Ik denk dat het gevaarlijk was omdat Pootje met zijn diarree handen en vork een uur in dat pannetje heeft zitten roeren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Droopie het volgende:
Er zat geen vlees bij de fondue?
Dan zal het denk ik niet gevaarlijk zijn geweest.
Ze heeft denk ik te kort geslapen, teveel prikkels, teveel adrenaline en opgekropte boosheid opgelopen
Ze ging na 0200 slapen
🤢quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het gevaarlijk was omdat Pootje met zijn diarree handen en vork een uur in dat pannetje heeft zitten roeren.
Ik vind hem zo smoezelig
De eerste week was het een pony kamp maar ze zitten inmiddels in een Hell kampquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vreselijk dat gekonkel de hele dag door! Dat ze niet kunnen relaxen en gewoon plezier kunnen maken of met elkaar iets gezelligs doen. Dit vind ik dus echt zo jammer om hun BB te verkwisten om te roddelen en elkaar af te maken. Dom.
Ik dacht hij Axel bedoelde? Heeft Axel nu aan Jane toegegeven dat hij op Jordy heeft gestemd?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wie gaat die noemen ohhh Milena haha
Dat hoorde ik ook maar ik kon het niet helemaal plaatsenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:20 schreef Juultje1981 het volgende:
Hoorde ik Milena nou zeggen als ik er niet meer ben maak jij meer kans.
Het spel wordt zo bepaald door BB dat ze er weer vanaf wordt gehouden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:21 schreef Verity het volgende:
Jordy gaat op Milena als hij deze week mag blijven. Zal het dan volgende week echt gaan gebeuren?! Of zal Milena weer een vrijstelling pakken.
Moeder Theresa gedragquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar ik kon het niet helemaal plaatsen
Zou ze dan toch op de bank komen omdat ze het met pootje en sharice er over heeft gehad. Zou ik wel een leuke twist vindenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar ik kon het niet helemaal plaatsen
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het gevaarlijk was omdat Pootje met zijn diarree handen en vork een uur in dat pannetje heeft zitten roeren.
Ik vind hem zo smoezelig
Het ging over Jordy, misschien even lezen voor je reageert.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef Juultje1981 het volgende:
M
[..]
aar waarom alleen Jordy? Keanu en Mattie net zo goed toch? En Axel heeft het in deze helemaal zelf verkloot
zij gaf die appel aan Mattie, terwijl ze wist dat hij hem nooit aan Milena zou geven, had zij hem aan Milena gegeven was het een hele andere uitkomst geweestquote:
Hoezo toegegeven? Daar heeft hij geen geheim van gemaakt. Jane weet dat..quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik dacht hij Axel bedoelde? Heeft Axel nu aan Jane toegegeven dat hij op Jordy heeft gestemd?
Het is ook wat verwarrend want 'belangenverstrengeling'quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Hznootje het volgende:
Is dat groepje nu tegen Milena of tegen Axel? Ik snap er niks meer van
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het spel wordt zo bepaald door BB dat ze er weer vanaf wordt gehouden.
naast de paperclip linksquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik wil een plaatje van internet plaatsen welk icoontje moet ik doen hahah
Ja Jane misschien, maar ik niet want ik heb even niet kunnen kijken. Dus vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoezo toegegeven? Daar heeft hij geen geheim van gemaakt. Jane weet dat..
jane en jolien hebben die appel verpestquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zij gaf die appel aan Mattie, terwijl ze wist dat hij hem nooit aan Milena zou geven, had zij hem aan Milena gegeven was het een hele andere uitkomst geweest
denk ik![]()
uh niet meegekregen?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Sinds die fietsopdracht waar hij afwijkende antwoorden gaf op wat Jane met hem aan het bespreken was vertrouw ik hem voor geen haar.
Maar het blijft altijd een gok en ik vind het raar dat het zo ver gaat dat het allemaal haar schuld isquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zij gaf die appel aan Mattie, terwijl ze wist dat hij hem nooit aan Milena zou geven, had zij hem aan Milena gegeven was het een hele andere uitkomst geweest
denk ik![]()
Ja helaas maar ik denk ook wel dat BB graag een Elsa en een Milena in de finale zou willen hebben.quote:
voelt ook wel zo vind ik ook hahahquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:57 schreef Droopie het volgende:
Jolien is later binnengekomen maar is toch OG
De meesten daar hebben nog nooit van hygiëne gehoord. Ze lijken overal aan en eten van elkaars bestek. Als er water wordt gebruikt tijdens het koken gieten ze dat uit hun eigen vieze stink flesjes in de pannen.. en laten we het maar niet over de hygiëne van Pootje hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Mensen onderschatten soms de kans op besmetting in een groep ja.
Probeer maar eens je handen te wassen zodat er geen enkele bacterie meer op je handen zit.
Ik denk tegen Axel, Milena en Charice.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Hznootje het volgende:
Is dat groepje nu tegen Milena of tegen Axel? Ik snap er niks meer van
klopt, maar met die appel had ze kunnen voorkomen dat Milena de vrijstelling zou krijgen, ze gaf hem aan Mattie, die aan Pootje, toen bleven Axel, Jolien, en Milena over.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het en blijft altijd een gok en ik vind het raar dat het zo ver gaat dat het allemaal haar schuld is
Maar Jane moet wel gaan uitkijken
Ik denk dat BB vooral wilt waar het publiek voor kiest.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja helaas maar ik denk ook wel dat BB graag een Elsa en een Milena in de finale zou willen hebben.
hij is het huis in gegaan met ook het idee daar Valentijn te houden, dat wilde hij ook echt beleven en ervoor niet uit vliegen hij zei het elke dag dat hij daar na uit keek. Geloof dat hij ook nog paar keer opperde om er aan iemand aan over te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo goed kent hij het spel niet.. hij dan toch moeten weten dat het geenszins heeft om te blijven zeuren en drammen over zijn niet gekregen valentijnskaarten.
ik snap het nog steeds niet en vind het wat vergezocht en nogal een beshuldigingquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt, maar met die appel had ze kunnen voorkomen dat Milena de vrijstelling zou krijgen, ze gaf hem aan Mattie, die aan Pootje, toen bleven Axel, Jolien, en Milena over.
Milena had nooit over moeten blijven
Dat had zij kunnen voorkomen, zelfs Mattie zei nog, waarom gaf je hem niet aan Milena?
Jane gaf later ook zelf toe dat het dom was geweest
Hij is toch een volwassen vent die mee wilt doen aan een volwassen spel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij is het huis in gegaan met ook het idee daar Valentijn te houden, dat wilde hij ook echt beleven en ervoor niet uit vliegen hij zei het elke dag dat hij daar na uit keek. Geloof dat hij ook nog paar keer opperde om er aan iemand aan over te houden.
dus ja als hij echt iedere dag er naar toe leefde enzo en het al voor de entree was, dan kan ik me wel voorstellen dat het echt een hele domper is dat hij niets gekregen heeft
ja dat is wel een goeie dan hebben de mensen in het huis ook even iets langer als 1 week, FEBO mee lezen graagquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:03 schreef Verity het volgende:
Voor volgend seizoen zou het beter zijn, als ze pas bij week 3 iemand mogen nomineren.
Op deze manier kan de kijker iedereen wat beter leren kennen + er zijn ieder seizoen mensen die weggaan. Op deze manier krijgen de mensen die echt willen blijven ook een kans.
Aan de andere kant : Axel gaf Sharice een kans op een vrijstelling, dus dat maakt het weer gelijkquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het blijft altijd een gok en ik vind het raar dat het zo ver gaat dat het allemaal haar schuld is
Maar Jane moet wel gaan uitkijken
Dan is zo'n opdracht met een vergiftigde appel wel grappig met de kennis van nuquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
De meesten daar hebben nog nooit van hygiëne gehoord. Ze lijken overal aan en eten van elkaars bestek. Als er water wordt gebruikt tijdens het koken gieten ze dat uit hun eigen vieze stink flesjes in de pannen.. en laten we het maar niet over de hygiëne van Pootje hebben
O dan is het een ander verhaal, wel jammerquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vol bruine plekken zitten.. zijn bevroren geweest en er is nogal mee gegooid. Misschien schillen en met wat specerijen die ze nu hebben een soort van chutney maken.
het was dom, een foutje, kan gebeurenquote:Op woensdag 19 februari 2025 13:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik snap het nog steeds niet en vind het wat vergezocht en nogal een beshuldiging
quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Aan de andere kant : Axel gaf Sharice een kans op een vrijstelling, dus dat maakt het weer gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |