Facebook!quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja..waar haal je deze onzin nu vandaan?
Daar kijk ik niet. Dat zijn voornamelijk boze mensen met oogkleppen op.quote:
Waarom zou ze dat doen als ze Jordy weg wil hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft ze niet. Als ze tactiek had probeerd ze pootje erop te krijgen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, het doet haar niks ook al moet ze zich voor de groep verantwoorden....als je dat koelbloedig kan doen ben je geen onzeker meisje....die alles doet om lief gevonden te worden door 1persoon en zich onmisbaar probeert te maken
Dit doet me zo erg aan de basisschool denken. 1 leider en dan zon meisje die alles voor diegene doet om zelf maar geliefd te blijven bij diegene.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, het doet haar niks ook al moet ze zich voor de groep verantwoorden....als je dat koelbloedig kan doen ben je geen onzeker meisje....die alles doet om lief gevonden te worden door 1persoon en zich onmisbaar probeert te maken
En huisvrouwen met kort geknipte kapsels lees ik hier vaakquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet. Dat zijn voornamelijk boze mensen met oogkleppen op.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef ledn81 het volgende:
Ik wil mijn kaartjes![]()
Ik wil niet op de bank![]()
[ afbeelding ]
Is ook zo. En daar posten ze precies dezelfde onzin over Axelquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet. Dat zijn voornamelijk boze mensen met oogkleppen op.
Ik denk dat jij je heel erg vergist daarin. In mijn beroep is gedrag lezen en mensenkennis heel belangrijk. Maargoed ik zit niet in het huis dus het lijkt niet dat ik onderwerp van gesprek moet zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn argument is dat jij niet veel mensenkennis hebt. En ook niet erg goed gedrag kan lezen.
Kan jij niks aan doen natuurlijk.
Je kan je ook afvragen waarom jullie het niet zien en andere wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo. En daar posten ze precies dezelfde onzin over Axel
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:40 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang je geen enkel argument tegen hebt slaat het wel ergens op.
Dit is zoals wanneer ik zou roepen dat jij een moord gepleegd heb en jou laat bewijzen dat het niet zo is, terwijl ik zelf met 0 bewijs van mijn onzin kom. Zo werkt dat niet he?quote:
Omdat die op deze bank niet gaat. Dat had ze vorige week al kunnen weten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen als ze Jordy weg wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |