wow dat heb ik ff gemist.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef Kinga het volgende:
Jordy meent dat ie Jane en Axel uit elkaar kan drijven met die opmerkingen. Dat ie ff zijn manipulatieve kop houdt.
Het is gewoon schandalig wat die meiden hebben gedaan. Van heel jongs af aan leer je dat je niet met eten mag spelen en zeker nadat ze uit weken van weinig eten komen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vol bruine plekken zitten.. zijn bevroren geweest en er is nogal mee gegooid. Misschien schillen en met wat specerijen die ze nu hebben een soort van chutney maken.
Ik word er onrustig vanquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef lojanda het volgende:
Kijk ze toch eens hun best doen om Jane te overtuigen dan Axel haar heeft verraden. Jane speelt het echt goed mee![]()
aar waarom alleen Jordy? Keanu en Mattie net zo goed toch? En Axel heeft het in deze helemaal zelf verklootquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, denk wel dat het Jordy kan lukken de rest tegen Axel op te zetten. Dan wordt het lastig voor haar hem er nog uit te redden.
Suite sessie met Jordy.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef Sestra666 het volgende:
waarom zitten ze in de slaapkamer?
Dat ging over het spel waar hij Matt en Keanu tegenover elkaar uitgespeeld heeft. Niet over een dagelijkse situatie ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wow dat heb ik ff gemist.
Bondjes maken met mensen samen willen spelen snap ik nog maar dat manipulerende van Jordy is van een heel andere orde.
Dat doet hij bij iedereen denk ik. Wie dan ook.
Vorige week toen hij en Keanu ruzie hadden zei Jordy "ik kan het toch niet helpen dat hij in mijn plannetje trapt"
Ik denk dat ze nu beurs zijn. Van die zachte bruine plekken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
De peren lagen toch op bevroren water? Schilletje er af of goed wassen en je kan ze zo weer eten?
In de podcast in het begin toen ze beiden genomineerd waren, zei Jordy dat hij vond dat Axel en hij qua denkwijze wel bij elkaar zouden passen en hij liever had dat Wickey zou gaan. Doordat die harde persoonlijke aanvallen steeds van Axel is Jordy ook vol op hem gegaan. Dat was niet vanaf het begin de insteek van Jordy. Wel van Axel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Axel en Jordy hebben elkaar inderdaad nooit gemogen.
een uur geleden vond ze het zoooo koudquote:
Ax manipuleert ook en meer mensen daarquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wow dat heb ik ff gemist.
Bondjes maken met mensen samen willen spelen snap ik nog maar dat manipulerende van Jordy is van een heel andere orde.
Dat doet hij bij iedereen denk ik. Wie dan ook.
Vorige week toen hij en Keanu ruzie hadden zei Jordy "ik kan het toch niet helpen dat hij in mijn plannetje trapt"
Vorige week likten ze hun bord nog af en aten ze aardappelschillen en nu hebben ze drie dagen genoeg te eten en dan gaan ze er al mee spelen. Ik kan daar zo boos om worden.. stelletje ondankbare hondenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig wat die meiden hebben gedaan. Van heel jongs af aan leer je dat je niet met eten mag spelen en zeker nadat ze uit weken van weinig eten komen.
Zo is dat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:17 schreef Snensie het volgende:
Wat een domme trienen ook om zo de peren te vernachelen. Geen eten voor Sharice en Milena vandaag, ze vreten die peren maar op.
Niet twijfelen.. komt goedquote:
jordy geeft weer wat hij heeft gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ax manipuleert ook en meer mensen daar
dan ga ik lekker wat anders doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:18 schreef Puzzie het volgende:
Die twee zure sloten gaan weer masseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |