wie onthoud dit hahah tot de uitzending, ( ik ben er slecht in haha)quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:41 schreef Verity het volgende:
Nu ben ik heel benieuwd wat Jane heeft gedaan. Ze zegt tegen Kartel Keanu dat ze iets anders heeft gedaan dan Axel en tegen Axel dat ze hetzelfde hebben gedaan
En vertellen dat zij zo leuk zijn en dat iedereen kan zien dat ze lol hebben. Dat het kartel niet serieus is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef mazaru het volgende:
In de ene kamer zijn ze er klaar mee en gaan ze snoepjes ruilen. In de verzuurde kamer is het gefluister voorlopig nog niet klaar. Allemaal boze hoofden
Ze konden wel niet volledig vrij uit spreken, Elsa lag op bed.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel dus op Jordy en vraagt of allemaal zelfde hebben gedaan neem ik aan zegt die dus dan kan ik aan nemen toch dan Jane ook op Jordy is gedaan
dus dan is die een spion ja die 2 spelen iedereen uit
nou Axel ja Jane niet zo hoor Jane is niet type die der eigen laat pesten hoorquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Beide zijn in het begin gepest en genegeerd dus nu nemen ze wraak.
Ik vind het vreemd, heb hem ook te vaak bij die meiden gezien als jane er niet bij is, springt tussen ze op bed, knuffelen, massage's etcquote:
Vind je ze boos? Ik zie geen boze koppen maar kan het anders zien hequote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef mazaru het volgende:
In de ene kamer zijn ze er klaar mee en gaan ze snoepjes ruilen. In de verzuurde kamer is het gefluister voorlopig nog niet klaar. Allemaal boze hoofden
Ze kwamen ook beiden binnen met een air van: ik sta boven jullie. Ik vind dat ze dat ook wel zelf op hun hals gehaald hebben. Wat niet wegneemt dat ik het afkeur.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Beide zijn in het begin gepest en genegeerd dus nu nemen ze wraak.
Nee maar ze gaat wel mee in de plannen van Ax en doet alsof ze van niets weetquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Axel ja Jane niet zo hoor Jane is niet type die der eigen laat pesten hoor
Die werd genegeerd en kwaad aan gekeken. Ze zat zelfs een keer in haar eentje te huilen buiten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Axel ja Jane niet zo hoor Jane is niet type die der eigen laat pesten hoor
Dat is waar ook. Dan denk ik dat BB het heeft gevraagd, toen ze al in de DBK waren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice is toch niet naar DBK geroepen voordat Milena erin ging?
Neem aan dat als iemand censuur inzet zij eerst kans krijgt die ongedaan te maken voordat er sprake kan zijn van een gelijkspel. Tenzij haar al tijdens het nomineren gevraagd is die in te zetten. Totaal niet consequent die dingen.
Die GC's geven BB alleen maar mogelijkheden meer te sturen (de ene keer moet het tijdens nomineren, daarna pas erna, dan weer tijdens, wtf!)
Ze had al voor ze erin ging besloten dat ze naar axel ging trekken want ze wist dat hij populair was.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die werd genegeerd en kwaad aan gekeken. Ze zat zelfs een keer in haar eentje te huilen buiten.
Daarom is ze naar Axel getrokken.
ze denken waarschijnlijk dat ze hiermee ontzettend leuke tv makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:46 schreef mazaru het volgende:
Ahh het 'kartel' is alleen maar grappig. Is niet serieus hoor.
nee, ze wist dat hij buitengesloten werdquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze had al voor ze erin ging besloten dat ze naar axel ging trekken want ze wist dat hij populair was.
Heeft ze dat verteld?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze had al voor ze erin ging besloten dat ze naar axel ging trekken want ze wist dat hij populair was.
In ieder geval is ze niet toevallig bij axel uitgekomen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:49 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, ze wist dat hij buitengesloten werd
dat was de reden dat ze bij binnenkomst naar Axel is getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |