed zijn opmerkingen
Een kut sfeer is ook een sfeer.
Daarnaast je zit er niet om vrienden te maken maar om een spel te spelen en de kijker te vermaken
Oh echt? Okee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Weet ik maar Jolien noemt het rijstepap sinds ze er suiker in kunnen doen omdat het nu naar rijstepap smaakt vlgs haar
Ik moet eerst post quoten om in preview op x te kunnen klikken .. kon de laatste tijd eindelijk de tweets weer lezen en nu krijg ik weer de deleted vak , teveel moeite voor mijquote:
tis echt wat er gezegd wordtquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Raar als die 2 samen in de dbk zouden zijn.
Ze hebben vast een gesprekje over hoe oneerlijk de groep ze behandeldquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt wat er gezegd wordt
Dat!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Flow3r het volgende:
Wij zijn afhankelijk van wat de regie ons wil laten zien, misschien zijn er wel gesprekken geweest tussen Jane en Axel en zit het verder wel goed maar dat hebben wij dan gemist, hopelijk komt dat nog in de uitzending
Laat maar johquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh poeh das een goede vraag
Daar schort het nog al eens aan vind ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg ookneigingen van de sfeer moet goed zijn opmerkingen
Een kut sfeer is ook een sfeer.
Daarnaast je zit er niet om vrienden te maken maar om een spel te spelen en de kijker te vermaken
Wedden worden ze weer beschermd door bb, gaan ze chanteren. Mattie zegt gaat over de bom van haar richting die meisje. Ze dreigen dus dat ze ermee willen stoppen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt wat er gezegd wordt
Elsa toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
Sharice gaat een positieve draai geven aan de woorden van Sharice
jeetje Elsa je zakt echt kei en kei hard hiermee
en Elsa ploft eropquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is dat fluitende geluid? Oh .. dat is Axel die keihard in een ontzettend diepe kuil aan het vallen is.
Gister en vanmorgen ook al mee praten met milena en sharice. Elsa snapt een beetje wat ze zegt. Milena dreigt dus met opstappen samen met sharice begrijp ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Probeert Elsa nu de schuld in Jane haar schoenen te schuiven????
Laat hem dat lekker niet doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij probeert de boel te sussen, niets mis mee.
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:07 schreef Verity het volgende:
Sharice gaat naar huis als Milena naar huis gaat. Ben benieuwd!
die kan niks met deze emotiesquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt even afreageren, op hout slaan.
het zijn meer dan de geintjes Spaquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:10 schreef spapaars het volgende:
Een paar flauwe mislukte geintjes.
En zie hoe die simpele zielen met dat omgaan.
Slaat nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanaf 1 minuut of zo
https://www.asuswebstorag(...)ype=previewPageCover
Het gaat wel degelijk ergens om, het gaat ook om al die kleine sneertjes onderwaterquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:10 schreef spapaars het volgende:
Een paar flauwe mislukte geintjes.
En zie hoe die simpele zielen met dat omgaan.
Slaat nergens op.
Doen ze allemaal.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk ergens om, het gaat ook om al die kleine sneertjes onderwater
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:11 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb meer dan 1 minuut gekeken en zag ze op de bank en in de keuken kloten, niet meer verder gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het en ander filmpjeMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Leuk dat je meeCoSt.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:12 schreef Gust.F het volgende:
Alles is vals aan Jane, letterlijk en figuurlijk
er mogen er een paar blijvenquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moeten ze gewoon allemaal weg en 10 nieuwe bewoners voor de laatste 6 weken
Hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:12 schreef Gust.F het volgende:
Alles is vals aan Jane, letterlijk en figuurlijk
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
er mogen er een paar blijven
Ik hoop het met iedere vezel in mijn lichaam dat ze erop staat straks en er morgen uitgesodemieterd wordt. Ben dat mens echt zat.quote:
Ik stem Jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
Elsa moet weg, team Axel present.
Stem allen op Axel, denk lange termijn, niet korte termijn.
No thnxquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
Op lange termijn zie ik Axel snel weer op de vrachtwagen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
Laat hem, morgen zijn laatste dag daar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu nu het deo verhaal aan Jane vertellen. Wanneer gaat hij het gewoon vragen aan Sharice en Milena ...
moeilijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu nu het deo verhaal aan Jane vertellen. Wanneer gaat hij het gewoon vragen aan Sharice en Milena ...
Je zoekt de confrontatie met Mattie en Milena toch ? Dat is dit filmpjequote:Op donderdag 20 februari 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 1 minuut gekeken en zag ze op de bank en in de keuken kloten, niet meer verder gekeken
Dan is het en ander filmpje
quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op lange termijn zie ik Axel snel weer op de vrachtwagen.
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je zoekt de confrontatie met Mattie en Milena toch ? Dat is dit filmpjeIets verder doorspoelen
Lekker in zijn eentje en als hij wil ik elke stad een andere schat....hoeft hij geen verantwoording af te leggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op lange termijn zie ik Axel snel weer op de vrachtwagen.
Yepquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat hem, morgen zijn laatste dag daar.
als er meerdere bewoners je niet moeten, dan ligt het probleem volgens mij bij Milena zelfquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind het irritant dat het alleen maar gaat over de ruzie/afkeer tussen Jane en Char/Mil.
Maar feit is wel dat keanu en Jordy ook ruzie/afkeer hebben van/met Char en Mil.
En matt had gisteren zelfs ruzie met ze in de slaapkamer.
En Jolien had ook een vervelend gesprek met Mil. waar ze het gevoel had op het matje te werden geroepen.
Dus ja.
Of nee. Want wat valt er te praten dan?![]()
Dit komt niet meer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |