Voor deze keer gun ik het hem ook. vooral als hij eigenlijk niet naar huis wil. Wel graag op de hoogte blijven hoe het thuis gaat maar wil echt niet naar huis.....hier kan hij liggend de dag door komen en hoeft nergens voor te zorgen....was eten alles wordt voor gezorgd...zijn bed wordt zelfs opgemaakt......quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:31 schreef Verity het volgende:
Pootje denkt zelf ook dat het gelijkspel gaat zijn tussen hem en Jordy. En dat hij erop komt, omdat Keanu de GC heeft.
Als er weer niet vrijwillig buiten wiebelen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dus nog 6 weken dus elke week gaat er iemand vanaf nu
Thuis kan je geen 855 euro winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor deze keer gun ik het hem ook. vooral als hij eigenlijk niet naar huis wil. Wel graag op de hoogte blijven hoe het thuis gaat maar wil echt niet naar huis.....hier kan hij liggend de dag door komen en hoeft nergens voor te zorgen....was eten alles wordt voor gezorgd...zijn bed wordt zelfs opgemaakt......
Lekker naar je zwangere vrouw gaan en haar wat dingen uit handen nemen.....Daar kan je ook in je beenwarmers rondlopen.
Ik heb gemist waarom Milena vrijstelling heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Milena en Sharice hebben helaas een vrijstelling dus dat gaat het niet worden.
Ik zou als ik Jane was of wie dan ook om Jordy niet te vertrouwen want die doet en zegt alles dat in zijn eigen voordeel gaat zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
Jordy tegen Jane
om je eigen hachje te redden
weet je wat je moet doen
jane
D ?
Kans is klein en dan gaat hij met niks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Thuis kan je geen 855 euro winnen.
Als ik het goed gehoord heb dat Axel z'n GC zal inzetten op Milena of Charicequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
Iemand verstaan wat Jordy tegen Keanu zei?
Moet zo van BBquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb gemist waarom Milena vrijstelling heeft
die hebben al vrijstellingquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als ik het goed gehoord heb dat Axel z'n GC zal inzetten op Milena of Charice
charise checkt ook de camera evenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:42 schreef Puzzie het volgende:
Milena wil weten op wie Ax heeft gestemd
[ afbeelding ]
Als hij het echt meent welquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
sorry maar Axel gooit ook zijn eigen glazen in
of hij het meent of nietquote:
Nou dit idd. Volgens mij kan Keanu hem niet meer inzettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel raar dat Keanu z'n GC nog heeft, Wicky moest die van hem inleveren toen hij eigenlijk weg gestemd was, maar mocht blijven vanwege de exit van een ander.
Yep. Finale met Axel, Jordy en Jolien. Voor de rest zie ik niet veel meerwaarde meer in het huis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:42 schreef Puzzie het volgende:
Ze willen zo graag van Jordy af dat ik hoop dat hij nog even blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |