Zeker wel. Ze speelt het spel mee.quote:
Die mag van mij ook wel naar huis.. voegt totaal niets toe daar behalve veel ergernis.quote:
Nooit zou hij bij het groepje van Mattie en consorten willen horen....vol overtuiging...tegen zijn groepje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich bij hun aansluit.. hij probeert nu gewoon om ze in deze nominatie mee te krijgen zodat Jordy op de bank komt.
Zijn groepje is Jane en een beetje Elsa omdat Jane goed is met haar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nooit zou hij bij het groepje van Mattie en consorten willen horen....vol overtuiging...tegen zijn groepje.
Zeker, waaronder Jordy zelf dus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan best hypocriet maar ook dat zijn meer mensen daar
Maar dat ligt aan de productie hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die lui hebben zo weinig zelfreflectie echt absurd..
fluiten in de microfoon, constant door elkaar schreeuwen en dat zwaar belgische dialect wat niet te verstaan is.
sowieso voor de live kijker super vervelend maar ook voor eventuele beelden voor de uitzending die onbruikbaar zijn op die manier, echt onbegrijpelijk xD
vooral pootje er opquote:
Doet ze echt heel goedquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
Jane laat zich niet uit de tent lokken
Ook maar er zijn er nog een aantal die veel erger zijn .. en Jordy weg willen hebben omdat je moe van hem wordt zou heel dom zijn.. Daarnaast denk ik dat Jordy ook niet weg gaat. In dit geval heb je echt een Jordy nodig voor het evenwicht,.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, waaronder Jordy zelf dus.
Nee hoor het is dikke mik met Sharice en een beetje Milena en David plus Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn groepje is Jane en een beetje Elsa omdat Jane goed is met haar.
Nee hoor.. dat is gewoon voor nu om zo Jordy op de bank te krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor het is dikke mik met Sharice en een beetje Milena en David plus Elsa
dat is dus helemaal volgens planquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor het is dikke mik met Sharice en een beetje Milena en David plus Elsa
Ik vind dat zo'n slappe hap gast... en is niet te verstaan en loopt irri te fluiten..quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel naar huis.. voegt totaal niets toe daar behalve veel ergernis.
Dat dus.. en ze spelen het echt topquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dus helemaal volgens plan
jane en axel hebben een heel goed bondje, heel af en toe even kort overleg, maar niet te opvallend voor de anderen.
jane houdt zich bezig met het groepje rondom jordy, luistert daar mee
axel houdt zich bezig met het groepje rondom milena en charise en luistert daar mee
tot nu toe werkt dit goed
Idd en toen ik zag dat hij in de keuken zijn teennagel afknipte met de keukenschaar was ik er al helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n slappe hap gast... en is niet te verstaan en loopt irri te fluiten..
Ik vind het belachelijk dat ze overal suiker voor gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:05 schreef lojanda het volgende:
Broodje pindakaas met boter en suiker is echt heerlijkloop niet zo te zeuren Elsa
Hij zal vast meerdere redenen hebben. Wilde ermee zeggen dat ik Jordy-moeheid totaal begrijpquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook maar er zijn er nog een aantal die veel erger zijn .. en Jordy weg willen hebben omdat je moe van hem wordt zou heel dom zijn.. Daarnaast denk ik dat Jordy ook niet weg gaat. In dit geval heb je echt een Jordy nodig voor het evenwicht,.
Ik weet niet zo goed wat ik van Ax vind, we gaan zien wat er uit komt straks
Ooh echt... niet te geloven..quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en toen ik zag dat hij in de keuken zijn teennagel afknipte met de keukenschaar was ik er al helemaal klaar mee.
Dat is iets andersquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ze overal suiker voor gebruiken
heb je gezien dat Jolien iets van 14 scheppen suiker in haar koffie doet?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ze overal suiker voor gebruiken
En dan ook nog zonder af te wassen terug de la inquote:
Neeeeeeejjj...omgquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan ook nog zonder af te wassen terug de la in
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef riri het volgende:
2 vrijgestelden op de bank als alarm afgaat
😂🤣😂🤣
Dat was niet in haar koffie maar in een grote kan waar in ze voor iedereen ijskoffie had gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
heb je gezien dat Jolien iets van 14 scheppen suiker in haar koffie doet?
kleine schepjes weliswaar, maar toch.
Nee, dat is voor de gezamenlijke ijskoffie die ze maaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was niet in haar koffie maar in een grote kan waaruit ze voor iedereen ijskoude had gemaakt
Bij mij is het nu andersom , ik vond hem altijd vermakelijk maar de laatste weken ben ik hem toch anders gaan zienquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij zal vast meerdere redenen hebben. Wilde ermee zeggen dat ik Jordy-moeheid totaal begrijp
Mocht Jordy erbij op de bank komen, zal ik er niet op stemmen.
Vond Axel in het begin niks met z'n verkleinwoordjes (), maar vind 'm nu wel relaxt, of ie het slim speelt weet ik ook zo net nog niet.
En als Pootje op de knop drukt moet die direkt vertrekkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef riri het volgende:
2 vrijgestelden op de bank als alarm afgaat
😂🤣😂🤣
mijn huis mijn regelsquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy zegt het nu!
Tegen Keanu is gezegd dat hij zijn GC deze week niet mag inzetten. Mattheus vind het ook raar dat Wicky die van hem helemaal kwijt was. Jordy zegt nog eens dat Keanu dit zo horen heeft gekregen.
Dat risico is een stuk kleiner geworden na 2 onverwacht vertrokkenen..quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als Pootje op de knop drukt moet die direkt vertrekken
Kan best dat hij dubbel spel speelt, wij denken dat hij aan de kant van Jane staat maar dat hoeft niet altijd zo te zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij is het nu andersom , ik vond hem altijd vermakelijk maar de laatste weken ben ik hem toch anders gaan zien
Doet dat er toe?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
of hij dacht dat Jane tegen charise een heel goede kans maakte om te winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan best dat hij dubbel spel speelt, wij denken dat hij aan de kant van Jane staat maar dat hoeft niet altijd zo te zijn
Als Jane er niet bij is springt ie bovenop Milena en Sharice in bed, geeft ze massage's en aandacht, kan natuurlijk strategie zijn maar lijkt me moeilijk om vol te houden, uiteindelijk krijg je toch een band met die personen
Hij gunde Sharice ook een kans op vrijstelling met jane
Dat is wel een beetje het spelletje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:15 schreef mazaru het volgende:
Jordy kan echt niet genieten van zijn tijd in dat huis. Hij is alleen maar bezig met nomineren en mensen elimineren
Van alles wat uit de mond van Mattheus komt geloof ik echt helemaal niets vanquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat Mattheus niet in een groepje zat? Dat gilt hij elke dag. Maar Jordy heeft het nu over dat 'hen' de meerderheid hebben volgende week en hij zit ijverig te knikken
hij houdt in ieder geval even zijn mond over de valentijnskaartenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:15 schreef mazaru het volgende:
Jordy kan echt niet genieten van zijn tijd in dat huis. Hij is alleen maar bezig met nomineren en mensen elimineren
Niet zoals hij ermee bezig is. Dat is gewoon obsessief.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het spelletje.
Hij zegt dat hij eens aan zichzelf moet gaan denken ipv altijd aan een anderquote:
Mattheus is de mannelijke versie van Milenaquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van alles wat uit de mond van Mattheus komt geloof ik echt helemaal niets van
Eerst zat hij ook niet in een groepje, maar sinds kort wel het Keanu Kartel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat Mattheus niet in een groepje zat? Dat gilt hij elke dag. Maar Jordy heeft het nu over dat 'hen' de meerderheid hebben volgende week en hij zit ijverig te knikken
Daar heeft hij vast het laatste woord nog niet over gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hij houdt in ieder geval even zijn mond over de valentijnskaarten
Geen idee waarom het ineens obsessief zou zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet zoals hij ermee bezig is. Dat is gewoon obsessief.
Dat is echt om de tuin leiden en hij weet ook echt wel dat Jane daar niet mee zit. Jane lust ze rauw als het moet. Allemaal tactiek van zowel Axel als Jane.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet het even niet met Axel.. speelt hij een spelletje om Sharice en Milena om de tuin te leiden.... hij weet toch hoe vervelend die meiden tegen Jane doen... het lijkt wel of hij naar die meiden trekt... gisteren ook zo maf met dat spel voor vrijstelling om voor Sharice te kiezen...
En daarvoor team roze cracker en daarvoor was hij met Jeffrey Milena en Jolien. Dus hij zit al vanaf dag één in een bondjequote:Op woensdag 19 februari 2025 11:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Eerst zat hij ook niet in een groepje, maar sinds kort wel het Keanu Kartel.
Oké dan is het goed... thnx..👍quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is echt om de tuin leiden en hij weet ook echt wel dat Jane daar niet mee zit. Jane lust ze rauw als het moet. Allemaal tactiek van zowel Axel als Jane.
En nu weer niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:20 schreef engine het volgende:
Is maar goed dat jordy niet de eerste week eruit ging
Welnee, er komt bij de huidige gewoon nog 1 iemand bij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:23 schreef lojanda het volgende:
Jordy schijt weer zeven kleuren nu ze nog een keer moeten nomineren en hij heeft uitgerekend en tot de conclusie is gekomen dat hij toch nog op de bank kan komen
En de kans is groot dat Jordy dat is en schijt dus zeven kleurenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, er komt bij de huidige gewoon nog 1 iemand bij.
Neuh, denk Sharice.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
En de kans is groot dat Jordy dat is en schijt dus zeven kleuren
Zij heeft er idd alle belang bij als hij weg moetquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:24 schreef Flow3r het volgende:
Milena moet wel even vermelden dat ze niet durfde met die perengrap, "ik stond daar maar gewoon "
Aangevend dat het voornamelijk Sharice was
Maar wel Sharice aanmoedigen met haar lachen, net zo schuldig hoor
Maar dan kunnen ze nog wel belang hebben bij Jordy op de bankquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice en Milena zijn vrijgesteld
En als Sharice ergens over twijfelt gaat ze fluisteren 'dat durf je niet! Nee hoor, dat durf je echt niet. Doe dan... doe dan.."quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:24 schreef Flow3r het volgende:
Milena moet wel even vermelden dat ze niet durfde met die perengrap, "ik stond daar maar gewoon "
Zegt niets. Jordy was ook safe.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharice en Milena zijn vrijgesteld
Jordy had een vrijstelling ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets. Jordy was ook safe.
Wie hebben ze er al uit kunnen werken.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dus helemaal volgens plan
jane en axel hebben een heel goed bondje, heel af en toe even kort overleg, maar niet te opvallend voor de anderen.
jane houdt zich bezig met het groepje rondom jordy, luistert daar mee
axel houdt zich bezig met het groepje rondom milena en charise en luistert daar mee
tot nu toe werkt dit goed
Met een vrijstelling ben je veilig. Die is nog nooit afgenomenquote:
Ik zie geen badge bij Jordyquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een vrijstelling ben je veilig. Die is nog nooit afgenomen
Grote kans dat Milena met een kort knikje richting peren Charice uit daagt er iets mee te doen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:24 schreef Flow3r het volgende:
Precies! Tot die tijd is er nog hoop dat hij eruit geknikkerd wordtquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie geen badge bij Jordy![]()
Totdat je die badge hebt ben je niet veilig
Inderdaad, alleen Sharice en Milena hebben er nu beiden 1.quote:
van mij mag hij nog effe blijven, eerst Keanu of Elsa aubquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Tot die tijd is er nog hoop dat hij eruit geknikkerd wordt
Helaasss voor jou...quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Tot die tijd is er nog hoop dat hij eruit geknikkerd wordt
Schreef het al.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grote kans dat Milena met een kort knikje richting peren Charice uit daagt er iets mee te doen.
Dat deed ze met de koffie van Jane ook. Met dat hoofd knikken richting die beker en een vals lachje er bij en Charice gaat haar gang er mee en milena doet dan net of het vreselijk is wat C doet en ligt daarna in een deuk.
Milena is echt de aanstichter van alles wat Charice doet. Zelf zal ze zulke dingen niet doen maar als ze een ander zover kan krijgen vind ze het hilarisch allemaal.
Zo probeert ze iedereen voor haar karretje te spannen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Grote kans dat Milena met een kort knikje richting peren Charice uit daagt er iets mee te doen.
Dat deed ze met de koffie van Jane ook. Met dat hoofd knikken richting die beker en een vals lachje er bij en Charice gaat haar gang er mee en milena doet dan net of het vreselijk is wat C doet en ligt daarna in een deuk.
Milena is echt de aanstichter van alles wat Charice doet. Zelf zal ze zulke dingen niet doen maar als ze een ander zover kan krijgen vind ze het hilarisch allemaal.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef engine het volgende:
Iedereen heeft een vrijstelling want Keanu is genomineerd.
Doe maar Keanu dan. Ik vind Elsa nog 1 van de eerlijkste daar. Die durft in ieder geval in het openbaar haar mond open te trekken en niet alleen stiekem fluisterend.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
van mij mag hij nog effe blijven, eerst Keanu of Elsa aub
Het is gewoon een toxic relationship. Ze versterken elkaars negatief gedrag.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Aan hem heb je ook weinigquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef engine het volgende:
Klopt, maar zolang geen badge, geen veiligheidquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had gewonnen met het roze team.
Heel veel als je van zeuren houdtquote:
a maar niet een vrijstelling. Jolien had ook van Wicky gewonnen in een spel en Wicky werd genomineerd. Bij het nomineren later kreeg Jolien alsnog een nominatie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had gewonnen met het roze team.
Zo kan je het ook bekijken. Goed gezien !quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef engine het volgende:
en dat spel met die giftige appel danquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
Dat spel j
[..]
a maar niet een vrijstelling. Jolien had ook van Wicky gewonnen in een spel en Wicky werd genomineerd. Bij het nomineren later kreeg Jolien alsnog een nominatie.
Kunnen ze volgend jaar ook die papegaai vervangen door Keanu. Vertelt ook altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef Verity het volgende:
Volgend jaar mogen ze wel veranderen dat je je GC's niet mag gebruiken, wanneer je mag blijven. Worden ze tenminste nog eens gebruikt.
ik vond Elsa aan het ontbijt ook heel goedquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar Keanu dan. Ik vind Elsa nog 1 van de eerlijkste daar. Die durft in ieder geval in het openbaar haar mond open te trekken en niet alleen stiekem fluisterend.
Axel en Elsa zijn toch ook genomineerd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef engine het volgende:
'Wat het ding is' Hij wil het spel niet spelen want hij is een gevoelsmensquote:
Klopt maar ze is zo bloed irritantquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar Keanu dan. Ik vind Elsa nog 1 van de eerlijkste daar. Die durft in ieder geval in het openbaar haar mond open te trekken en niet alleen stiekem fluisterend.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ze volgend jaar ook die papegaai vervangen door Keanu. Vertelt ook altijd hetzelfde.
Axel ****** Mod Edit, dit gaan we zeker niet doen*****heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet het even niet met Axel.. speelt hij een spelletje om Sharice en Milena om de tuin te leiden.... hij weet toch hoe vervelend die meiden tegen Jane doen... het lijkt wel of hij naar die meiden trekt... gisteren ook zo maf met dat spel voor vrijstelling om voor Sharice te kiezen...
"ik ben zo iemand die ......"quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'Wat het ding is' Hij wil het spel niet spelen want hij is een gevoelsmens
Nah ja..waar haal je deze onzin nu vandaan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
Axel ****** heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.
Om vervolgens in de kamer bij Sharice te zeggen dat het geen probleem is. Van de week uit te kramen dat Jordy gewoon een aardige gast is... Elsa is zo dubbel als het maar zijn kan. Kut opmerkingen zijn ineens grapjes etc.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond Elsa aan het ontbijt ook heel goed
en inderdaad, elsa is wel de enige die gewoon jordy in zijn gezicht heeft aangesproken.
Dit slaat nergens opquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
Axel ******* heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.
Geef tegenargument.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja..waar haal je deze onzin nu vandaan?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
Axel ***** heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.
Nee, het doet haar niks ook al moet ze zich voor de groep verantwoorden....als je dat koelbloedig kan doen ben je geen onzeker meisje....die alles doet om lief gevonden te worden door 1persoon en zich onmisbaar probeert te makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schreef het al.
Charice is een onzeker meisje, en Milena misbruikt dat.
Dat is gewoon haar tactiek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef marky het volgende:
[..]
Om vervolgens in de kamer bij Sharice te zeggen dat het geen probleem is. Van de week uit te kramen dat Jordy gewoon een aardige gast is... Elsa is zo dubbel als het maar zijn kan. Kut opmerkingen zijn ineens grapjes etc.
Facebook!quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja..waar haal je deze onzin nu vandaan?
Daar kijk ik niet. Dat zijn voornamelijk boze mensen met oogkleppen op.quote:
Waarom zou ze dat doen als ze Jordy weg wil hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft ze niet. Als ze tactiek had probeerd ze pootje erop te krijgen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, het doet haar niks ook al moet ze zich voor de groep verantwoorden....als je dat koelbloedig kan doen ben je geen onzeker meisje....die alles doet om lief gevonden te worden door 1persoon en zich onmisbaar probeert te maken
Dit doet me zo erg aan de basisschool denken. 1 leider en dan zon meisje die alles voor diegene doet om zelf maar geliefd te blijven bij diegene.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, het doet haar niks ook al moet ze zich voor de groep verantwoorden....als je dat koelbloedig kan doen ben je geen onzeker meisje....die alles doet om lief gevonden te worden door 1persoon en zich onmisbaar probeert te maken
En huisvrouwen met kort geknipte kapsels lees ik hier vaakquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet. Dat zijn voornamelijk boze mensen met oogkleppen op.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef ledn81 het volgende:
Ik wil mijn kaartjes![]()
Ik wil niet op de bank![]()
[ afbeelding ]
Is ook zo. En daar posten ze precies dezelfde onzin over Axelquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet. Dat zijn voornamelijk boze mensen met oogkleppen op.
Ik denk dat jij je heel erg vergist daarin. In mijn beroep is gedrag lezen en mensenkennis heel belangrijk. Maargoed ik zit niet in het huis dus het lijkt niet dat ik onderwerp van gesprek moet zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn argument is dat jij niet veel mensenkennis hebt. En ook niet erg goed gedrag kan lezen.
Kan jij niks aan doen natuurlijk.
Je kan je ook afvragen waarom jullie het niet zien en andere wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo. En daar posten ze precies dezelfde onzin over Axel
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:40 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang je geen enkel argument tegen hebt slaat het wel ergens op.
Dit is zoals wanneer ik zou roepen dat jij een moord gepleegd heb en jou laat bewijzen dat het niet zo is, terwijl ik zelf met 0 bewijs van mijn onzin kom. Zo werkt dat niet he?quote:
Omdat die op deze bank niet gaat. Dat had ze vorige week al kunnen weten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen als ze Jordy weg wil hebben
Tussen wie??quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:49 schreef lojanda het volgende:
Milena DBK.. die moet uiteindelijk de beslissing nemen.
getsiequote:Op woensdag 19 februari 2025 11:49 schreef lojanda het volgende:
Milena DBK.. die moet uiteindelijk de beslissing nemen.
Wat betreft Axel is het allemaal aannames, op basis daarvan kan je niet oordelen of wat er in het huis gebeurd gelijk staat aan de "roddels".quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
Axel ******** heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.
Laat elsa maar gaanquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
Dan weet je het wel
Dan kan Keanu naar huis
Wie wel ?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:51 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Jordy geen vertrouwen in Milena?
Misschien is er nog hoop, ze wilde eigenlijk niet op Jordy stemmen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dan staat Jordy er dus weer op als zij moet kiezen
Jordy schijt peuken. Dat is een goed tekenquote:
er is nog een kans, ze willen er meer Belgen uitquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:51 schreef Puzzie het volgende:
Go Jordy Go Jordy mijn stem gaat naar jou![]()
Als ie er op komt gaat ie weer 24/7 zitten klaagzagen tot de live.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy schijt peuken. Dat is een goed teken
Iemand moet dan alleen nog maar even zeggen : "Dan heb je wel sneller je kaartjes"quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie er op komt gaat ie weer 24/7 zitten klaagzagen tot de live.
TOPSPEL !!11!!
Dan zou ze Pootje kiezen. Want nu zijn er alleen Nederlanders genomineerd toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is nog een kans, ze willen er meer Belgen uit
Ja opvallend wel , en zo gaat het al wekenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:53 schreef zodeju het volgende:
Nou, wat is BB van plan.....weer in het voordeel van Milena.
Wat ook zo is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Bij Jordy speelt zeker zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Hij is zelf zoveel bezig met strategie dat hij denkt dat iedereen dat net zoveel doet.
Alleen als het verloop in zijn voordeel is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:53 schreef Verity het volgende:
Jordy baalt, maar denk ook wel dat hij dit mooi spel gaat vinden. Hij vindt het tactische gedeelte geweldig.
Precies. Dat heeft Charice haar gisteren op een nare manier duidelijk gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is nog een kans, ze willen er meer Belgen uit
je gekke zelf zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef lojanda het volgende:
Mattheus; en als je erop staat doe je ding waar je altijd goed in bent.. drammen huilen, wat bedoelt hij nou eigenlijk
Ik denk niet net zo veel als Jordy dat doet. Jordy is geobsedeerd door het spel. Is er constant mee bezig.Die radertjes draaien voortdurend.quote:
De beslissende stem, daarbij mag hij kiezen bij gelijkspel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Welke gc had Keanu die hij nu niet mag gebruiken?
Chips jatten... fluisteren.... dreinen....quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef lojanda het volgende:
Mattheus; en als je erop staat doe je ding waar je altijd goed in bent.. drammen huilen, wat bedoelt hij nou eigenlijk
Thxquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef Verity het volgende:
[..]
De beslissende stem, daarbij mag hij kiezen bij gelijkspel.
de het is veel te toevallig dat het gelijkspel is en dat keanu hem niet mag gebruiken GCquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Welke gc had Keanu die hij nu niet mag gebruiken?
Hij kruipt bij ze in bed, hij kruipt tegen ze aan. Laat hun aandacht zich allemaal heel erg welgevallen. Bij Eva zat hij bijna op schoot. Hij heeft al verteld over de swingers feestjes etc. Het is een observatie van gedrag. Hij is het alpha mannetje in de vrouwe roedel. Hij slaat zich nog net niet op de borst om de andere mannetjes te intimiderenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat betreft Axel is het allemaal aannames, op basis daarvan kan je niet oordelen of wat er in het huis gebeurd gelijk staat aan de "roddels".
Dat is zeke4 waar maar ze is nu ook de DM dus in deze snap ik het wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja opvallend wel , en zo gaat het al weken
Niet veranderen omdat ook Mattie ziet dat Jordy in zijn voordeel is verandert....of omdat mensen gaan zien dat je er een wispelturig iemand erin moet hebben zonder dat hij over een grens gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef lojanda het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
de het is veel te toevallig dat het gelijkspel is en dat keanu hem niet mag gebruiken GC
Precies. En dat wordt steeds erger. In het begin kon hij ook nog wel eens gewoon lol hebben. Nu is hij alleen maar met nomineren bezig en met mensen uitsluiten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet net zo veel als Jordy dat doet. Jordy is geobsedeerd door het spel. Is er constant mee bezig.Die radertjes draaien voortdurend.
ze zou niet in de war zijn als ze Jordy erop gezet heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
Milena
ik mag niks zeggen
ik ben een beetje in de war
uhu
Ja dat had ik meegekregen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Behalve deze week, omdat hij vorige week toch nog in het huis mocht blijven.
Bij jordy zie je het wat meer maar iedereen daar weet heel goed wat er speelt. Mij maak je niet wijs dat bijvoorbeeld Milena toevallig overal doorheen fietst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet net zo veel als Jordy dat doet. Jordy is geobsedeerd door het spel. Is er constant mee bezig.Die radertjes draaien voortdurend.
Ik Axel en Jane niet dan? Of sharice? Daar draait het programma ook om en zonder een persoon als Jordy wordt het programma nog saaier dan het al isquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen en alleen maar positieve dingenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Chips jatten... fluisteren.... dreinen....
Daar heeft Mattie een punt.. want hoe irritant ik Jordy soms ook vind ,hij zorgt wel voor sfeerquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:54 schreef greysbones het volgende:
Matt
als je er op staat Jor
laat het jezelf niet beinvloeden
wees je gekke zelf
Heb je het nu over Axel of Jordy.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. En dat wordt steeds erger. In het begin kon hij ook nog wel eens gewoon lol hebben. Nu is hij alleen maar met nomineren bezig en met mensen uitsluiten.
daar is ze heel goed in, in het net doen alsof ze het niet snaptquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
Milena is weer terug. Het lijkt of zij zelf ook niet snapt wat er is gebeurd.
( of ze speelt toneel)
ben bang van nietquote:
Vooral dat laatste waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
Milena is weer terug. Het lijkt of zij zelf ook niet snapt wat er is gebeurd.
( of ze speelt toneel)
En jordy kan ik verstaan...is ook wel leuk aan hemquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
van mijn hoeft Jordy er echt niet uit word echt saai dan
groot pluspunt ook hahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
En jordy kan ik verstaan...is ook wel leuk aan hem
Oh en dit mag natuurlijk welquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn argument is dat jij niet veel mensenkennis hebt. En ook niet erg goed gedrag kan lezen.
Kan jij niks aan doen natuurlijk.
En Jordy ligt naar ze te glurenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
pootje is aan het uitbeelden wie op wie gestemd zou hebben
Dat is inderdaad een pluspunt van Jordy. Goed gevondenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
En jordy kan ik verstaan...is ook wel leuk aan hem
mag allemaal maarquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
pootje is aan het uitbeelden wie op wie gestemd zou hebben
Dan is ze wegquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
klaar met die voortrekkerij
Je gaat bijna denken dat BB het spel al gespeeld heeft.....ondanks alle kronkels wordt het steeds duidelijker.quote:
5-5quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:05 schreef Verity het volgende:
Ik vermoed dat het 4 - 4 was tussen Jordy en Pootje.
1 iemand heeft iemand anders genomineerd dan Jordy of Pootje
en iemand toch de censuur ingezet.
ja daar geloof ik niet inquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat BB het spel al gespeeld heeft.....ondanks alle kronkels wordt het steeds duidelijker.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik deze dingen niet zie in Axel...ik zie geen womanizer in Axel...ook geen gods gift to mankind... vanaf het begin vind ik het een toffe gast al maakt die af en toe in mijn ogen rare sprongen... maar dat heeft een bedoeling heb ik begrepen...quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
Axel heeft gewoon een zwak voor alles dat vrouw is. Ik begin de juice gewoon te geloven. Niet dat gedeelte van de drugs maar dat hij moeite heeft om zijn lul in zijn broek te houden wel. Hij heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.
Je mag hem hebben hoor.....ik hou me deur op slot.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:05 schreef lojanda het volgende:
En Axel is gewoon relaxed en speelt een potje rummicub met een paar dames. Hij omringt zich graag met de dames.. het is toch echt net een echte man
ik geloof milena nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Maar ze zegt dat het niet klopt en ze vroeg met hoeveel ze waren, dus ik denk niet 5-5.
Je ziet ook aan hem dat hij gewoon elke dag daar alles eruit wil halen. Die heeft echt lol omdat hij het spel los kan laten als het niet nodig is om ermee bezig te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:05 schreef lojanda het volgende:
En Axel is gewoon relaxed en speelt een potje rummicub met een paar dames. Hij omringt zich graag met de dames.. het is toch echt net een echte man
Axel is iemand die niet gaat zitten mokken als hij verloren heeft zoals Jordy wel doetquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je ziet ook aan hem dat hij gewoon elke dag daar alles eruit wil halen. Die heeft echt lol omdat hij het spel los kan laten als het niet nodig is om ermee bezig te zijn.
ik weet niet eens dat ze dat zoeken hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:11 schreef Jockari het volgende:
Djeezes. discussie over voltooid deelwoord van oprapen. Volgens Jolien is het "opgerapen"...
Jij kunt ook helemaal geen west-vlaamsquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:11 schreef Jockari het volgende:
Djeezes. discussie over voltooid deelwoord van oprapen. Volgens Jolien is het "opgerapen"...
Zijn het al niet meer kwijt, dat is net van de grond opgerapen gewordenquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet eens dat ze dat zoeken hahaha
nee dat ook hahaquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij kunt ook helemaal geen west-vlaams
Lunchtijd en Sharice probeert het nog steeds uit Milena te halen, misschien voor de zekerheid dubbele SL.quote:
Ze gaat het Sharice toch wel vertellen, gewoon omdat het kan. BB tikt haar toch niet op haar vingersquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Lunchtijd en Sharice probeert het nog steeds uit Milena te halen, misschien voor de zekerheid dubbele SL.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy denkt dat Sharice en Milena niet op Jane gegaan zijn en dat hij erop komt te staan...
ja want Axel is ook niet meer met Jane ook hoorquote:
Volgend jaar een gele en rode kaart uitdelen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:19 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze gaat het Sharice toch wel vertellen, gewoon omdat het kan. BB tikt haar toch niet op haar vingers
pootje zit sowieso bij milena en sharicequote:Op woensdag 19 februari 2025 12:22 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn dus drie groepen?
Elsa, Jane, Axel en Pootje.
En dan Keanu, Jordy, Jolien en Matheus.
En Milena en Charice.
Jane en Axel zijn samen ook nog een groepje ( lijken dubbel spel te spelen)quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:22 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn dus drie groepen?
Elsa, Jane, Axel en Pootje.
En dan Keanu, Jordy, Jolien en Matheus.
En Milena en Charice.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:22 schreef Verity het volgende:
Jordy denkt dat hij naar huis gaat en Keanu van hem wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |