Is ook eerlijker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:03 schreef Verity het volgende:
Voor volgend seizoen zou het beter zijn, als ze pas bij week 3 iemand mogen nomineren.
Op deze manier kan de kijker iedereen wat beter leren kennen + er zijn ieder seizoen mensen die weggaan. Op deze manier krijgen de mensen die echt willen blijven ook een kans.
Er is nog niets veranderd, net zoals je toen hebt gedaan. Gewoon op Quote klikkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hoe kan je op elkaar reageren?
Hoe doe je dat dan op een camping, festival, bar of restaurant? Ik vraag me af waar je het dan wel zou doen. Je kan moeilijk in de bosjes gaan zitten daar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:53 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik zou daar nooit op de toilet gaan! Eerst Pootje aan de race en nu Elsa.. brr.. smerig! 🤢
Keanu denkt teveelquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
En nu zegt Keanu dat Axel Jane wil weg hebben.
Jolien nu ook smoes smoes
Het was wel het idee van Jane he dat Axel en zij zouden spioneren bij de andere groepen.
Kom net binnen lopen, bedoelen ze Axel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef engine het volgende:
Hij zit aan die andere kant jongens! Zie het dan.
Denk toch dat ie daar wel in zou kunnen slagen, maar de bal ligt bij Jane. Hoeveel moeite gaat ze voor Axel doen om hem hieruit te halen zonder zichzelf 'in het zak te zetten'.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef Kinga het volgende:
Jordy meent dat ie Jane en Axel uit elkaar kan drijven met die opmerkingen. Dat ie ff zijn manipulatieve kop houdt.
Was het vergeten 2 jaar geleden hier geweest hè.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog niets veranderd, net zoals je toen hebt gedaan. Gewoon op Quote klikken
Vergeet-mij-nietjes in BB / [COS #589] Gezeik om niets
Hij kan helemaal niets want beide nemen hem niet eens serieus en terecht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef Kinga het volgende:
Jordy meent dat ie Jane en Axel uit elkaar kan drijven met die opmerkingen. Dat ie ff zijn manipulatieve kop houdt.
Doet ze niet denk ik, die wil overblijven met zijn tweeen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk toch dat ie daar wel in zou kunnen slagen, maar de bal ligt bij Jane. Hoeveel moeite gaat ze voor Axel doen om hem hieruit te halen zonder zichzelf 'in het zak te zetten'.
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom net binnen lopen, bedoelen ze Axel?
Ze hebben meerdere ruimtes nodig om echt te kunnen overleggen, al helpt het ook niet dat iedereen je hoort waar je ook bent.quote:
Ook weer zo, denk wel dat het Jordy kan lukken de rest tegen Axel op te zetten. Dan wordt het lastig voor haar hem er nog uit te redden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doet ze niet denk ik, die wil overblijven met zijn tweeen.
Die zijn beide de eerste week niet vergeten, kwaad bloed gezet.
Terwijl Axel ziek op bed lag, zat zei thuis te kijken en heeft iedereen zijn ware aard gezien.
Ik denk dat ze vol bruine plekken zitten.. zijn bevroren geweest en er is nogal mee gegooid. Misschien schillen en met wat specerijen die ze nu hebben een soort van chutney maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
De peren lagen toch op bevroren water? Schilletje er af of goed wassen en je kan ze zo weer eten?
wow dat heb ik ff gemist.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef Kinga het volgende:
Het is gewoon schandalig wat die meiden hebben gedaan. Van heel jongs af aan leer je dat je niet met eten mag spelen en zeker nadat ze uit weken van weinig eten komen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vol bruine plekken zitten.. zijn bevroren geweest en er is nogal mee gegooid. Misschien schillen en met wat specerijen die ze nu hebben een soort van chutney maken.
Ik word er onrustig vanquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef lojanda het volgende:
Kijk ze toch eens hun best doen om Jane te overtuigen dan Axel haar heeft verraden. Jane speelt het echt goed mee![]()
aar waarom alleen Jordy? Keanu en Mattie net zo goed toch? En Axel heeft het in deze helemaal zelf verklootquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook weer zo, denk wel dat het Jordy kan lukken de rest tegen Axel op te zetten. Dan wordt het lastig voor haar hem er nog uit te redden.
Suite sessie met Jordy.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef Sestra666 het volgende:
waarom zitten ze in de slaapkamer?
Dat ging over het spel waar hij Matt en Keanu tegenover elkaar uitgespeeld heeft. Niet over een dagelijkse situatie ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wow dat heb ik ff gemist.
Bondjes maken met mensen samen willen spelen snap ik nog maar dat manipulerende van Jordy is van een heel andere orde.
Dat doet hij bij iedereen denk ik. Wie dan ook.
Vorige week toen hij en Keanu ruzie hadden zei Jordy "ik kan het toch niet helpen dat hij in mijn plannetje trapt"
Ik denk dat ze nu beurs zijn. Van die zachte bruine plekken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
De peren lagen toch op bevroren water? Schilletje er af of goed wassen en je kan ze zo weer eten?
In de podcast in het begin toen ze beiden genomineerd waren, zei Jordy dat hij vond dat Axel en hij qua denkwijze wel bij elkaar zouden passen en hij liever had dat Wickey zou gaan. Doordat die harde persoonlijke aanvallen steeds van Axel is Jordy ook vol op hem gegaan. Dat was niet vanaf het begin de insteek van Jordy. Wel van Axel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:04 schreef Verity het volgende:
[..]
Axel en Jordy hebben elkaar inderdaad nooit gemogen.
een uur geleden vond ze het zoooo koudquote:
Ax manipuleert ook en meer mensen daarquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wow dat heb ik ff gemist.
Bondjes maken met mensen samen willen spelen snap ik nog maar dat manipulerende van Jordy is van een heel andere orde.
Dat doet hij bij iedereen denk ik. Wie dan ook.
Vorige week toen hij en Keanu ruzie hadden zei Jordy "ik kan het toch niet helpen dat hij in mijn plannetje trapt"
Vorige week likten ze hun bord nog af en aten ze aardappelschillen en nu hebben ze drie dagen genoeg te eten en dan gaan ze er al mee spelen. Ik kan daar zo boos om worden.. stelletje ondankbare hondenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig wat die meiden hebben gedaan. Van heel jongs af aan leer je dat je niet met eten mag spelen en zeker nadat ze uit weken van weinig eten komen.
Zo is dat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:17 schreef Snensie het volgende:
Wat een domme trienen ook om zo de peren te vernachelen. Geen eten voor Sharice en Milena vandaag, ze vreten die peren maar op.
Niet twijfelen.. komt goedquote:
jordy geeft weer wat hij heeft gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ax manipuleert ook en meer mensen daar
dan ga ik lekker wat anders doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:18 schreef Puzzie het volgende:
Die twee zure sloten gaan weer masseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |