Voor iemand als Sharice die een link met de psychiatrie heeft zou dit ergens ook niet moeten verbazenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze de enige twee normalen zijn daar.
Waarom doet hij dat niet waar ze bij is b.v. altijd is net Jane afwezig, terwijl juist nog minder zou opvallen als ook Jane erbij is......dat ze een bondje hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie dat meer als: een beetje dom en wellicht overtrokken maar niet als verraad naar Jane.
ze mag ook gewoon naar huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Elsa die badmuts niet afzetten
Vind ik wel, zegt meer dan woordenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap het maar het voegt niet zoveel toe
Jordy ziet allesquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef riri het volgende:
Heerlijke speler die Jordy, hij houdt alles in de gaten en anderen hebben het niet door, er ontgaat hem daardoor niets, vandaar dat hij ook zo goed weet wat die 2 slangen allemaal uitspoken
ze zitten met 10 in dat huisquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:33 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Vind ik wel, zegt meer dan woorden
Dat hoop ik dan weer niet ,maar hij mag nog wel ff blijvenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:35 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Jordy ziet alles
Hoort alles
Onthoudt alles
En analyseert haarscherp
Hopelijk finalist!
Ik vind dat sharice er eentje moet opzetten, liefst gifgroenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Klopt, viel mij ook opquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat niet waar ze bij is b.v. altijd is net Jane afwezig, terwijl juist nog minder zou opvallen als ook Jane erbij is......dat ze een bondje hebben.
Manipuleert allesquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:35 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Jordy ziet alles
Hoort alles
Onthoudt alles
En analyseert haarscherp
Hopelijk finalist!
Nou dat ja. Dat ze hem in bed op heeft dat is goed, en fijn voor haar dat ze hem heeft.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
De psycholoog zal er wel zijn. Ik las daar iets over in de cos dat die vandaag extra zou komen voor die 2 .quote:
Als je zo gaat spelenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook op
En als hij dan even alleen met Jane was bleef het oppervlakkig over thee gaan of zo, maak dan duidelijk wat je aan het doen bent, ook voor de kijker
Tenzij hij wel degelijk achter Sharice en Milena wil staan, én achter jane
Uiteindelijk speelt hij ook voor zichzelf en is hij Jane niks verplicht, ze kennen elkaar pas een maand of zo
Hij heeft natuurlijk ook in zijn achterhoofd dat hij genomineerd is en vrijdag naar huis kan gaan en hij weet niet aan wiens kant de kijker staat, voor hetzelfde geld vindt de kijker die meiden heel tof , de grapjes leuk en is Jane niet zo populair buiten, hij weet dat niet
Ze heeft rond het haar bij de voorhoofd kale plekken, en als ze die hoofdoek niet om heeft, draagt ze die muts.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:37 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nou dat ja. Dat ze hem in bed op heeft dat is goed, en fijn voor haar dat ze hem heeft.
Maar het is nu niet zo dat haar haar nu voor geen meter zit en dat ze daar straks uren aan gaat besteden om het goed in model te krijgen.
Jane heeft ook al gezegd, dat ze buiten het huis waarschijnlijk geen vrienden gaat zijn met Axel. Hun levens liggen te ver uit elkaar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:38 schreef zodeju het volgende:
Je kan nu merken dat Axel een totaal andere humor heeft dan Jane en de rest.....er kan nauwelijks een glimlach af. Is me vaker opgevallen...in groep is Axel totaal niet geïnteresseerd .
Hij té spontaan, zij een beetje kapsones, dat gaat niet samen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane heeft ook al gezegd, dat ze buiten het huis waarschijnlijk geen vrienden gaat zijn met Axel. Hun levens liggen te ver uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |