Die probeert ook een knuppel in het hoenderhok te gooien.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: hey vraag het straks even als iedereen aan tafel zit
Ze zijn aangesproken op dingenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:03 schreef Verida het volgende:
[..]
milena en charise hebben gisteren alle dingen die ze verstopt of afgepakt hadden weer netjes teruggelegd.
(ik vraag me af of dit in opdracht van BB is geweest, niet aan persoonlijke spullen komen) Maar ze hebben het zonder ruzie of confrontatie gedaan, en volgens mij is het door geen andere bewoner gezien.
oh, zo kun je het ook zienquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn aangesproken op dingen
en het werd ze te heet onder de voeten
waren ze eerlijk geweest hadden ze het gegeven
en niet weer sneaky
dat werd Matti de vorige keer enorm kwalijk genomenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Meer aanspreken in de groep ! Meer !
Als je zo'n grote mond hebt en gedrag, dan mag je best door de groep worden aangesproken.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:06 schreef greysbones het volgende:
Sharice
he haat nie mensen aanspreken in een groep
en ze kunnen dat natuurlijk ook niemand verbiedenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Als je zo'n grote mond hebt en gedrag, dan mag je best door de groep worden aangesproken.
Goedemorgen...quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cos'rs![]()
Keanu over zijn deo roller die er opeens weer ligt....
Mathhie ook...
Ze komen er nu achter dat die 2 het gedaan hebben..
niet alleen deoquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Het is toch te triest voor woorden 2 volwassen vrouwen deo verstoppen... daarintegen is het ook weer lachwekkend zo triest...
Terwijl Mattheus juist 4x had gevraagd voor een gesprek! Sharice maakte geen tijd. Vervolgens heeft Milena Sharice gehaald, zodat ze het konden uitpraten. Zou ze ook boos moeten zijn op Milena.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat werd Matti de vorige keer enorm kwalijk genomen
dat hij alleen durfde in een groep
Zou leuk zijn als ze de kluissleutel van Milena en/of Sharice verstoppen. Kunnen ze de komende week niet de kluis inquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen deo
ook de munt van Axel hadden ze
Is die ook weer terecht?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet alleen deo
ook de munt van Axel hadden ze
Elsa is niet mijn favorietquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:10 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is ook dubbel in gedrag. Eerst meepraten dat iets echt niet kan en mag en dan later weer met die meiden meepraten dat bv jane niet namens haar sprak
geen ideequote:
was denk ik een semi grapjequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die probeert ook een knuppel in het hoenderhok te gooien.
Jordy of pootje genomineerd dat is zekerquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:13 schreef vera_k het volgende:
Goedemorgen, wow, ik heb 4 cossen gelezendank voor de verslagen en de filmpjes.
![]()
Komt er eindelijk gerechtigheid? Ben benieuwd naar hoe er genomineerd is en wat Milena dan gaat zeggen hierover.
ja dit is echt enorm in het voordeel van Keanuquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
Het zal morgen spannend worden denk ik tussen Elsa en Axel.
De meeste kijkers zullen het hun niet in dank afnemen dat ze op deze manier met die 2 *** omgaan, terwijl ze donders goed weten hoe die 2 zijn.
Wat een bizar gedrag , ergens ben ik verbijsterd en ergens verbaasd het totaal nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Als je zo'n grote mond hebt en gedrag, dan mag je best door de groep worden aangesproken.
Goedemorgen Frummelquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Het is toch te triest voor woorden 2 volwassen vrouwen deo verstoppen... daarintegen is het ook weer lachwekkend zo triest...
Elsa doet zich zo goed voor maar keurt dat gedrag van die meiden achter hun rug om af maar in het gezicht lacht ze met ze mee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef OmaJacky het volgende:
Het zal morgen spannend worden denk ik tussen Elsa en Axel.
De meeste kijkers zullen het hun niet in dank afnemen dat ze op deze manier met die 2 *** omgaan, terwijl ze donders goed weten hoe die 2 zijn.
ik heb gisteravond om 12 uur nog terug gekekenquote:
Je hoort gewoon met je tengels van iemand z'n spullen af te blijven... ja heel rap move...quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Slaat gewoon nergens op om zoiets te doen.
Reactie op wat Jane terug gaf vond ik ook beneden alle peil.. (en wat erna volgde)
Hoop dat ze snel op der bank komen.. weg ermee.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb gisteravond om 12 uur nog terug gekeken![]()
het verwisselen van het etiket van de koffie en het fruit op de vijver gooien enz, kun je zien als kwajongensstreken, doen ze allemaal wel een keerquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:15 schreef spapaars het volgende:
Beetje kwajongensmeisjesstreken.
En de groep pakt het overdreven aan als een heel iets.
quote:
Dat is straks toch> Bekendmaking van de nominaties?quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy of pootje genomineerd dat is zeker
Een grapje is leuk maar dit ging veel verder dan een grap uithalenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
het verwisselen van het etiket van de koffie en het fruit op de vijver gooien enz, kun je zien als kwajongensstreken, doen ze allemaal wel een keer
De koffie van Jane weggooien was een stiekeme persoonlijke streek
maar je moet van de persoonlijke spullen van iemand afblijven, dat valt niet meer onder kwajongensstreken.
In haar eerste filmpje zei ze zo iets dat ze zou doen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Elsa doet zich zo goed voor maar keurt dat gedrag van die meiden achter hun rug om af maar in het gezicht lacht ze met ze mee.
quote:
zei ik persoonlijk niet zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |