quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt de mooiste avond in BB gemist dit jaar.
Berouw komt na de zonde...quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:44 schreef Roxiebb het volgende:
Milena: mijn kinderen moeten deze aflevering niet zien.
hoort allesquote:
Ik krijg geen notificaties.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Bakkie pleur voor koffie is een Rotterdamse uitdrukking van oorsprong. Klinkt ook heel leuk als je het op zijn Rotterdams uitspreekt
Maakt het uit.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:56 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, haha, ik, als Rotterdamse had ook even voor de zekerheid gegoogled ) en ik kreeg als eerste dat het van de Rotterdamse havenarbeiders afkomstig wasen als extra dat de term Haags bakkie iets anders was ( dat zeiden wij vroeger tegen een heel zuinig ingeschonken kopje koffie )
Maar de hoogtepunten staan in het filmpjestopic. Vooral het filmpje tijdens het eten moet je eigenlijk terugkijkenquote:
Ik heb het een en ander gelezen in de SVquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt de mooiste avond in BB gemist dit jaar.
Vandaag zal er ook nog vast wel wat gaan gebeuren! Vooral als ze vanavond "gezellig" met elkaar gaan gourmetten.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar de hoogtepunten staan in het filmpjestopic. Vooral het filmpje tijdens het eten moet je eigenlijk terugkijken
Jup ze hadden van meer mensen dingen verstopt.. gisteravond hebben ze alles terug gelegd..quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
Keanu was zijn deoroller kwijt
en plots is hij er weer
Matti
ik had hetzelfde en nu lag hij gewoon in mijn lade
wtf
Keanu
met alle respect zit niet aan mijn spullen
Ik zeg doen! Hebben wij weer leuke streams om naar te kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: hey vraag het straks even als iedereen aan tafel zit
Hadden Milena en Sharice gejat/geleend/gehrapt ... en gisteravond weer teruggelegd. Van meerdere bewoners.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
en plots is hij er weer
Matti
wtf
Keanu
hihahootjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup ze hadden van meer mensen dingen verstopt.. gisteravond hebben ze alles terug gelegd..
was grapje
milena en charise hebben gisteren alle dingen die ze verstopt of afgepakt hadden weer netjes teruggelegd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
en plots is hij er weer
Matti
wtf
Keanu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |