die gaat zo enorm slijmen bij Axel of Mattiquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
Gelukkig hebben Sharlena elkaar nog want de meesten kotsen hun uit
[ afbeelding ]
Dit gedrag wat ze nu laten zien .. het is zo treurig dat het lachwekkend wordt
Zo ongeïnteresseerd ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat vind ik meer van Milena, Sharice kijkt vaak alof ze moet huilen
dit gaat over de mannenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
goedzo Elsa, gewoon even doorzagen.
Ze durven nu niets terug te zeggen
ja, en?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit gaat over de mannen
die gisterenavond mannen avond hadden
Ik vind het knap dat ze nog netjes tegen ze doenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zo enorm slijmen bij Axel of Matti
En waarschijnlijk trapt Mattheus en misschien zelfs Axel er ook weer in.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zo enorm slijmen bij Axel of Matti
dat iedereen stil moet zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en?
Ze heeft toch groot gelijk ?
Axel was haar een uur geleden gewoon aan het masserenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarschijnlijk trapt Mattheus en misschien zelfs Axel er ook weer in.
Matt waarschijnlijk wel die heeft geen ruggengraatquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarschijnlijk trapt Mattheus en misschien zelfs Axel er ook weer in.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef Verida het volgende:
ik vind dat Elsa (en Jane) dit nu heel netjes doen
Ja maar wat als ze dan zeggen wij waren het niet en ze lachen je uit dat je paranoia bent...quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh alles wijst hun kant op ze hebben ze ook gehoord vannacht valt niet te missen en dat weten ze allemaal in het huis... dus kunnen ze daar mooi op aangesproken worden..
Iets met keep your enemy close bla blaquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Matt waarschijnlijk wel die heeft geen ruggengraat
Volgens mij hebben de kinderen al genoeg van mama gezien en valt hun dit niet eens meer op.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vooral milena haar kinderen kunnen dit gedrag zien. Lijkt me als voorbeeld niet zo goed.
De jongelui tegenwoordig lijden aan wat men dedag van vandaag dequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
kap eens met lawaai maken en luister eens naar iemand!!!
Denk ook zeer zeker dat Axel hier intuint....Alles voor de aandacht die Axel van Sharice krijgt......lekker tegen hem aanliggen met hoofd op zijn borst in de zon.......quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Matt waarschijnlijk wel die heeft geen ruggengraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |