Dank. Ik hoor Jordy het nu tegen Jane zeggen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy: "Dat de podcast met mij vast heel leuk gaat worden."
Matt : "Zei ze dat? Wat zijn ze dom!"
Daar gaat het niet om, Milena heeft beloofd aan zowel Jordy als Keanu dat ze géen OG er op zou zettenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hij kan zichzelf niet meer redden.
he!quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ah ze hebben gezegd de podcast zal vanmiddag heel erg leuk worden en toen keken ze naar hem
Denk de evil twins sharice milena
Het zit er aan te komen Koos, de stream zit al op SLotquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nou komt op met die nominatie want we gaan naar de skipiste straks.
Axel heeft er ook een aandeel inquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel hoopt niet de sfeer zo blijft
Slaat nergens op iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
Axel had gezegd.moet.je niet bij sommige mensen doen. Lul ze moeten dat soort dingen helemaal nooit doen.
Ohja dacht in ene dat er vroeger werd gezegd "pleur op". Zoiets als sodemieter op.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem wel een bakkie pleur
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohja dacht in ene dat er vroeger werd gezegd "pleur op". Zoiets als sodemieter op.
Ja want ze had tegen Jordy gezegd dat ze niet diegene die als 1e in het huis waren zou nomineren.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Milena heeft beloofd aan zowel Jordy als Keanu dat ze géen OG er op zou zetten
Ze werd naar de DBK geroepen en ze gaan ervan uit dat het gelijkspel was en dat Milena als DM moest kiezen
Jordy zei dat als hij er op staat ze haar woord dus niet gehouden heeft en hij haar er dan elke keer op zou zetten
Mattie, Keanu en Jolien dachten er hetzelfde over![]()
Dus ben benieuwd op Jordy er op staat
Ik had echt nooit verwacht dat hij die kant zou optrekken...quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er ieder geval een raar gevoel bij.....niet dat het Jane wat zou uitmaken want het is totaal haar type niet maar gewoon het is inderdaad een soort verraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |