nou echt hequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
body language
miss I don't care
en miss Guilty as hell
Ik ga slapen met koffiegate en wordt er mee wakkerquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
Elsa wat er gisteravond is gebeurt
ik heb mijn vermoedens
die zijn bevestigd
ik vind niet dat we dat met eten moeten doen
respect hebben voor het eten
dat gewoon niet meer doen
beetje corny/kinderachtig
Jane
gewoon kinderachtig punt
ELsa ik zou willen vragen als we grappen maken
niet met eten
gisteren was ook jouw koffie verdwenen
laten we respect hebben voor elkaar
en vooral voor het eten
jolien heeft weer icecoffee gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:34 schreef Puzzie het volgende:
Thanx voor de ijskoffie , hoorde ik dat goed?
ja maar ze hoeven der niet te behandelen als slaaf, ze kunnen zelf toch ook wel w at of nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een keus he van Elsa
om dat te doen
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben benieuwd of het ook grappig is, als je bij 1 van de 2 of beide ontharingscrème in hun shampoo fles stopt
er is niemand die haar behandeld als slaafquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze hoeven der niet te behandelen als slaaf, ze kunnen zelf toch ook wel w at of niet
Oh ja en klagenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:36 schreef Joyce-43 het volgende:
en dan zo meteen weer gelijk roddelen als ze alleen zijn
Ze hadden gewoon moeten zeggen: We waren in een melige bui, sorry we zijn te ver gegaan. Iets simpels.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Ook gewoon niet even zeggen
sorry
het was als grap bedoelt
hadden we niet moeten doen
Oh dan hoorde ik dat..quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
jolien heeft weer icecoffee gemaakt
bedoelt ze dat?
Als het echt dames zijn met een sterk karakter dan doen ze dat, majahquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten zeggen: We waren in een melige bui, sorry we zijn te ver gegaan. Iets simpels.
Iedereen komt er toch wel achter.
dan hadden ze volwassen gereageerd inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon moeten zeggen: We waren in een melige bui, sorry we zijn te ver gegaan. Iets simpels.
Iedereen komt er toch wel achter.
Ze heeft zo’n arrogant hoofdquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:38 schreef lonneberga het volgende:
Charice is echt het lelijke zusje van Gwynnet Palthrow, ik word al lichtelijk depri als ik die janksmoel zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |