Dat is zeke4 waar maar ze is nu ook de DM dus in deze snap ik het wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja opvallend wel , en zo gaat het al weken
Niet veranderen omdat ook Mattie ziet dat Jordy in zijn voordeel is verandert....of omdat mensen gaan zien dat je er een wispelturig iemand erin moet hebben zonder dat hij over een grens gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef lojanda het volgende:
Mattheus; en als je erop staat doe je ding waar je altijd goed in bent.. drammen huilen, wat bedoelt hij nou eigenlijk
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
de het is veel te toevallig dat het gelijkspel is en dat keanu hem niet mag gebruiken GC
Precies. En dat wordt steeds erger. In het begin kon hij ook nog wel eens gewoon lol hebben. Nu is hij alleen maar met nomineren bezig en met mensen uitsluiten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet net zo veel als Jordy dat doet. Jordy is geobsedeerd door het spel. Is er constant mee bezig.Die radertjes draaien voortdurend.
ze zou niet in de war zijn als ze Jordy erop gezet heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
Milena
ik mag niks zeggen
ik ben een beetje in de war
uhu
Ja dat had ik meegekregen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Behalve deze week, omdat hij vorige week toch nog in het huis mocht blijven.
Bij jordy zie je het wat meer maar iedereen daar weet heel goed wat er speelt. Mij maak je niet wijs dat bijvoorbeeld Milena toevallig overal doorheen fietst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet net zo veel als Jordy dat doet. Jordy is geobsedeerd door het spel. Is er constant mee bezig.Die radertjes draaien voortdurend.
Ik Axel en Jane niet dan? Of sharice? Daar draait het programma ook om en zonder een persoon als Jordy wordt het programma nog saaier dan het al isquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen en alleen maar positieve dingenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Chips jatten... fluisteren.... dreinen....
Daar heeft Mattie een punt.. want hoe irritant ik Jordy soms ook vind ,hij zorgt wel voor sfeerquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:54 schreef greysbones het volgende:
Matt
als je er op staat Jor
laat het jezelf niet beinvloeden
wees je gekke zelf
Heb je het nu over Axel of Jordy.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. En dat wordt steeds erger. In het begin kon hij ook nog wel eens gewoon lol hebben. Nu is hij alleen maar met nomineren bezig en met mensen uitsluiten.
daar is ze heel goed in, in het net doen alsof ze het niet snaptquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
Milena is weer terug. Het lijkt of zij zelf ook niet snapt wat er is gebeurd.
( of ze speelt toneel)
ben bang van nietquote:
Vooral dat laatste waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
Milena is weer terug. Het lijkt of zij zelf ook niet snapt wat er is gebeurd.
( of ze speelt toneel)
En jordy kan ik verstaan...is ook wel leuk aan hemquote:Op woensdag 19 februari 2025 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
van mijn hoeft Jordy er echt niet uit word echt saai dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |