Blijkbaar wel want als je haar uitspraken moet geloven over de patiënten dan zou ik niet zo blij zijn met haar als verpleegsterquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die Sharice werkt in de zorg, nou als ze daar ook zo doet
Ach die heb ik 1x horen zeggen dat als er ene bewoner bij haar kantoor kwam en ze er geen zin in had ze gewoon zei ga terug naar je kamerquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die Sharice werkt in de zorg, nou als ze daar ook zo doet
Heeft ze dat echt gezegd? Dan weet je ook gelijk wat voor één persoon ze in het normale leven is. Het is een spel waar ze inzitten wordt er vaak gezegd maar in reallife is ze dus ook niet okéquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach die heb ik 1x horen zeggen dat als er ene bewoner bij haar kantoor kwam en ze er geen zin in had ze gewoon zei ga terug naar je kamer
Ja heeft ze echt gezegd paar weken terug.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft ze dat echt gezegd? Dan weet je ook gelijk wat voor één persoon ze in het normale leven is. Het is een spel waar ze inzitten wordt er vaak gezegd maar in reallife is ze dus ook niet oké
body languagequote:
groot gelijk !!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
ik ben geen slavin
ik vertik het om het schoon te maken
Agh alles wijst hun kant op ze hebben ze ook gehoord vannacht valt niet te missen en dat weten ze allemaal in het huis... dus kunnen ze daar mooi op aangesproken worden..quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze weten niet zeker dat zij het waren. Ze vermoeden het wel.
De macht van Charice en Milena is nu best heel groot. Ze doen van alles maar zeggen dat zij het niet waren, doen er lacherig over en zeggen maak je niet druk, jullie zeuren etcetc.
tis een keus he van Elsaquote:
Daar zit het dan.. duo tiet en tepelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |