Duurt niet lang meer.......quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel is van een 9 naar een 8- gegaan, nog steeds fier aan kop
Maar Elsa heeft haar ook door nu . Jolien vertelde vannacht wat haar opviel in het gedrag van Sharice en ik denk dat Elsa verbaasd was van wat ze zei.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
en nu lachen met Sharice
over de domme grappen
Wat hebben ze nu weer gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nee Milena, dit gaat ook niet grappig zijn als we het op TV zien.
ik denk dat elsa het makkelijk vindt om wat mensen achter de hand te hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar Elsa heeft haar ook door nu . Jolien vertelde vannacht wat haar opviel in het gedrag van Sharice en ik denk dat Elsa verbaasd was van wat ze zei.
Soms moet je ergens met gestrekt been in gaan om je punt te makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook hoor en dan ben ik beslist geen ruziezoeker
Oh echt? Ik heb gemist dat hij dat heeft gezegd. In dat geval mag Milena denk ik kiezen en wordt het Jordy.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu mag zijn GC niet inzetten deze keer van BB omdat hij mocht blijven.
ik had hier ook echt wel even een duidelijk punt van gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms moet je ergens met gestrekt been in gaan om je punt te maken
maar wat wint ze daarmee? die uitspraak kwam meer vanuit een ‘kat in het nauw’ en was geen oprechte overbrenging natuurlijk..quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dat ook al een keer recht in zijn gezicht gezegd
Ze mag hem niet
Milena en Sharice hebben helaas een vrijstelling dus dat gaat het niet worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:27 schreef riri het volgende:
Ik lach me rot als een van degenen (Sharice, Milena) die nou bij Elsa zitten plus Elsa zelf als ze op de bank zitten zullen voelen hoe weinig er op ze gestemd is en eruit vliegen!
Slangen zijn het die drie
En toch denk ik dat ze er nu anders naar kijkt , en eerlijk is eerlijk: dat een paar mensen nog aardig tegen ze doen vind ik best knap ,want dit gaat een keer goed misquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
Zoals jullie het leuk noemen
Hihahootjes met Elsa.
Vanavond heel stoer vertellen dat ze Sharice heeft aangesproken.
had ze gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar wat wint ze daarmee? die uitspraak kwam meer vanuit een ‘kat in het nauw’ en was geen oprechte overbrenging natuurlijk..
daarnaast waarom moet je in iemand zijn gezicht uitspreken dat je hem/haar niet mag, denk dat vele haar ook niet mogen maar wat denk je dat ze gaat doen als iedereen dat in haar face uitspreekt? xD
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt..net zijn nog verschillende tokens die iets kunnen veranderen.
we weten toch niet of Keanu hem heeft moeten inleverenquote:
Als ie 'm niet mag gebruiken heeft Milena als DM de beslissende stemquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
we weten toch niet of Keanu hem heeft moeten inleveren
WTF !!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier vliegt de kots ook al over mijn toetsenbord als ik die twee zie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ie 'm niet mag gebruiken heeft Milena als DM de beslissende stem
Ik heb het niet gehoord en Pootje gaf net aan dat Keanu nog de GC heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
we weten toch niet of Keanu hem heeft moeten inleveren
Die zijn niet echt in de warquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:37 schreef riri het volgende:
Zometeen de eerst genomineerden er allemaal af en nieuwe erop, breng ze in de war BB, vooral dat clubje Sharice, Milena, Elsa, pootje, Axel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |