Ja maar, Jolien is Oostvlaams hè !quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij kunt ook helemaal geen west-vlaams
hij kent wel het spel vind ik en dat is de reden waarom hij in BB wilde ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Jongen, ze maken er 1 grote poppenkast van, en ik weet ook wel waarom Milena voor de 2e keer naar de dagboekkamer moest"
TOPSPEL! Mokfest is begonnen
En wat het voor Milena verwarrend maakt is dat ze de naam van David P niet te zien krijgt. En denkt dat David P er niet opstaat. Ze krijgt enkel te zien wie gelijk staat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:22 schreef Ace90ace het volgende:
Ok, ik denk dat het volgende is gebeurt.
Milena is op Jane gegaan.
Sharice en Axel zijn op Jordy gegaan.
Elsa en David P zijn op Matheüs gegaan.
En Matheüs, Jordy, Jolien, Keanu en Jane zijn op David P gegaan.
Dan heb je 1 voor Jane, 2 voor Jordy en Matheüs en 5 voor David P.
Dan heeft Milena moeten kiezen tussen Jordy en Matheüs. En Milena kiest voor Matheüs er af te halen.
Dan staan Keanu, Axel, Elsa, David P en Jordy er op.
Dit aan de hand van verschillende conversatie van gisteren en vandaag.
Los van Elsa en Pootje?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane en Axel zijn samen ook nog een groepje ( lijken dubbel spel te spelen)
Ik denk dat Jaxel nog zeker wel een team zijn ,maar geen keiharde vaste afspraken maken (wel een visie).quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Los van Elsa en Pootje?
Ik denk dat Jane en Axel spioneren in de andere groepen maar wel bij Elsa en Pootje in de groep zitten wat stemmen betreft.
nope Elsa ging zoiezo op Jordyquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
En wat het voor Milena verwarrend maakt is dat ze de naam van David P niet te zien krijgt. En denkt dat David P er niet opstaat. Ze krijgt enkel te zien wie gelijk staat.
Zwalm onder Hent is toch wel een beetje westquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja maar, Jolien is Oostvlaams hè !
Ze hebben afgesproken om zich te verspreiden onder de groepjes en heel af en toe kort bij elkaar te komen voor overleg. Dat is allang in de uitzending geweestquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
of Jane speelt ook goed toneel of Axel is echt apart gegaan.
maar ja weten we pas in de uitzending
die geloof ik ook voor geen meterquote:
we weten het in de aflevering pas ik ben echt zo nosy hequote:
Maar dat zou betekenen dat er een bank van 5 personen is, de helft zit dan op de bank, lijkt mij vreemdquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:25 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
En wat het voor Milena verwarrend maakt is dat ze de naam van David P niet te zien krijgt. En denkt dat David P er niet opstaat. Ze krijgt enkel te zien wie gelijk staat.
Volgens mij weet ze dat allangquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
die geloof ik ook voor geen meter![]()
maaaarrrr
Jordy geeft ook niet de kans dat ze wat kan zeggen
ja dat weet ik maar Axel si ergens daarin doorgeslagen echt overgestaptquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:28 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben afgesproken om zich te verspreiden onder de groepjes en heel af en toe kort bij elkaar te komen voor overleg. Dat is allang in de uitzending geweest
Kan zijn, maar nu lijkt het spel in zijn nadeel uit te vallen dus is het een poppenkast, en even geen topspel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kent wel het spel vind ik en dat is de reden waarom hij in BB wilde ook
hij weet er meer van als de rest in het huis
Ja en wij maar schreeuwen naar de kast.quote:
Keanu net zo en Axel stond inderdaad net wel afspraken te maken bij de vensterbankquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
die geloof ik ook voor geen meter![]()
maaaarrrr
Jordy geeft ook niet de kans dat ze wat kan zeggen
Milena wilde niet op Jordy gaan, totdat Sharice tegen haar zei dat de ene groep voor Pootje gaat. Toen moest ze mee en toch op Jordy, anders was het een verloren stem.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:28 schreef greysbones het volgende:
keanu
je mag stemmen op wie je wil
maar ga dan niet zeggen dat je niet op de OG's gaat en het dan wel doen
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:30 schreef Droopie het volgende:
Jordy: ik snap het ook niet
Hoe moeten wij het dan snappen
Hij vertrouwd jordy niet en wil van hem af. Daarin verschilt hij met jane.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar Axel si ergens daarin doorgeslagen echt overgestapt
Jordy en keanu moeten even hun klep houdenquote:
Ik denk wel dat hij gelijk heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ah 'Ik weet het zeker ' gebaseerd op aannames dus ...
100% zeker hequote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ah 'Ik weet het zeker ' gebaseerd op aannames dus ...
ik denk dat iedereen een nominatie wel even kut opneemt je gaat niet fluiten als je genomineerd word alleen is hij bang dat hij het aflegt tegen een Keanu, wat ik niet denk hoop ik, want dan word het echt saai in huisquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan zijn, maar nu lijkt het spel in zijn nadeel uit te vallen dus is het een poppenkast, en even geen topspel.
Over poppenkast gesproken
Ja die opmerking van Jordy was heel erg domquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy en keanu moeten even hun klep houden
en Jane laten praten
die wil wel iets zeggen
maar niet teveel
het is een voordeel voor 1 iemandquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen een nominatie wel even kut opneemt je gaat niet fluiten als je genomineerd word alleen is hij bang dat hij het aflegt tegen een Keanu, wat ik niet denk hoop ik, want dan word het echt saai in huis
ja dat dus maar Jane weet dat dus neitquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hij vertrouwd jordy niet en wil van hem af. Daarin verschilt hij met jane.
En terecht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
ja maar ze doet geen moeite ook om wat te zeggen hahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy en keanu moeten even hun klep houden
en Jane laten praten
die wil wel iets zeggen
maar niet teveel
Jane is een goede luisteraar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze doet geen moeite ook om wat te zeggen haha
Jawel hij heeft het zelf tegen haar gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat dus maar Jane weet dat dus neit
hmmm okquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jawel hij heeft het zelf tegen haar gezegd
Das ook just.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zwalm onder Hent is toch wel een beetje west
ja die is dus de rat hahahquote:
Negaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Posi of nega? Om in de term van Jordy te spreken
had ik niet verwacht van der erg jammer dit!quote:
Ja raar en valsquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nega
Hij doet nu net alsof hij denkt dat Matt zijn GC heeft ingezet, hij weet wel beter
Speelt de onschuldige
Maar Jane is niet gek
Nu weer van onderwerp verandert
Ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel dus op Jordy en vraagt of allemaal zelfde hebben gedaan neem ik aan zegt die dus dan kan ik aan nemen toch dan Jane ook op Jordy is gedaan
dus dan is die een spion ja die 2 spelen iedereen uit
wie onthoud dit hahah tot de uitzending, ( ik ben er slecht in haha)quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:41 schreef Verity het volgende:
Nu ben ik heel benieuwd wat Jane heeft gedaan. Ze zegt tegen Kartel Keanu dat ze iets anders heeft gedaan dan Axel en tegen Axel dat ze hetzelfde hebben gedaan
En vertellen dat zij zo leuk zijn en dat iedereen kan zien dat ze lol hebben. Dat het kartel niet serieus is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef mazaru het volgende:
In de ene kamer zijn ze er klaar mee en gaan ze snoepjes ruilen. In de verzuurde kamer is het gefluister voorlopig nog niet klaar. Allemaal boze hoofden
Ze konden wel niet volledig vrij uit spreken, Elsa lag op bed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel dus op Jordy en vraagt of allemaal zelfde hebben gedaan neem ik aan zegt die dus dan kan ik aan nemen toch dan Jane ook op Jordy is gedaan
dus dan is die een spion ja die 2 spelen iedereen uit
nou Axel ja Jane niet zo hoor Jane is niet type die der eigen laat pesten hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Beide zijn in het begin gepest en genegeerd dus nu nemen ze wraak.
Ik vind het vreemd, heb hem ook te vaak bij die meiden gezien als jane er niet bij is, springt tussen ze op bed, knuffelen, massage's etcquote:
Vind je ze boos? Ik zie geen boze koppen maar kan het anders zien hequote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef mazaru het volgende:
In de ene kamer zijn ze er klaar mee en gaan ze snoepjes ruilen. In de verzuurde kamer is het gefluister voorlopig nog niet klaar. Allemaal boze hoofden
Ze kwamen ook beiden binnen met een air van: ik sta boven jullie. Ik vind dat ze dat ook wel zelf op hun hals gehaald hebben. Wat niet wegneemt dat ik het afkeur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Beide zijn in het begin gepest en genegeerd dus nu nemen ze wraak.
Nee maar ze gaat wel mee in de plannen van Ax en doet alsof ze van niets weetquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Axel ja Jane niet zo hoor Jane is niet type die der eigen laat pesten hoor
Die werd genegeerd en kwaad aan gekeken. Ze zat zelfs een keer in haar eentje te huilen buiten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Axel ja Jane niet zo hoor Jane is niet type die der eigen laat pesten hoor
Dat is waar ook. Dan denk ik dat BB het heeft gevraagd, toen ze al in de DBK waren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice is toch niet naar DBK geroepen voordat Milena erin ging?
Neem aan dat als iemand censuur inzet zij eerst kans krijgt die ongedaan te maken voordat er sprake kan zijn van een gelijkspel. Tenzij haar al tijdens het nomineren gevraagd is die in te zetten. Totaal niet consequent die dingen.
Die GC's geven BB alleen maar mogelijkheden meer te sturen (de ene keer moet het tijdens nomineren, daarna pas erna, dan weer tijdens, wtf!)
Ze had al voor ze erin ging besloten dat ze naar axel ging trekken want ze wist dat hij populair was.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die werd genegeerd en kwaad aan gekeken. Ze zat zelfs een keer in haar eentje te huilen buiten.
Daarom is ze naar Axel getrokken.
ze denken waarschijnlijk dat ze hiermee ontzettend leuke tv makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef mazaru het volgende:
Ahh het 'kartel' is alleen maar grappig. Is niet serieus hoor.
nee, ze wist dat hij buitengesloten werdquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze had al voor ze erin ging besloten dat ze naar axel ging trekken want ze wist dat hij populair was.
Heeft ze dat verteld?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze had al voor ze erin ging besloten dat ze naar axel ging trekken want ze wist dat hij populair was.
In ieder geval is ze niet toevallig bij axel uitgekomen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, ze wist dat hij buitengesloten werd
dat was de reden dat ze bij binnenkomst naar Axel is getrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik op "quote "
dan kan je daar onder iemands tekst reageren
Dat klopt, maar daar heeft ze ook nooit een geheim van gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
In ieder geval is ze niet toevallig bij axel uitgekomen.
via de “ rechtsboven van het commentaar (op mobiel iig)quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hoe kan je op elkaar reageren?
Keanu heeft een kotsfobiequote:Op woensdag 19 februari 2025 12:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Elsa is ziek. Ze is aan het kotsen in de wc.
Ik zou daar nooit op de toilet gaan! Eerst Pootje aan de race en nu Elsa.. brr.. smerig! 🤢quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Elsa is ziek. Ze is aan het kotsen in de wc.
Kan Jeff wel willen. Maar gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af of er wel iemand vertrekt. Las dat Jeffrey graag weer wil terug keren, dan zal er wel iemand moeten vertrekken. Zo niet, zal het wel weer een week worden zonder exit van een genomineerde.
Ik heb het… thanks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
via de “ rechtsboven van het commentaar (op mobiel iig)
Zou me niet verbazen dat er vrijdag niemand naar huis gaat. Anders zijn er maar 3 mensen in de finale week + 50 dagen borrel. Goed excuus voor BB om goed uit te pakken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kan Jeff wel willen. Maar gaat niet gebeurenen er komt gewoon een exit vrijdag.
BS uitlegquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:55 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand is aan het overgeven en de jongens kunnen niet tegen dat geluid![]()
Matt vraagt waarom Axel Charice heeft gekozen en dat is omdat hij dacht dat Jane wel van haar zou kunnen winnen.
Matt zegt dat hij het niet begreep want als Charice zou winnen, ( wat ook gebeurde) dat zij Jane er uit zou flippen.
Maar Axel zegt dat dat niet is wat hij dacht. Hij dacht echt dat Jane zou kunnen winnen van Charice.
Hij wil van Jordy afquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:53 schreef Flow3r het volgende:
Vind die uitleg van Axel ook dubieus
Hij dacht dat Jane wel van Sharice zou kunnen winnen
Ondertussen gaf hij daarmee Sharice wel een kans op een vrijstelling
weird
Axel wist van te voren dat de verliezer niets kreeg. Alleen de winnaar vrijstelling.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:54 schreef Lillfex het volgende:
Axel wat ben je dan naïef om die keuze te maken. De keuze Sharice en Jane had je best wel kunnen weten dat zij kon winnen en als het een spel voor nominatie was geweest dan had Jane erop gestaan
Sinds die fietsopdracht waar hij afwijkende antwoorden gaf op wat Jane met hem aan het bespreken was vertrouw ik hem voor geen haar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:53 schreef Flow3r het volgende:
Vind die uitleg van Axel ook dubieus
Hij dacht dat Jane wel van Sharice zou kunnen winnen
Ondertussen gaf hij daarmee Sharice wel een kans op een vrijstelling
weird
En dan helpt het als hij Sharice een kans geeft ? Omdat zij ook op Jordy zal gaan?quote:
Zou je in de vijver gaan dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:53 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik zou daar nooit op de toilet gaan! Eerst Pootje aan de race en nu Elsa.. brr.. smerig! 🤢
Ik snap dat ook niet: snap het nog steeds nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En dan helpt het als hij Sharice een kans geeft ? Omdat zij ook op Jordy zal gaan?
Hmm, makes sense
Dat heb ik gemist, maar zijn keuze en uitleg bij het appelspel en de keuze wie er voor de vrijstelling mochten spelen vind ik ook vreemdquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Sinds die fietsopdracht waar hij afwijkende antwoorden gaf op wat Jane met hem aan het bespreken was vertrouw ik hem voor geen haar.
Zo dusquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEG = WEGquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:52 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af of er wel iemand vertrekt. Las dat Jeffrey graag weer wil terug keren, dan zal er wel iemand moeten vertrekken. Zo niet, zal het wel weer een week worden zonder exit van een genomineerde.
dat zal ook echt niet gebeuren hoor.quote:
herkenbaar - kan daar ook niet tegen, loop weg of moet zelf ookquote:
Zo goed kent hij het spel niet.. hij dan toch moeten weten dat het geenszins heeft om te blijven zeuren en drammen over zijn niet gekregen valentijnskaarten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kent wel het spel vind ik en dat is de reden waarom hij in BB wilde ook
hij weet er meer van als de rest in het huis
Dat weet je toch niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Kan Jeff wel willen. Maar gaat niet gebeurenen er komt gewoon een exit vrijdag.
Door zijn gezeur ben ik heel anders tegen Valentijnkaarten aan gaan kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo goed kent hij het spel niet.. hij dan toch moeten weten dat het geenszins heeft om te blijven zeuren en drammen over zijn niet gekregen valentijnskaarten.
Axel is zijn vijand al van dag één.. Jordy zei meteen al dat hij altijd op hem zou blijven stemmen totdat hij eruit is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:31 schreef Kinga het volgende:
Och och Jordy is weer aan het zeiken. Hij voelt het heet worden onder de voetjes hoor.
Axel is zijn vijand nu. Jordy je bent zelf niet te vertrouwen.
Het is lastig te volgen inderdaad.quote:
Axel en Jordy hebben elkaar inderdaad nooit gemogen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Axel is zijn vijand al van dag één.. Jordy zei meteen al dat hij altijd op hem zou blijven stemmen totdat hij eruit is.
Klopt maar zijn nog steeds een hecht bondje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:32 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Eens, vind het ook veel te laat in het seizoen. Maar ik ben nog altijd Danny in '23 niet vergeten, die mocht ook vrij laat terug nadat ie al een tijdje buiten had gezeten. Dus helemaal uitsluiten durf ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zal ook echt niet gebeuren hoor.
In deze fase kunnen ze dat echt niet meer maken om er een oud bewoner of een nieuwe bewonder in te laten komen
Is ook eerlijker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:03 schreef Verity het volgende:
Voor volgend seizoen zou het beter zijn, als ze pas bij week 3 iemand mogen nomineren.
Op deze manier kan de kijker iedereen wat beter leren kennen + er zijn ieder seizoen mensen die weggaan. Op deze manier krijgen de mensen die echt willen blijven ook een kans.
Er is nog niets veranderd, net zoals je toen hebt gedaan. Gewoon op Quote klikkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hoe doe je dat dan op een camping, festival, bar of restaurant? Ik vraag me af waar je het dan wel zou doen. Je kan moeilijk in de bosjes gaan zitten daar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:53 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik zou daar nooit op de toilet gaan! Eerst Pootje aan de race en nu Elsa.. brr.. smerig! 🤢
Keanu denkt teveelquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
En nu zegt Keanu dat Axel Jane wil weg hebben.
Jolien nu ook smoes smoes
Het was wel het idee van Jane he dat Axel en zij zouden spioneren bij de andere groepen.
Kom net binnen lopen, bedoelen ze Axel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef engine het volgende:
Hij zit aan die andere kant jongens! Zie het dan.
Denk toch dat ie daar wel in zou kunnen slagen, maar de bal ligt bij Jane. Hoeveel moeite gaat ze voor Axel doen om hem hieruit te halen zonder zichzelf 'in het zak te zetten'.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef Kinga het volgende:
Jordy meent dat ie Jane en Axel uit elkaar kan drijven met die opmerkingen. Dat ie ff zijn manipulatieve kop houdt.
Was het vergeten 2 jaar geleden hier geweest hè.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog niets veranderd, net zoals je toen hebt gedaan. Gewoon op Quote klikken
Vergeet-mij-nietjes in BB / [COS #589] Gezeik om niets
Hij kan helemaal niets want beide nemen hem niet eens serieus en terecht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef Kinga het volgende:
Jordy meent dat ie Jane en Axel uit elkaar kan drijven met die opmerkingen. Dat ie ff zijn manipulatieve kop houdt.
Doet ze niet denk ik, die wil overblijven met zijn tweeen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk toch dat ie daar wel in zou kunnen slagen, maar de bal ligt bij Jane. Hoeveel moeite gaat ze voor Axel doen om hem hieruit te halen zonder zichzelf 'in het zak te zetten'.
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom net binnen lopen, bedoelen ze Axel?
Ze hebben meerdere ruimtes nodig om echt te kunnen overleggen, al helpt het ook niet dat iedereen je hoort waar je ook bent.quote:
Ook weer zo, denk wel dat het Jordy kan lukken de rest tegen Axel op te zetten. Dan wordt het lastig voor haar hem er nog uit te redden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doet ze niet denk ik, die wil overblijven met zijn tweeen.
Die zijn beide de eerste week niet vergeten, kwaad bloed gezet.
Terwijl Axel ziek op bed lag, zat zei thuis te kijken en heeft iedereen zijn ware aard gezien.
Ik denk dat ze vol bruine plekken zitten.. zijn bevroren geweest en er is nogal mee gegooid. Misschien schillen en met wat specerijen die ze nu hebben een soort van chutney maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
De peren lagen toch op bevroren water? Schilletje er af of goed wassen en je kan ze zo weer eten?
wow dat heb ik ff gemist.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef Kinga het volgende:
Het is gewoon schandalig wat die meiden hebben gedaan. Van heel jongs af aan leer je dat je niet met eten mag spelen en zeker nadat ze uit weken van weinig eten komen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vol bruine plekken zitten.. zijn bevroren geweest en er is nogal mee gegooid. Misschien schillen en met wat specerijen die ze nu hebben een soort van chutney maken.
Ik word er onrustig vanquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef lojanda het volgende:
Kijk ze toch eens hun best doen om Jane te overtuigen dan Axel haar heeft verraden. Jane speelt het echt goed mee![]()
aar waarom alleen Jordy? Keanu en Mattie net zo goed toch? En Axel heeft het in deze helemaal zelf verklootquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, denk wel dat het Jordy kan lukken de rest tegen Axel op te zetten. Dan wordt het lastig voor haar hem er nog uit te redden.
Suite sessie met Jordy.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef Sestra666 het volgende:
waarom zitten ze in de slaapkamer?
Dat ging over het spel waar hij Matt en Keanu tegenover elkaar uitgespeeld heeft. Niet over een dagelijkse situatie ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wow dat heb ik ff gemist.
Bondjes maken met mensen samen willen spelen snap ik nog maar dat manipulerende van Jordy is van een heel andere orde.
Dat doet hij bij iedereen denk ik. Wie dan ook.
Vorige week toen hij en Keanu ruzie hadden zei Jordy "ik kan het toch niet helpen dat hij in mijn plannetje trapt"
Ik denk dat ze nu beurs zijn. Van die zachte bruine plekken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
De peren lagen toch op bevroren water? Schilletje er af of goed wassen en je kan ze zo weer eten?
In de podcast in het begin toen ze beiden genomineerd waren, zei Jordy dat hij vond dat Axel en hij qua denkwijze wel bij elkaar zouden passen en hij liever had dat Wickey zou gaan. Doordat die harde persoonlijke aanvallen steeds van Axel is Jordy ook vol op hem gegaan. Dat was niet vanaf het begin de insteek van Jordy. Wel van Axel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Axel en Jordy hebben elkaar inderdaad nooit gemogen.
Ax manipuleert ook en meer mensen daarquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wow dat heb ik ff gemist.
Bondjes maken met mensen samen willen spelen snap ik nog maar dat manipulerende van Jordy is van een heel andere orde.
Dat doet hij bij iedereen denk ik. Wie dan ook.
Vorige week toen hij en Keanu ruzie hadden zei Jordy "ik kan het toch niet helpen dat hij in mijn plannetje trapt"
Vorige week likten ze hun bord nog af en aten ze aardappelschillen en nu hebben ze drie dagen genoeg te eten en dan gaan ze er al mee spelen. Ik kan daar zo boos om worden.. stelletje ondankbare hondenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig wat die meiden hebben gedaan. Van heel jongs af aan leer je dat je niet met eten mag spelen en zeker nadat ze uit weken van weinig eten komen.
Zo is dat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:17 schreef Snensie het volgende:
Wat een domme trienen ook om zo de peren te vernachelen. Geen eten voor Sharice en Milena vandaag, ze vreten die peren maar op.
Niet twijfelen.. komt goedquote:
jordy geeft weer wat hij heeft gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ax manipuleert ook en meer mensen daar
dan ga ik lekker wat anders doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:18 schreef Puzzie het volgende:
Die twee zure sloten gaan weer masseren
Ik denk dat het gevaarlijk was omdat Pootje met zijn diarree handen en vork een uur in dat pannetje heeft zitten roeren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Droopie het volgende:
Er zat geen vlees bij de fondue?
Dan zal het denk ik niet gevaarlijk zijn geweest.
Ze heeft denk ik te kort geslapen, teveel prikkels, teveel adrenaline en opgekropte boosheid opgelopen
Ze ging na 0200 slapen
🤢quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het gevaarlijk was omdat Pootje met zijn diarree handen en vork een uur in dat pannetje heeft zitten roeren.
Ik vind hem zo smoezelig
De eerste week was het een pony kamp maar ze zitten inmiddels in een Hell kampquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vreselijk dat gekonkel de hele dag door! Dat ze niet kunnen relaxen en gewoon plezier kunnen maken of met elkaar iets gezelligs doen. Dit vind ik dus echt zo jammer om hun BB te verkwisten om te roddelen en elkaar af te maken. Dom.
Ik dacht hij Axel bedoelde? Heeft Axel nu aan Jane toegegeven dat hij op Jordy heeft gestemd?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wie gaat die noemen ohhh Milena haha
Dat hoorde ik ook maar ik kon het niet helemaal plaatsenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:20 schreef Juultje1981 het volgende:
Hoorde ik Milena nou zeggen als ik er niet meer ben maak jij meer kans.
Het spel wordt zo bepaald door BB dat ze er weer vanaf wordt gehouden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:21 schreef Verity het volgende:
Jordy gaat op Milena als hij deze week mag blijven. Zal het dan volgende week echt gaan gebeuren?! Of zal Milena weer een vrijstelling pakken.
Moeder Theresa gedragquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar ik kon het niet helemaal plaatsen
Zou ze dan toch op de bank komen omdat ze het met pootje en sharice er over heeft gehad. Zou ik wel een leuke twist vindenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het gevaarlijk was omdat Pootje met zijn diarree handen en vork een uur in dat pannetje heeft zitten roeren.
Ik vind hem zo smoezelig
Het ging over Jordy, misschien even lezen voor je reageert.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Juultje1981 het volgende:
M
[..]
aar waarom alleen Jordy? Keanu en Mattie net zo goed toch? En Axel heeft het in deze helemaal zelf verkloot
zij gaf die appel aan Mattie, terwijl ze wist dat hij hem nooit aan Milena zou geven, had zij hem aan Milena gegeven was het een hele andere uitkomst geweestquote:
Hoezo toegegeven? Daar heeft hij geen geheim van gemaakt. Jane weet dat..quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik dacht hij Axel bedoelde? Heeft Axel nu aan Jane toegegeven dat hij op Jordy heeft gestemd?
Het is ook wat verwarrend want 'belangenverstrengeling'quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Hznootje het volgende:
Is dat groepje nu tegen Milena of tegen Axel? Ik snap er niks meer van
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het spel wordt zo bepaald door BB dat ze er weer vanaf wordt gehouden.
naast de paperclip linksquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil een plaatje van internet plaatsen welk icoontje moet ik doen hahah
Ja Jane misschien, maar ik niet want ik heb even niet kunnen kijken. Dus vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoezo toegegeven? Daar heeft hij geen geheim van gemaakt. Jane weet dat..
jane en jolien hebben die appel verpestquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zij gaf die appel aan Mattie, terwijl ze wist dat hij hem nooit aan Milena zou geven, had zij hem aan Milena gegeven was het een hele andere uitkomst geweest
denk ik![]()
uh niet meegekregen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Sinds die fietsopdracht waar hij afwijkende antwoorden gaf op wat Jane met hem aan het bespreken was vertrouw ik hem voor geen haar.
Maar het blijft altijd een gok en ik vind het raar dat het zo ver gaat dat het allemaal haar schuld isquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zij gaf die appel aan Mattie, terwijl ze wist dat hij hem nooit aan Milena zou geven, had zij hem aan Milena gegeven was het een hele andere uitkomst geweest
denk ik![]()
Ja helaas maar ik denk ook wel dat BB graag een Elsa en een Milena in de finale zou willen hebben.quote:
voelt ook wel zo vind ik ook hahahquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:57 schreef Droopie het volgende:
Jolien is later binnengekomen maar is toch OG
De meesten daar hebben nog nooit van hygiëne gehoord. Ze lijken overal aan en eten van elkaars bestek. Als er water wordt gebruikt tijdens het koken gieten ze dat uit hun eigen vieze stink flesjes in de pannen.. en laten we het maar niet over de hygiëne van Pootje hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Mensen onderschatten soms de kans op besmetting in een groep ja.
Probeer maar eens je handen te wassen zodat er geen enkele bacterie meer op je handen zit.
Ik denk tegen Axel, Milena en Charice.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Hznootje het volgende:
klopt, maar met die appel had ze kunnen voorkomen dat Milena de vrijstelling zou krijgen, ze gaf hem aan Mattie, die aan Pootje, toen bleven Axel, Jolien, en Milena over.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het en blijft altijd een gok en ik vind het raar dat het zo ver gaat dat het allemaal haar schuld is
Maar Jane moet wel gaan uitkijken
Ik denk dat BB vooral wilt waar het publiek voor kiest.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja helaas maar ik denk ook wel dat BB graag een Elsa en een Milena in de finale zou willen hebben.
hij is het huis in gegaan met ook het idee daar Valentijn te houden, dat wilde hij ook echt beleven en ervoor niet uit vliegen hij zei het elke dag dat hij daar na uit keek. Geloof dat hij ook nog paar keer opperde om er aan iemand aan over te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo goed kent hij het spel niet.. hij dan toch moeten weten dat het geenszins heeft om te blijven zeuren en drammen over zijn niet gekregen valentijnskaarten.
ik snap het nog steeds niet en vind het wat vergezocht en nogal een beshuldigingquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt, maar met die appel had ze kunnen voorkomen dat Milena de vrijstelling zou krijgen, ze gaf hem aan Mattie, die aan Pootje, toen bleven Axel, Jolien, en Milena over.
Milena had nooit over moeten blijven
Dat had zij kunnen voorkomen, zelfs Mattie zei nog, waarom gaf je hem niet aan Milena?
Jane gaf later ook zelf toe dat het dom was geweest
Hij is toch een volwassen vent die mee wilt doen aan een volwassen spel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is het huis in gegaan met ook het idee daar Valentijn te houden, dat wilde hij ook echt beleven en ervoor niet uit vliegen hij zei het elke dag dat hij daar na uit keek. Geloof dat hij ook nog paar keer opperde om er aan iemand aan over te houden.
dus ja als hij echt iedere dag er naar toe leefde enzo en het al voor de entree was, dan kan ik me wel voorstellen dat het echt een hele domper is dat hij niets gekregen heeft
ja dat is wel een goeie dan hebben de mensen in het huis ook even iets langer als 1 week, FEBO mee lezen graagquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:03 schreef Verity het volgende:
Voor volgend seizoen zou het beter zijn, als ze pas bij week 3 iemand mogen nomineren.
Op deze manier kan de kijker iedereen wat beter leren kennen + er zijn ieder seizoen mensen die weggaan. Op deze manier krijgen de mensen die echt willen blijven ook een kans.
Aan de andere kant : Axel gaf Sharice een kans op een vrijstelling, dus dat maakt het weer gelijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het blijft altijd een gok en ik vind het raar dat het zo ver gaat dat het allemaal haar schuld is
Maar Jane moet wel gaan uitkijken
Dan is zo'n opdracht met een vergiftigde appel wel grappig met de kennis van nuquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
De meesten daar hebben nog nooit van hygiëne gehoord. Ze lijken overal aan en eten van elkaars bestek. Als er water wordt gebruikt tijdens het koken gieten ze dat uit hun eigen vieze stink flesjes in de pannen.. en laten we het maar niet over de hygiëne van Pootje hebben
O dan is het een ander verhaal, wel jammerquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vol bruine plekken zitten.. zijn bevroren geweest en er is nogal mee gegooid. Misschien schillen en met wat specerijen die ze nu hebben een soort van chutney maken.
het was dom, een foutje, kan gebeurenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet en vind het wat vergezocht en nogal een beshuldiging
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aan de andere kant : Axel gaf Sharice een kans op een vrijstelling, dus dat maakt het weer gelijk
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het was dom, een foutje, kan gebeuren
Denk dat je daar soms ook helemaal gek word van het nadenken
en ze moest ook heel snel beslissen, kon ook niet met Axel overleggenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want Wicky mocht ook ineens de bank af.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat BB vooral wilt waar het publiek voor kiest.
Klopt en dan een keer slikken en weer doorgaan.. hij zou toch moeten weten dat het soms ook anders uit pakt, hij heeft immers alle BB’s gezien zegt hij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is het huis in gegaan met ook het idee daar Valentijn te houden, dat wilde hij ook echt beleven en ervoor niet uit vliegen hij zei het elke dag dat hij daar na uit keek. Geloof dat hij ook nog paar keer opperde om er aan iemand aan over te houden.
dus ja als hij echt iedere dag er naar toe leefde enzo en het al voor de entree was, dan kan ik me wel voorstellen dat het echt een hele domper is dat hij niets gekregen heeft
Dat was omdat Lennie naar huis was gegaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want Wicky mocht ook ineens de bank af.
omdat de tuin een vijver isquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef -river- het volgende:
Waarom liggen ze iedere dag in die stinkkamer onder de dekens, ga lekker naar buiten.
Dat hoorde ik ook inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:20 schreef Juultje1981 het volgende:
Hoorde ik Milena nou zeggen als ik er niet meer ben maak jij meer kans.
Inderdaad, klaar met dat gejammer op repeat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef -river- het volgende:
Waarom liggen ze iedere dag in die stinkkamer onder de dekens, ga lekker naar buiten.
Met het fietsen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want Wicky mocht ook ineens de bank af.
Lopen doen ze binnen ook niet, en liggen onder een deken kan buiten ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat de tuin een vijver is
met een paar stapstenen
echt lopen kan er niet
Met het fietsen. Dus ja al twee keer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat was omdat Lennie naar huis was gegaan.
het was hier gevoels temp -10 vqanmorgenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Lopen doen ze binnen ook niet, en liggen onder een deken kan buiten ook.
Dat is echt het smerigste wat je kan doen. Daar kan je dus echt heel ziek van worden. Echt te smerig daar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
De meesten daar hebben nog nooit van hygiëne gehoord. Ze lijken overal aan en eten van elkaars bestek. Als er water wordt gebruikt tijdens het koken gieten ze dat uit hun eigen vieze stink flesjes in de pannen.. en laten we het maar niet over de hygiëne van Pootje hebben
Nee hij bedoelt Milena. Als Jordy er nu op staat heeft Milena die keuze gemaakt, terwijl ze vandeweek tegen Jordy zei dat ze alleen mensen erop wilde die als 1e in het huis binnen kwamen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik dacht hij Axel bedoelde? Heeft Axel nu aan Jane toegegeven dat hij op Jordy heeft gestemd?
zijn in die tijd ook wel bevroren hoor buiten en op het ijsquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu beurs zijn. Van die zachte bruine plekken.
Wel minder lekker.
Dat is BB, zo speel je het.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt Milena. Als Jordy er nu op staat heeft Milena die keuze gemaakt, terwijl ze vandeweek tegen Jordy zei dat ze alleen mensen erop wilde die als 1e in het huis binnen kwamen.
Jordy ziet dat dan als verraad.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:38 schreef vera_k het volgende:
Hoe kan ik een smilie van fok plaatsen? Voel me ernstig blonT nu .....🙄
Klik op de smiley onder het invoerveld, naast Preview en Invoerenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:38 schreef vera_k het volgende:
Hoe kan ik een smilie van fok plaatsen? Voel me ernstig blonT nu .....🙄
Weten ze al dat die twee *** vrouwen*** vannacht de suiker en zout hebben geruild?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:41 schreef Droopie het volgende:
Die lui zijn niet goed met suiker hoor
gaat die ook weer weg dan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Inderdaad Elsa of Keanu. En ik hoop dan Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:41 schreef Hznootje het volgende:
Maar goed, we hebben dan 4 op de bank? Axel, Elsa, Keanu en ws. Jordy. Wie gaat er dan naar huis? Ik denk Elsa
Ja en nee, weet niet exact.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:41 schreef -river- het volgende:
[..]
Weten ze al dat die twee wijven vannacht de suiker en zout hebben geruild?
Die kan je niet meer zo eten, enkel opwarmen voor gerechten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn in die tijd ook wel bevroren hoor buiten en op het ijs
beide axel is een vraagteken nog maar Milena zekerquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Hznootje het volgende:
Een gemiddelde waterfles van een volwassen persoon kan makkelijk 75.000 bacteriën huisvesten. Dat is veel meer dan de richtlijnen voor veilig drinkwater. Wil je de kans op infecties van ziektemakers zoals E. coli verkleinen? Maak je fles dan elke dag goed schoon met gekookt water. En dat doen ze niet en BB zal ze ook deze richtlijnen niet meegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat is echt het smerigste wat je kan doen. Daar kan je dus echt heel ziek van worden. Echt te smerig daar.
Oke, beter.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja en nee, weet niet exact.
Elsa heeft lollig gesprek gehad met Sharice en Milena.
Er zit nu iig geen zout meer in de suikerpot
Maar dat klopt al niet wat ze zei want haar hofdame Sharice is er ook niet van dag één en die zal nooit nomineren. Het is maar net hoe het uitkomt bij haar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt Milena. Als Jordy er nu op staat heeft Milena die keuze gemaakt, terwijl ze vandeweek tegen Jordy zei dat ze alleen mensen erop wilde die als 1e in het huis binnen kwamen.
Precies, maar het was Jolien die de appel aan Axel gaf waardoor Milena een vrijstelling kreeg. Haar reden was dat ze Axel al een keer een vrijstelling had gegeven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Elsa heeft aan de ontbijttafel, waar iedereen bij was ook over dit voorval gesproken, duidelijk aangegeven dat zij haar verdenkingen had.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja en nee, weet niet exact.
Elsa heeft lollig gesprek gehad met Sharice en Milena.
Er zit nu iig geen zout meer in de suikerpot
En ze gebruiken die flessen om pannen mee te vullen voor het eten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Een gemiddelde waterfles van een volwassen persoon kan makkelijk 75.000 bacteriën huisvesten. Dat is veel meer dan de richtlijnen voor veilig drinkwater. Wil je de kans op infecties van ziektemakers zoals E. coli verkleinen? Maak je fles dan elke dag goed schoon met gekookt water. En dat doen ze niet en BB zal ze ook deze richtlijnen niet meegeven.
Waarom zou BB ze deze richtlijnen niet meegegeven hebben?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Een gemiddelde waterfles van een volwassen persoon kan makkelijk 75.000 bacteriën huisvesten. Dat is veel meer dan de richtlijnen voor veilig drinkwater. Wil je de kans op infecties van ziektemakers zoals E. coli verkleinen? Maak je fles dan elke dag goed schoon met gekookt water. En dat doen ze niet en BB zal ze ook deze richtlijnen niet meegeven.
Ik gruwel er ook vanquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dat is echt het smerigste wat je kan doen. Daar kan je dus echt heel ziek van worden. Echt te smerig daar.
Nou ze hebben dan nog geluk dat ze niet allemaal ziek zijn geworden… smeerpijpen…🤢quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:44 schreef -river- het volgende:
[..]
En ze gebruiken die flessen om pannen mee te vullen voor het eten.
Geen sl op de streams, wel een theepauze dus tweelingstream.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Milena weer in de DGK ? en dan met wat jullie hoorde wat ze tegen charice zei.... zou ze weggaan ook ?
dan is die wel Editie leeg loop hoor
Je ziet sommige ook ruiken aan hun fles omdat het niet meer fris is maar ze blijven er gewoon uit drinkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:43 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Het maakt mij niets uit als ik erop sta hoor x100 keer per uur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
En weer terug naar meneer 'als ik erop sta'.
nou volgens mijn had ze het andersom gezegd dat ze geen OG zou noemen dus geen mensen die er vanaf dag 1 zittenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:39 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |