Ik denk dat het gevaarlijk was omdat Pootje met zijn diarree handen en vork een uur in dat pannetje heeft zitten roeren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Droopie het volgende:
Er zat geen vlees bij de fondue?
Dan zal het denk ik niet gevaarlijk zijn geweest.
Ze heeft denk ik te kort geslapen, teveel prikkels, teveel adrenaline en opgekropte boosheid opgelopen
Ze ging na 0200 slapen
🤢quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het gevaarlijk was omdat Pootje met zijn diarree handen en vork een uur in dat pannetje heeft zitten roeren.
Ik vind hem zo smoezelig
De eerste week was het een pony kamp maar ze zitten inmiddels in een Hell kampquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vreselijk dat gekonkel de hele dag door! Dat ze niet kunnen relaxen en gewoon plezier kunnen maken of met elkaar iets gezelligs doen. Dit vind ik dus echt zo jammer om hun BB te verkwisten om te roddelen en elkaar af te maken. Dom.
Ik dacht hij Axel bedoelde? Heeft Axel nu aan Jane toegegeven dat hij op Jordy heeft gestemd?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wie gaat die noemen ohhh Milena haha
Dat hoorde ik ook maar ik kon het niet helemaal plaatsenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:20 schreef Juultje1981 het volgende:
Hoorde ik Milena nou zeggen als ik er niet meer ben maak jij meer kans.
Het spel wordt zo bepaald door BB dat ze er weer vanaf wordt gehouden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:21 schreef Verity het volgende:
Jordy gaat op Milena als hij deze week mag blijven. Zal het dan volgende week echt gaan gebeuren?! Of zal Milena weer een vrijstelling pakken.
Moeder Theresa gedragquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar ik kon het niet helemaal plaatsen
Zou ze dan toch op de bank komen omdat ze het met pootje en sharice er over heeft gehad. Zou ik wel een leuke twist vindenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar ik kon het niet helemaal plaatsen
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het gevaarlijk was omdat Pootje met zijn diarree handen en vork een uur in dat pannetje heeft zitten roeren.
Ik vind hem zo smoezelig
Het ging over Jordy, misschien even lezen voor je reageert.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Juultje1981 het volgende:
M
[..]
aar waarom alleen Jordy? Keanu en Mattie net zo goed toch? En Axel heeft het in deze helemaal zelf verkloot
zij gaf die appel aan Mattie, terwijl ze wist dat hij hem nooit aan Milena zou geven, had zij hem aan Milena gegeven was het een hele andere uitkomst geweestquote:
Hoezo toegegeven? Daar heeft hij geen geheim van gemaakt. Jane weet dat..quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik dacht hij Axel bedoelde? Heeft Axel nu aan Jane toegegeven dat hij op Jordy heeft gestemd?
Het is ook wat verwarrend want 'belangenverstrengeling'quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Hznootje het volgende:
Is dat groepje nu tegen Milena of tegen Axel? Ik snap er niks meer van
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het spel wordt zo bepaald door BB dat ze er weer vanaf wordt gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |