En hij kan zichzelf niet meer redden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:41 schreef Flow3r het volgende:
Kom maar op met die nominaties, als Jordy er op staat breekt de hel weer los
Dat is ook wel raar eigenlijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane heeft ook al gezegd, dat ze buiten het huis waarschijnlijk geen vrienden gaat zijn met Axel. Hun levens liggen te ver uit elkaar.
Wanneer ging Jordy los over Axel?quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:03 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de vrede wil bewaren en hij heeft al tegen Jane gezegd dat hij niet op Charice zal stemmen. Ik vind het juist goed van hem. Ook Jane, hield haar mond toen Jordi los ging over Axel. Ze hebben samen iets afgesproken en ik denk dat het wel goed zit tussen deze twee.👍🏻
Dat dus... ik zie dat als verraad naar Jane... klinkt wel heel heftig naar zo is het wel..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou kunnen.....maar moet dat ook na het gebeuren je heerlijk in bed bij de dames en je laten verwennen met gekriebel e.d.
Wat voor zin heeft dat......en de grootste lol hebben..... zie daar totaal geen meerwaarde in....
Dat is al weer een hele andere insteekquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij had Jane gezegd dat ze allebei te druk waren (zij vooral) en dat ze elkaar daarom waarschijnlijk niet veel meer zouden gaan zien.
Het erge is, het zijn geen tieners, het zijn volwassen mensen die denken door op die kinderlijke toontjes te spreken het minder erg is wat ze doen, de smerigste streken uitvoeren zoals echt pestgedrag vertonen en dan als een ander er ze op aanspreekt de ander de schuld gaan geven zonder ook maar één keer een gevoel van schaamte te voelen over het eigen pestgedragquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
Sharice en Milena zijn echt net een stel tieners
en dat weggooien van die koffie, is idd walgelijk pestgedrag, geen grap
en sowieso gisteravond zeggen dat Jane als stront is voor ze, ook walgelijk (en nog walgelijker om dat achter iemands rug te zeggen)
ik neem wel een bakkie pleurquote:
Hij kan tellen he.en milena moest komen waarschijnlijk gelijke stand dus moeten kiezen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
Iemand die stream 2 kan terugspoelen?
Jordy zei ik weet dat ik erop sta.
Daarna nog iets waarop mattie reageerdeei ze dat ?
Zo snel als mogelijk afdalen, misschien ben je dan nog op tijd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nou komt op met die nominatie want we gaan naar de skipiste straks.
Dat had ze inderdaad gezegd. Ze werkt veel, bijna geen tijd voor haar sociale leven.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij had Jane gezegd dat ze allebei te druk waren (zij vooral) en dat ze elkaar daarom waarschijnlijk niet veel meer zouden gaan zien.
Heb er ieder geval een raar gevoel bij.....niet dat het Jane wat zou uitmaken want het is totaal haar type niet maar gewoon het is inderdaad een soort verraad.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat dus... ik zie dat als verraad naar Jane... klinkt wel heel heftig naar zo is het wel..
Jordy: "Dat de podcast met mij vast heel leuk gaat worden."quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
Daarna nog iets waarop mattie reageerde: zei ze dat ?
Oké. Milena zei dus de podcast zal vanmiddag heel leuk worden en toen keek ze naar Jordyquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:44 schreef OmaJacky het volgende:
Daarna nog iets waarop mattie reageerde: zei ze dat ?
Of ze heeft haar exit gesprek met haar werkgeverquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:37 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De psycholoog zal er wel zijn. Ik las daar iets over in de cos dat die vandaag extra zou komen voor die 2 .
Beide streams doen het gewoon dus zal niet te maken hebben met het normale spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |