Als ik het goed begrijp: 1 Pootje of Elsa, 2 Jane.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Ze gaan ervan uit dat ze moeten kiezen uit
Jane pootje jordy
of ik begrijp ze verkeerd
Ik dacht dat ze op iedereen mogen.. behalve op Milena en Sharice.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Ze gaan ervan uit dat ze moeten kiezen uit
Jane pootje jordy
of ik begrijp ze verkeerd
keanu matti en jordy gaan op pootjequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp: 1 Pootje of Elsa, 2 Jane.
Op Jane gaan ze, omdat ze zelf niet op de bank willen en verwachten dat Sharice en Milena op Jane gaan.
Axel gaat lastig worden nog. Alhoewel zijn gedrag steeds meer mensen gaat tegenstaan.😇quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
Deze week mislukte het maar ik hoop dat er toch een keer een moment gaat komen dat die parasieten uit het huis worden verwijderd
en dan degene die al genomineerd zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op iedereen mogen.. behalve op Milena en Sharice.
Als ze volgende week kunnen nomineren, dan staan ze er vast op. Het is afwachten wat BB nog in petto heeft en of de kluis open gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
Deze week mislukte het maar ik hoop dat er toch een keer een moment gaat komen dat die parasieten uit het huis worden verwijderd
Idd want dat zou geen nut hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan degene die al genomineerd zijn
Axel is van een 9 naar een 8- gegaan, nog steeds fier aan kopquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Axel gaat lastig worden nog. Alhoewel zijn gedrag steeds meer mensen gaat tegenstaan.😇
Owjah, ik ben ook lekker wakkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
keanu matti en jordy gaan op pootje
elsa staat er al op
Axel gaat ook op Jordyquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
Elsa gaat op Jordy
als jij ook op hem gaat
en milena heeft niks met hem
en dan pootje
dan heeft hij 4 stemmen
nasty elsa
Beetje wat ook bij Jordy is,, de ene week ben je een held en de ander dag een domme boerquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Axel gaat lastig worden nog. Alhoewel zijn gedrag steeds meer mensen gaat tegenstaan.😇
Waarom ga je nu weer slijmen met die 2 Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
Elsa gaat op Jordy
als jij ook op hem gaat
en milena heeft niks met hem
en dan pootje
dan heeft hij 4 stemmen
nasty elsa
Omdat ze haar nodig heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom ga je nu weer slijmen met die 2 Elsa
Gelukkig heeft ze dat ook al een keer recht in zijn gezicht gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
elsa weer aan het konkelen om jordy erop te krijgen?
wat is toch haar fascinatie met die kerel
Zo beschermd ze Jane natuurlijk ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
vind ik wel een beetje vies van elsa dit
mond vol over sharice en milena maar wel hen gebruiken tegen Jordy
Ik zou allang ruzie hebben gehadquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het raar gedrag, zou dat zelf niet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |