heb het idee dat axel het bekijkt vanuit de finale perspectief.. 2 belgen (milena sharice) tegenover 2 nederlanders (axel en jane) en daarom beetje bij hun aansluit..quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
sorry maar Axel gooit ook zijn eigen glazen in
Nah, mijn stem heeft ie, snap zijn Jordy-moeheid helemaalquote:
Finale nog lang niet mee bezig , dat laatste stuk boeit me ook het minst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep. Finale met Axel, Jordy en Jolien. Voor de rest zie ik niet veel meerwaarde meer in het huis.
Janequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep. Finale met Axel, Jordy en Jolien. Voor de rest zie ik niet veel meerwaarde meer in het huis.
tis sowieso niet handigquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
heb het idee dat axel het bekijkt vanuit de finale perspectief.. 2 belgen (milena sharice) tegenover 2 nederlanders (axel en jane) en daarom beetje bij hun aansluit..
triets als je nu al zó moet spelen
zowel axel als jordy gaan het niet halenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij ook Mattie eruit.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, mijn stem heeft ie, snap zijn Jordy-moeheid helemaal
ja in week 2 alquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
4 april de finale, was dat al bekend?
ja verbaast mij ook dat hij dat zelf niet ziet/snapt.. had hem wel wat snuggerder ingeschatquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis sowieso niet handig
om je bij die 2 aan te sluiten
mensen kijken niet verder en zijn vaak niet zo vergevingsgezind
Pootjequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wil diegene die zit te fluiten, dat fluitje ff om zijn nek hangen.
Ik wordt hier bloedlink van
Ik denk niet dat hij zich bij hun aansluit.. hij probeert nu gewoon om ze in deze nominatie mee te krijgen zodat Jordy op de bank komt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis sowieso niet handig
om je bij die 2 aan te sluiten
mensen kijken niet verder en zijn vaak niet zo vergevingsgezind
Pootjequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wil diegene die zit te fluiten, dat fluitje ff om zijn nek hangen.
Ik wordt hier bloedlink van
Als Axel echt nu een andere kant op gaat dan is hij wel dom bezig als hij in deze situatie op Jordy zou stemmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
heb het idee dat axel het bekijkt vanuit de finale perspectief.. 2 belgen (milena sharice) tegenover 2 nederlanders (axel en jane) en daarom beetje bij hun aansluit..
triets als je nu al zó moet spelen
Zich als kleuters gedragen met hun stomme kinderstemmetjes maar ondertussen zich als slangen gedragen en samenkonkelen op een vieze manierquote:
hij gaat ook gewoon doorquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mooi..... eliminatie voor Pootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |