Zielig gewoon, hij is bang dat hij hun stem kwijt raakt.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
Axel had gezegd.moet.je niet bij sommige mensen doen. Lul ze moeten dat soort dingen helemaal nooit doen.
Daar komt het ook vandaan las ik netquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja dacht in ene dat er vroeger werd gezegd "pleur op". Zoiets als sodemieter op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Sharice zit in DBK en Milena is foetsie?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom alleen onder elkaar praten over die verdwenen spullen.
Schijnheil.....quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
Axel doet weer lekker zwitserland
Dubieus gedragquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
Ik denk juist dat hij dit heel goed doet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
en dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy: Echt het meeste trieste wat je kan doen, Als ze dat bij mij hadden geflikt dan hadden ze niet meer gezeten, dan hadden ze nu nog kreupel in bed gelegen. Opzouten
Hij mag het denken maar uitspreken is idd weer iets andersquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat hoeft ook niet
vind ik net zo fout
Zo. Heftig gepraat.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy: Echt het meeste trieste wat je kan doen, Als ze dat bij mij hadden geflikt dan hadden ze niet meer gezeten, dan hadden ze nu nog kreupel in bed gelegen. Opzouten
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
Iemand die stream 2 kan terugspoelen?
Jordy zei ik weet dat ik erop sta.
Daarna nog iets waarop mattie reageerde: zei ze dat ?
Hij hoeft niets te redden,kan het gewoon uitzitten, de kijker weet heel goed wie klopt en wie niet in dit spelquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hij kan zichzelf niet meer redden.
Matt wilde gistermiddag al praten met Milenaquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn respect voor Jolien en Matt groeit snel, die wel de waarheid durven zeggen.. uiteraard op een Vlaamse manier.
Ik ben al wat aan het terug kijken, Jolien sowieso ,maar dat heb ik al wat langer , naar Mattie ben ik benieuwdquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn respect voor Jolien en Matt groeit snel, die wel de waarheid durven zeggen.. uiteraard op een Vlaamse manier.
Dat is maar de vraag.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:56 schreef riri het volgende:
[..]
Hij hoeft niets te redden,kan het gewoon uitzitten, de kijker weet heel goed wie klopt en wie niet in dit spel
later op de slaapkamer pasquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben al wat aan het terug kijken, Jolien sowieso ,maar dat heb ik al wat langer , naar Mattie ben ik benieuwd
FB loves Jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag.
Op tv komt hij over als een eigenwijze beterweter.
Als Milena dat inderdaad heeft gezegd, dan mag ze een behoorlijk sanctie krijgen. Steeds alles doorvertellen aan Sharice, terwijl het eigenlijk niet eens mag van BB.quote:
Weet ik maar Jolien noemt het rijstepap sinds ze er suiker in kunnen doen omdat het nu naar rijstepap smaakt vlgs haarquote:
sommige mensen kunnen daar niet mee om gaanquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg ookneigingen van de sfeer moet goed zijn opmerkingen
Een kut sfeer is ook een sfeer.
Daarnaast je zit er niet om vrienden te maken maar om een spel te spelen en de kijker te vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |