Oh echt? Okee.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Weet ik maar Jolien noemt het rijstepap sinds ze er suiker in kunnen doen omdat het nu naar rijstepap smaakt vlgs haar
Ik moet eerst post quoten om in preview op x te kunnen klikken .. kon de laatste tijd eindelijk de tweets weer lezen en nu krijg ik weer de deleted vak , teveel moeite voor mijquote:
tis echt wat er gezegd wordtquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Raar als die 2 samen in de dbk zouden zijn.
Ze hebben vast een gesprekje over hoe oneerlijk de groep ze behandeldquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt wat er gezegd wordt
oeh poeh das een goede vraagquote:
Dat!quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Flow3r het volgende:
Wij zijn afhankelijk van wat de regie ons wil laten zien, misschien zijn er wel gesprekken geweest tussen Jane en Axel en zit het verder wel goed maar dat hebben wij dan gemist, hopelijk komt dat nog in de uitzending
Laat maar johquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeh poeh das een goede vraag
Daar schort het nog al eens aan vind ik.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg ookneigingen van de sfeer moet goed zijn opmerkingen
Een kut sfeer is ook een sfeer.
Daarnaast je zit er niet om vrienden te maken maar om een spel te spelen en de kijker te vermaken
Wedden worden ze weer beschermd door bb, gaan ze chanteren. Mattie zegt gaat over de bom van haar richting die meisje. Ze dreigen dus dat ze ermee willen stoppen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt wat er gezegd wordt
Elsa toch?quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
Sharice gaat een positieve draai geven aan de woorden van Sharice
jeetje Elsa je zakt echt kei en kei hard hiermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |