Is ook eerlijker.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:03 schreef Verity het volgende:
Voor volgend seizoen zou het beter zijn, als ze pas bij week 3 iemand mogen nomineren.
Op deze manier kan de kijker iedereen wat beter leren kennen + er zijn ieder seizoen mensen die weggaan. Op deze manier krijgen de mensen die echt willen blijven ook een kans.
Er is nog niets veranderd, net zoals je toen hebt gedaan. Gewoon op Quote klikkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hoe kan je op elkaar reageren?
Hoe doe je dat dan op een camping, festival, bar of restaurant? Ik vraag me af waar je het dan wel zou doen. Je kan moeilijk in de bosjes gaan zitten daar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:53 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik zou daar nooit op de toilet gaan! Eerst Pootje aan de race en nu Elsa.. brr.. smerig! 🤢
Keanu denkt teveelquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
En nu zegt Keanu dat Axel Jane wil weg hebben.
Jolien nu ook smoes smoes
Het was wel het idee van Jane he dat Axel en zij zouden spioneren bij de andere groepen.
Kom net binnen lopen, bedoelen ze Axel?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef engine het volgende:
Hij zit aan die andere kant jongens! Zie het dan.
Denk toch dat ie daar wel in zou kunnen slagen, maar de bal ligt bij Jane. Hoeveel moeite gaat ze voor Axel doen om hem hieruit te halen zonder zichzelf 'in het zak te zetten'.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef Kinga het volgende:
Jordy meent dat ie Jane en Axel uit elkaar kan drijven met die opmerkingen. Dat ie ff zijn manipulatieve kop houdt.
Was het vergeten 2 jaar geleden hier geweest hč.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is nog niets veranderd, net zoals je toen hebt gedaan. Gewoon op Quote klikken
Vergeet-mij-nietjes in BB / [COS #589] Gezeik om niets
Hij kan helemaal niets want beide nemen hem niet eens serieus en terecht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:06 schreef Kinga het volgende:
Jordy meent dat ie Jane en Axel uit elkaar kan drijven met die opmerkingen. Dat ie ff zijn manipulatieve kop houdt.
Doet ze niet denk ik, die wil overblijven met zijn tweeen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk toch dat ie daar wel in zou kunnen slagen, maar de bal ligt bij Jane. Hoeveel moeite gaat ze voor Axel doen om hem hieruit te halen zonder zichzelf 'in het zak te zetten'.
Jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom net binnen lopen, bedoelen ze Axel?
Ze hebben meerdere ruimtes nodig om echt te kunnen overleggen, al helpt het ook niet dat iedereen je hoort waar je ook bent.quote:
Ook weer zo, denk wel dat het Jordy kan lukken de rest tegen Axel op te zetten. Dan wordt het lastig voor haar hem er nog uit te redden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Doet ze niet denk ik, die wil overblijven met zijn tweeen.
Die zijn beide de eerste week niet vergeten, kwaad bloed gezet.
Terwijl Axel ziek op bed lag, zat zei thuis te kijken en heeft iedereen zijn ware aard gezien.
Ik denk dat ze vol bruine plekken zitten.. zijn bevroren geweest en er is nogal mee gegooid. Misschien schillen en met wat specerijen die ze nu hebben een soort van chutney maken.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
De peren lagen toch op bevroren water? Schilletje er af of goed wassen en je kan ze zo weer eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |