Ze hebben geen hard bewijsquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had die 2 milena a en sharice dus echt wel aangesproken op hun gedrag dan maa ruzie in de tent.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had die 2 milena a en sharice dus echt wel aangesproken op hun gedrag dan maa ruzie in de tent.
Dat is waar. Ze hebben het ze niet zien doen.quote:
Ze weten niet zeker dat zij het waren. Ze vermoeden het wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ze allemaal normaal blijven doen tegen die meiden... ik zou dat niet kunnen zonder iets te zeggen over wat ze geflikt hebben...
Snap ik ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap gewoon niet dat ze allemaal normaal blijven doen tegen die meiden... ik zou dat niet kunnen zonder iets te zeggen over wat ze geflikt hebben...
en geef het op gegeven moment terug, hij loopt nu nog te zoekenquote:Op woensdag 19 februari 2025 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Koffie gevonden
[..]
Aan persoonlijke spullen zitten is not done
de eieren stonden bij het never ending stukjequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Even navragen over die eieren in de DBK
ik hoorde net Elsa zeggen dat ze er toch wel iets over gaat zeggen, Keanu vind de tomaten geschreeuw heel grappigquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
tis tijd dat BB er wat van zegtquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:17 schreef Cupfighter het volgende:
De dames Milena en Sharice krijgen nog wel hun karma
Ik ben benieuwd of Sharice nu ook weer met haar rug naar Jolien gaat zitten zoals gisteren.. hoe onbeschoft kun je zijn.quote:
heb ik altijd last vnaquote:
BB is te slap, ze pakte Jeff toen ook niet aan, de overige diefstallen in de nacht ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis tijd dat BB er wat van zegt
en er een sanctie aan vast hangt
Wat een helden.. ze durven de confrontatie niet aan te gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:18 schreef Joyce-43 het volgende:
gaan ze werkelijk nu makeup doen en niet samen eten die 2 ******
Elsa wilde er wel wat van zeggen maar ze drukken hun neus geloof ik..... oh daar heb je zequote:Op woensdag 19 februari 2025 09:07 schreef lojanda het volgende:
Zo meteen zitten ze allemaal aan het ontbijt en er is er waarschijnlijk niet één die over de niet leuke grappen van queen Milena en hofnarretje Sharice begint. Dit wordt gewoon weer gepikt want op de één of andere manier zijn ze bang van Milena.
ze pakken daar allemaal etenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
BB is te slap, ze pakte Jeff toen ook niet aan, de overige diefstallen in de nacht ook niet
Moet wel zeggen dat deze 2 het erg bont maken
quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
Sharice vindt het wel grappig
Milena
ach maar ge weet toch hoe de mensen hier zijn
Ben ik met je eens, kijk 1 ding kan nog grappig zijn maar dit is te gekquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze pakken daar allemaal eten
de 1 vaker dan een ander
maar eten vernachelen , expres vind ik van een heel andere orde
en persoonlijke spullen afpakken en verstoppen ook
volgende week beide op de bank gooienquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een helden.. ze durven de confrontatie niet aan te gaan.
Ze zouden ze echt deze dag moeten negeren.
Die Sharice werkt in de zorg, nou als ze daar ook zo doetquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
Milena doet het volgens mij bijna in haar broek
die schijt hem echt wel
Sharice daarentegen heeft er echt schijt aan
dat moet je juist niet doen, dan verlaag je je tot hun niveau en kun je niets meer van hun streken zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben benieuwd of het ook grappig is, als je bij 1 van de 2 of beide ontharingscrème in hun shampoo fles stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |