Ze hebben geen hard bewijsquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had die 2 milena a en sharice dus echt wel aangesproken op hun gedrag dan maa ruzie in de tent.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had die 2 milena a en sharice dus echt wel aangesproken op hun gedrag dan maa ruzie in de tent.
Dat is waar. Ze hebben het ze niet zien doen.quote:
Ze weten niet zeker dat zij het waren. Ze vermoeden het wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ze allemaal normaal blijven doen tegen die meiden... ik zou dat niet kunnen zonder iets te zeggen over wat ze geflikt hebben...
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ze allemaal normaal blijven doen tegen die meiden... ik zou dat niet kunnen zonder iets te zeggen over wat ze geflikt hebben...
en geef het op gegeven moment terug, hij loopt nu nog te zoekenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Koffie gevonden
[..]
Aan persoonlijke spullen zitten is not done
de eieren stonden bij het never ending stukjequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Even navragen over die eieren in de DBK
ik hoorde net Elsa zeggen dat ze er toch wel iets over gaat zeggen, Keanu vind de tomaten geschreeuw heel grappigquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
tis tijd dat BB er wat van zegtquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:17 schreef Cupfighter het volgende:
De dames Milena en Sharice krijgen nog wel hun karma
Ik ben benieuwd of Sharice nu ook weer met haar rug naar Jolien gaat zitten zoals gisteren.. hoe onbeschoft kun je zijn.quote:
heb ik altijd last vnaquote:
BB is te slap, ze pakte Jeff toen ook niet aan, de overige diefstallen in de nacht ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis tijd dat BB er wat van zegt
en er een sanctie aan vast hangt
Wat een helden.. ze durven de confrontatie niet aan te gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:18 schreef Joyce-43 het volgende:
gaan ze werkelijk nu makeup doen en niet samen eten die 2 ******
Elsa wilde er wel wat van zeggen maar ze drukken hun neus geloof ik..... oh daar heb je zequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef lojanda het volgende:
Zo meteen zitten ze allemaal aan het ontbijt en er is er waarschijnlijk niet één die over de niet leuke grappen van queen Milena en hofnarretje Sharice begint. Dit wordt gewoon weer gepikt want op de één of andere manier zijn ze bang van Milena.
ze pakken daar allemaal etenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
BB is te slap, ze pakte Jeff toen ook niet aan, de overige diefstallen in de nacht ook niet
Moet wel zeggen dat deze 2 het erg bont maken
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
Sharice vindt het wel grappig
Milena
ach maar ge weet toch hoe de mensen hier zijn
Ben ik met je eens, kijk 1 ding kan nog grappig zijn maar dit is te gekquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze pakken daar allemaal eten
de 1 vaker dan een ander
maar eten vernachelen , expres vind ik van een heel andere orde
en persoonlijke spullen afpakken en verstoppen ook
volgende week beide op de bank gooienquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een helden.. ze durven de confrontatie niet aan te gaan.
Ze zouden ze echt deze dag moeten negeren.
Die Sharice werkt in de zorg, nou als ze daar ook zo doetquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
Milena doet het volgens mij bijna in haar broek
die schijt hem echt wel
Sharice daarentegen heeft er echt schijt aan
dat moet je juist niet doen, dan verlaag je je tot hun niveau en kun je niets meer van hun streken zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben benieuwd of het ook grappig is, als je bij 1 van de 2 of beide ontharingscrème in hun shampoo fles stopt
Blijkbaar wel want als je haar uitspraken moet geloven over de patiënten dan zou ik niet zo blij zijn met haar als verpleegsterquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die Sharice werkt in de zorg, nou als ze daar ook zo doet
Ach die heb ik 1x horen zeggen dat als er ene bewoner bij haar kantoor kwam en ze er geen zin in had ze gewoon zei ga terug naar je kamerquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die Sharice werkt in de zorg, nou als ze daar ook zo doet
Heeft ze dat echt gezegd? Dan weet je ook gelijk wat voor één persoon ze in het normale leven is. Het is een spel waar ze inzitten wordt er vaak gezegd maar in reallife is ze dus ook niet okéquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach die heb ik 1x horen zeggen dat als er ene bewoner bij haar kantoor kwam en ze er geen zin in had ze gewoon zei ga terug naar je kamer
Ja heeft ze echt gezegd paar weken terug.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gezegd? Dan weet je ook gelijk wat voor één persoon ze in het normale leven is. Het is een spel waar ze inzitten wordt er vaak gezegd maar in reallife is ze dus ook niet oké
body languagequote:
groot gelijk !!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
ik ben geen slavin
ik vertik het om het schoon te maken
Agh alles wijst hun kant op ze hebben ze ook gehoord vannacht valt niet te missen en dat weten ze allemaal in het huis... dus kunnen ze daar mooi op aangesproken worden..quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze weten niet zeker dat zij het waren. Ze vermoeden het wel.
De macht van Charice en Milena is nu best heel groot. Ze doen van alles maar zeggen dat zij het niet waren, doen er lacherig over en zeggen maak je niet druk, jullie zeuren etcetc.
Daar zit het dan.. duo tiet en tepelquote:
nou echt hequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
body language
miss I don't care
en miss Guilty as hell
Ik ga slapen met koffiegate en wordt er mee wakkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
Elsa wat er gisteravond is gebeurt
ik heb mijn vermoedens
die zijn bevestigd
ik vind niet dat we dat met eten moeten doen
respect hebben voor het eten
dat gewoon niet meer doen
beetje corny/kinderachtig
Jane
gewoon kinderachtig punt
ELsa ik zou willen vragen als we grappen maken
niet met eten
gisteren was ook jouw koffie verdwenen
laten we respect hebben voor elkaar
en vooral voor het eten
jolien heeft weer icecoffee gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:34 schreef Puzzie het volgende:
Thanx voor de ijskoffie , hoorde ik dat goed?
ja maar ze hoeven der niet te behandelen als slaaf, ze kunnen zelf toch ook wel w at of nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een keus he van Elsa
om dat te doen
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben benieuwd of het ook grappig is, als je bij 1 van de 2 of beide ontharingscrème in hun shampoo fles stopt
er is niemand die haar behandeld als slaafquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze hoeven der niet te behandelen als slaaf, ze kunnen zelf toch ook wel w at of niet
Oh ja en klagenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan zo meteen weer gelijk roddelen als ze alleen zijn
Ze hadden gewoon moeten zeggen: We waren in een melige bui, sorry we zijn te ver gegaan. Iets simpels.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Ook gewoon niet even zeggen
sorry
het was als grap bedoelt
hadden we niet moeten doen
Oh dan hoorde ik dat..quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
jolien heeft weer icecoffee gemaakt
bedoelt ze dat?
Als het echt dames zijn met een sterk karakter dan doen ze dat, majahquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten zeggen: We waren in een melige bui, sorry we zijn te ver gegaan. Iets simpels.
Iedereen komt er toch wel achter.
dan hadden ze volwassen gereageerd inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten zeggen: We waren in een melige bui, sorry we zijn te ver gegaan. Iets simpels.
Iedereen komt er toch wel achter.
Ze heeft zo’n arrogant hoofdquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:38 schreef lonneberga het volgende:
Charice is echt het lelijke zusje van Gwynnet Palthrow, ik word al lichtelijk depri als ik die janksmoel zie
die gaat zo enorm slijmen bij Axel of Mattiquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig hebben Sharlena elkaar nog want de meesten kotsen hun uit
[ afbeelding ]
Dit gedrag wat ze nu laten zien .. het is zo treurig dat het lachwekkend wordt
Zo ongeïnteresseerd ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat vind ik meer van Milena, Sharice kijkt vaak alof ze moet huilen
dit gaat over de mannenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
goedzo Elsa, gewoon even doorzagen.
Ze durven nu niets terug te zeggen
ja, en?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit gaat over de mannen
die gisterenavond mannen avond hadden
Ik vind het knap dat ze nog netjes tegen ze doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zo enorm slijmen bij Axel of Matti
En waarschijnlijk trapt Mattheus en misschien zelfs Axel er ook weer in.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zo enorm slijmen bij Axel of Matti
dat iedereen stil moet zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en?
Ze heeft toch groot gelijk ?
Axel was haar een uur geleden gewoon aan het masserenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarschijnlijk trapt Mattheus en misschien zelfs Axel er ook weer in.
Matt waarschijnlijk wel die heeft geen ruggengraatquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarschijnlijk trapt Mattheus en misschien zelfs Axel er ook weer in.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef Verida het volgende:
ik vind dat Elsa (en Jane) dit nu heel netjes doen
Ja maar wat als ze dan zeggen wij waren het niet en ze lachen je uit dat je paranoia bent...quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh alles wijst hun kant op ze hebben ze ook gehoord vannacht valt niet te missen en dat weten ze allemaal in het huis... dus kunnen ze daar mooi op aangesproken worden..
Iets met keep your enemy close bla blaquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Matt waarschijnlijk wel die heeft geen ruggengraat
Volgens mij hebben de kinderen al genoeg van mama gezien en valt hun dit niet eens meer op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vooral milena haar kinderen kunnen dit gedrag zien. Lijkt me als voorbeeld niet zo goed.
De jongelui tegenwoordig lijden aan wat men dedag van vandaag dequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
kap eens met lawaai maken en luister eens naar iemand!!!
Denk ook zeer zeker dat Axel hier intuint....Alles voor de aandacht die Axel van Sharice krijgt......lekker tegen hem aanliggen met hoofd op zijn borst in de zon.......quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Matt waarschijnlijk wel die heeft geen ruggengraat
Soort zoek soort.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
ongelofelijk op X nemen mensen het nog steeds op voor Milena en Sharice
Dan weet je precies wat voor soort mensen dat zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
ongelofelijk op X nemen mensen het nog steeds op voor Milena en Sharice
dat zie ik ook jaquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:54 schreef Linnied het volgende:
Oe wat vind ik charise vervelend. Niet dat ik Milena leuk vindt maar die lijkt nog wel een soort van besef te hebben dat dit niet oke is.
Charise vind dat het gewoon lollig is en ze niet moeten zeuren.
Oke is baseer ik op de reacties van ze vanochtend en die hele lichaamstaal
hoe zou ze janken als charicje weg isquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
als je even wacht gaat Mileentje nog huilen
Grappig want ik zie dat helemaal niet bij Milena..quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:54 schreef Linnied het volgende:
Oe wat vind ik charise vervelend. Niet dat ik Milena leuk vindt maar die lijkt nog wel een soort van besef te hebben dat dit niet oke is.
ja normaal word het meteen om geroepenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:57 schreef lojanda het volgende:
En Milena zit ook weer zonder haar pins aan tafel en BB vindt het natuurlijk weer best..
Axel heeft een zwak voor de vrouwtjes. Over de de kringspier gesproken. Hij voelt zich echt het alpha mannetje daar in huis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook zeer zeker dat Axel hier intuint....Alles voor de aandacht die Axel van Sharice krijgt......lekker tegen hem aanliggen met hoofd op zijn borst in de zon.......
Ik zit te kijken maar de meesten hebben die pins niet opquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:57 schreef lojanda het volgende:
En Milena zit ook weer zonder haar pins aan tafel en BB vindt het natuurlijk weer best..
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier vliegt de kots ook al over mijn toetsenbord als ik die twee zie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
nee ze staat met Sharice te klagen over ietsquote:
Er hangt spanning in de lucht bij bepaalde mensenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze staat met Sharice te klagen over iets
Dus nog 6 weken dus elke week gaat er iemand vanaf nuquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Finale Big Brother
Op vrijdag 4 april om 20.30 uur
BB / Finale Big Brother
Sharice heeft een "ik doe wat ik wil - vibe" en Milena gaat daar in mee op. Al kan Milena wel volwassener zijn dan Sharice, ze gedraagt zich niet zo.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:54 schreef Linnied het volgende:
Dat kan. Maar als ik BB was had ik niemand verplicht het huis laten verlaten deze weken, voor je het week krijgen sommige bewoners weer heimwee dit weekend.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dus nog 6 weken dus elke week gaat er iemand vanaf nu
Ruim 6 weken dus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Finale Big Brother
Op vrijdag 4 april om 20.30 uur
BB / Finale Big Brother
jammer danquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als ik BB was had ik niemand verplicht het huis laten verlaten deze weken, voor je het week krijgen sommige bewoners weer heimwee dit weekend.
Dit dus, die uitdrukking van haar spreekt boekdelen...ik zie haar ook heel weinig lachen, en vind haar zo passieloos!quote:
ja over iets dat Jane boos is geloof ikquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:06 schreef Hznootje het volgende:
En ja hoor, Milena meteen over Jane..Het is zo voorspelbaar
Peter zeiquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
De genomineerde zijn bekend, en dan moeten ze nu alsnog nomineren?
Als ik het goed begrijp: 1 Pootje of Elsa, 2 Jane.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Ze gaan ervan uit dat ze moeten kiezen uit
Jane pootje jordy
of ik begrijp ze verkeerd
Ik dacht dat ze op iedereen mogen.. behalve op Milena en Sharice.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
Ze gaan ervan uit dat ze moeten kiezen uit
Jane pootje jordy
of ik begrijp ze verkeerd
keanu matti en jordy gaan op pootjequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef Verity het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp: 1 Pootje of Elsa, 2 Jane.
Op Jane gaan ze, omdat ze zelf niet op de bank willen en verwachten dat Sharice en Milena op Jane gaan.
Axel gaat lastig worden nog. Alhoewel zijn gedrag steeds meer mensen gaat tegenstaan.😇quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
Deze week mislukte het maar ik hoop dat er toch een keer een moment gaat komen dat die parasieten uit het huis worden verwijderd
en dan degene die al genomineerd zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op iedereen mogen.. behalve op Milena en Sharice.
Als ze volgende week kunnen nomineren, dan staan ze er vast op. Het is afwachten wat BB nog in petto heeft en of de kluis open gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
Deze week mislukte het maar ik hoop dat er toch een keer een moment gaat komen dat die parasieten uit het huis worden verwijderd
Idd want dat zou geen nut hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan degene die al genomineerd zijn
Axel is van een 9 naar een 8- gegaan, nog steeds fier aan kopquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Axel gaat lastig worden nog. Alhoewel zijn gedrag steeds meer mensen gaat tegenstaan.😇
Owjah, ik ben ook lekker wakkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
keanu matti en jordy gaan op pootje
elsa staat er al op
Axel gaat ook op Jordyquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
Elsa gaat op Jordy
als jij ook op hem gaat
en milena heeft niks met hem
en dan pootje
dan heeft hij 4 stemmen
nasty elsa
Beetje wat ook bij Jordy is,, de ene week ben je een held en de ander dag een domme boerquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:15 schreef marky het volgende:
[..]
Axel gaat lastig worden nog. Alhoewel zijn gedrag steeds meer mensen gaat tegenstaan.😇
Waarom ga je nu weer slijmen met die 2 Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:16 schreef greysbones het volgende:
Elsa gaat op Jordy
als jij ook op hem gaat
en milena heeft niks met hem
en dan pootje
dan heeft hij 4 stemmen
nasty elsa
Omdat ze haar nodig heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarom ga je nu weer slijmen met die 2 Elsa
Gelukkig heeft ze dat ook al een keer recht in zijn gezicht gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
elsa weer aan het konkelen om jordy erop te krijgen?
wat is toch haar fascinatie met die kerel
Zo beschermd ze Jane natuurlijk ookquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
vind ik wel een beetje vies van elsa dit
mond vol over sharice en milena maar wel hen gebruiken tegen Jordy
Ik zou allang ruzie hebben gehadquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het raar gedrag, zou dat zelf niet kunnen
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:20 schreef Verity het volgende:
Keanu, Jolien, Jane, Jordy, Mattheus: Pootje
Sharice, Milena, Elsa, Pootje, Axel: Jordy
Gelijkspel, dan kan Keanu zijn gamechanger inzetten, dus Pootje?
Denk als het Elsa tegen Jordy is op de bank dan is ze weg. Maargoed laat haar maar geloven dat zij beter is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
Sowieso verspilde energie ook, ben ik bang.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
Of degene die de beslissende stem heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:20 schreef Verity het volgende:
Elsa is bang dat ze er met Jane opkomtquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo beschermd ze Jane natuurlijk ook
Misschien maar ze wil zowiezo niet dat Jane op de bank komt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elsa is bang dat ze er met Jane opkomt
Wel raar dat Keanu z'n GC nog heeft, Wicky moest die van hem inleveren toen hij eigenlijk weg gestemd was, maar mocht blijven vanwege de exit van een ander.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:20 schreef Verity het volgende:
Ga maar naar huis vrijdag Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
en nu lachen met Sharice
over de domme grappen
Er zijn ook nog dubbele stemmen en uitsluiten van stemmen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of degene die de beslissende stem heeft.
Denk het haast wel.....gisteravond vertelde Axel dat hij op Mattie ging en Pootje ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:12 schreef greysbones het volgende:
of mogen ze ook op matti en jolien?
ze wilde vanmorgen eerst Axel de schuld gevenquote:
Keanu mag zijn GC niet inzetten deze keer van BB omdat hij mocht blijven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:20 schreef Verity het volgende:
Klopt..net zijn nog verschillende tokens die iets kunnen veranderen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:23 schreef marky het volgende:
[..]
Er zijn ook nog dubbele stemmen en uitsluiten van stemmen.
Duurt niet lang meer.......quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel is van een 9 naar een 8- gegaan, nog steeds fier aan kop
Maar Elsa heeft haar ook door nu . Jolien vertelde vannacht wat haar opviel in het gedrag van Sharice en ik denk dat Elsa verbaasd was van wat ze zei.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
en nu lachen met Sharice
over de domme grappen
Wat hebben ze nu weer gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nee Milena, dit gaat ook niet grappig zijn als we het op TV zien.
ik denk dat elsa het makkelijk vindt om wat mensen achter de hand te hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Elsa heeft haar ook door nu . Jolien vertelde vannacht wat haar opviel in het gedrag van Sharice en ik denk dat Elsa verbaasd was van wat ze zei.
Soms moet je ergens met gestrekt been in gaan om je punt te makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook hoor en dan ben ik beslist geen ruziezoeker
Oh echt? Ik heb gemist dat hij dat heeft gezegd. In dat geval mag Milena denk ik kiezen en wordt het Jordy.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu mag zijn GC niet inzetten deze keer van BB omdat hij mocht blijven.
ik had hier ook echt wel even een duidelijk punt van gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms moet je ergens met gestrekt been in gaan om je punt te maken
maar wat wint ze daarmee? die uitspraak kwam meer vanuit een ‘kat in het nauw’ en was geen oprechte overbrenging natuurlijk..quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dat ook al een keer recht in zijn gezicht gezegd
Ze mag hem niet
Milena en Sharice hebben helaas een vrijstelling dus dat gaat het niet worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:27 schreef riri het volgende:
Ik lach me rot als een van degenen (Sharice, Milena) die nou bij Elsa zitten plus Elsa zelf als ze op de bank zitten zullen voelen hoe weinig er op ze gestemd is en eruit vliegen!
Slangen zijn het die drie
En toch denk ik dat ze er nu anders naar kijkt , en eerlijk is eerlijk: dat een paar mensen nog aardig tegen ze doen vind ik best knap ,want dit gaat een keer goed misquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
Zoals jullie het leuk noemen
Hihahootjes met Elsa.
Vanavond heel stoer vertellen dat ze Sharice heeft aangesproken.
had ze gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar wat wint ze daarmee? die uitspraak kwam meer vanuit een ‘kat in het nauw’ en was geen oprechte overbrenging natuurlijk..
daarnaast waarom moet je in iemand zijn gezicht uitspreken dat je hem/haar niet mag, denk dat vele haar ook niet mogen maar wat denk je dat ze gaat doen als iedereen dat in haar face uitspreekt? xD
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt..net zijn nog verschillende tokens die iets kunnen veranderen.
we weten toch niet of Keanu hem heeft moeten inleverenquote:
Als ie 'm niet mag gebruiken heeft Milena als DM de beslissende stemquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
we weten toch niet of Keanu hem heeft moeten inleveren
WTF !!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie 'm niet mag gebruiken heeft Milena als DM de beslissende stem
Ik heb het niet gehoord en Pootje gaf net aan dat Keanu nog de GC heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
we weten toch niet of Keanu hem heeft moeten inleveren
Die zijn niet echt in de warquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:37 schreef riri het volgende:
Zometeen de eerst genomineerden er allemaal af en nieuwe erop, breng ze in de war BB, vooral dat clubje Sharice, Milena, Elsa, pootje, Axel
Voor deze keer gun ik het hem ook. vooral als hij eigenlijk niet naar huis wil. Wel graag op de hoogte blijven hoe het thuis gaat maar wil echt niet naar huis.....hier kan hij liggend de dag door komen en hoeft nergens voor te zorgen....was eten alles wordt voor gezorgd...zijn bed wordt zelfs opgemaakt......quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:31 schreef Verity het volgende:
Pootje denkt zelf ook dat het gelijkspel gaat zijn tussen hem en Jordy. En dat hij erop komt, omdat Keanu de GC heeft.
Als er weer niet vrijwillig buiten wiebelen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dus nog 6 weken dus elke week gaat er iemand vanaf nu
Thuis kan je geen 855 euro winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor deze keer gun ik het hem ook. vooral als hij eigenlijk niet naar huis wil. Wel graag op de hoogte blijven hoe het thuis gaat maar wil echt niet naar huis.....hier kan hij liggend de dag door komen en hoeft nergens voor te zorgen....was eten alles wordt voor gezorgd...zijn bed wordt zelfs opgemaakt......
Lekker naar je zwangere vrouw gaan en haar wat dingen uit handen nemen.....Daar kan je ook in je beenwarmers rondlopen.
Ik heb gemist waarom Milena vrijstelling heeftquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Milena en Sharice hebben helaas een vrijstelling dus dat gaat het niet worden.
Ik zou als ik Jane was of wie dan ook om Jordy niet te vertrouwen want die doet en zegt alles dat in zijn eigen voordeel gaat zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
Jordy tegen Jane
om je eigen hachje te redden
weet je wat je moet doen
jane
D ?
Kans is klein en dan gaat hij met niks.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Thuis kan je geen 855 euro winnen.
Als ik het goed gehoord heb dat Axel z'n GC zal inzetten op Milena of Charicequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:40 schreef Verity het volgende:
Iemand verstaan wat Jordy tegen Keanu zei?
Moet zo van BBquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb gemist waarom Milena vrijstelling heeft
die hebben al vrijstellingquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als ik het goed gehoord heb dat Axel z'n GC zal inzetten op Milena of Charice
charise checkt ook de camera evenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:42 schreef Puzzie het volgende:
Milena wil weten op wie Ax heeft gestemd
[ afbeelding ]
Als hij het echt meent welquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
sorry maar Axel gooit ook zijn eigen glazen in
of hij het meent of nietquote:
Nou dit idd. Volgens mij kan Keanu hem niet meer inzettenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel raar dat Keanu z'n GC nog heeft, Wicky moest die van hem inleveren toen hij eigenlijk weg gestemd was, maar mocht blijven vanwege de exit van een ander.
Yep. Finale met Axel, Jordy en Jolien. Voor de rest zie ik niet veel meerwaarde meer in het huis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:42 schreef Puzzie het volgende:
Ze willen zo graag van Jordy af dat ik hoop dat hij nog even blijft
heb het idee dat axel het bekijkt vanuit de finale perspectief.. 2 belgen (milena sharice) tegenover 2 nederlanders (axel en jane) en daarom beetje bij hun aansluit..quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
sorry maar Axel gooit ook zijn eigen glazen in
Nah, mijn stem heeft ie, snap zijn Jordy-moeheid helemaalquote:
Finale nog lang niet mee bezig , dat laatste stuk boeit me ook het minst.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep. Finale met Axel, Jordy en Jolien. Voor de rest zie ik niet veel meerwaarde meer in het huis.
Janequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep. Finale met Axel, Jordy en Jolien. Voor de rest zie ik niet veel meerwaarde meer in het huis.
tis sowieso niet handigquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
heb het idee dat axel het bekijkt vanuit de finale perspectief.. 2 belgen (milena sharice) tegenover 2 nederlanders (axel en jane) en daarom beetje bij hun aansluit..
triets als je nu al zó moet spelen
zowel axel als jordy gaan het niet halenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij ook Mattie eruit.....quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, mijn stem heeft ie, snap zijn Jordy-moeheid helemaal
ja in week 2 alquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:40 schreef Sestra666 het volgende:
4 april de finale, was dat al bekend?
ja verbaast mij ook dat hij dat zelf niet ziet/snapt.. had hem wel wat snuggerder ingeschatquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis sowieso niet handig
om je bij die 2 aan te sluiten
mensen kijken niet verder en zijn vaak niet zo vergevingsgezind
Pootjequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wil diegene die zit te fluiten, dat fluitje ff om zijn nek hangen.
Ik wordt hier bloedlink van
Ik denk niet dat hij zich bij hun aansluit.. hij probeert nu gewoon om ze in deze nominatie mee te krijgen zodat Jordy op de bank komt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis sowieso niet handig
om je bij die 2 aan te sluiten
mensen kijken niet verder en zijn vaak niet zo vergevingsgezind
Pootjequote:Op woensdag 19 februari 2025 10:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wil diegene die zit te fluiten, dat fluitje ff om zijn nek hangen.
Ik wordt hier bloedlink van
Als Axel echt nu een andere kant op gaat dan is hij wel dom bezig als hij in deze situatie op Jordy zou stemmenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
heb het idee dat axel het bekijkt vanuit de finale perspectief.. 2 belgen (milena sharice) tegenover 2 nederlanders (axel en jane) en daarom beetje bij hun aansluit..
triets als je nu al zó moet spelen
Zich als kleuters gedragen met hun stomme kinderstemmetjes maar ondertussen zich als slangen gedragen en samenkonkelen op een vieze manierquote:
hij gaat ook gewoon doorquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mooi..... eliminatie voor Pootje
Dat is dan best hypocriet maar ook dat zijn meer mensen daarquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, mijn stem heeft ie, snap zijn Jordy-moeheid helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |