Aan hem heb je ook weinigquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef engine het volgende:
Iedereen heeft een vrijstelling want Keanu is genomineerd.
Klopt, maar zolang geen badge, geen veiligheidquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had gewonnen met het roze team.
Heel veel als je van zeuren houdtquote:
a maar niet een vrijstelling. Jolien had ook van Wicky gewonnen in een spel en Wicky werd genomineerd. Bij het nomineren later kreeg Jolien alsnog een nominatie.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had gewonnen met het roze team.
Zo kan je het ook bekijken. Goed gezien !quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef engine het volgende:
en dat spel met die giftige appel danquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:34 schreef lojanda het volgende:
Dat spel j
[..]
a maar niet een vrijstelling. Jolien had ook van Wicky gewonnen in een spel en Wicky werd genomineerd. Bij het nomineren later kreeg Jolien alsnog een nominatie.
Kunnen ze volgend jaar ook die papegaai vervangen door Keanu. Vertelt ook altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef Verity het volgende:
Volgend jaar mogen ze wel veranderen dat je je GC's niet mag gebruiken, wanneer je mag blijven. Worden ze tenminste nog eens gebruikt.
ik vond Elsa aan het ontbijt ook heel goedquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar Keanu dan. Ik vind Elsa nog 1 van de eerlijkste daar. Die durft in ieder geval in het openbaar haar mond open te trekken en niet alleen stiekem fluisterend.
Axel en Elsa zijn toch ook genomineerd.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef engine het volgende:
'Wat het ding is' Hij wil het spel niet spelen want hij is een gevoelsmensquote:
Klopt maar ze is zo bloed irritantquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe maar Keanu dan. Ik vind Elsa nog 1 van de eerlijkste daar. Die durft in ieder geval in het openbaar haar mond open te trekken en niet alleen stiekem fluisterend.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ze volgend jaar ook die papegaai vervangen door Keanu. Vertelt ook altijd hetzelfde.
Axel ****** Mod Edit, dit gaan we zeker niet doen*****heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet het even niet met Axel.. speelt hij een spelletje om Sharice en Milena om de tuin te leiden.... hij weet toch hoe vervelend die meiden tegen Jane doen... het lijkt wel of hij naar die meiden trekt... gisteren ook zo maf met dat spel voor vrijstelling om voor Sharice te kiezen...
"ik ben zo iemand die ......"quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'Wat het ding is' Hij wil het spel niet spelen want hij is een gevoelsmens
Nah ja..waar haal je deze onzin nu vandaan?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
Axel ****** heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.
Om vervolgens in de kamer bij Sharice te zeggen dat het geen probleem is. Van de week uit te kramen dat Jordy gewoon een aardige gast is... Elsa is zo dubbel als het maar zijn kan. Kut opmerkingen zijn ineens grapjes etc.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond Elsa aan het ontbijt ook heel goed
en inderdaad, elsa is wel de enige die gewoon jordy in zijn gezicht heeft aangesproken.
Dit slaat nergens opquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
Axel ******* heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.
Geef tegenargument.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja..waar haal je deze onzin nu vandaan?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:37 schreef marky het volgende:
[..]
Axel ***** heeft echt het gevoel gods gift to menkind te zijn. Voelt zich onbedreigd, geloofd heilig in zijn populariteit. Jason was in 23 ook zo populair maar die nam geen enkele nominatie op alsof hij toch wel zou blijven. Besefte heel goed dat hij afhankelijk was van de mensen die stemmen. Het zou goed zijn als BB deze ronde Axel bij de laatste twee zou laten zitten zonder de opmerking te maken in willekeurige volgorde.
Nee, het doet haar niks ook al moet ze zich voor de groep verantwoorden....als je dat koelbloedig kan doen ben je geen onzeker meisje....die alles doet om lief gevonden te worden door 1persoon en zich onmisbaar probeert te makenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schreef het al.
Charice is een onzeker meisje, en Milena misbruikt dat.
Dat is gewoon haar tactiek.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:39 schreef marky het volgende:
[..]
Om vervolgens in de kamer bij Sharice te zeggen dat het geen probleem is. Van de week uit te kramen dat Jordy gewoon een aardige gast is... Elsa is zo dubbel als het maar zijn kan. Kut opmerkingen zijn ineens grapjes etc.
Facebook!quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah ja..waar haal je deze onzin nu vandaan?
Daar kijk ik niet. Dat zijn voornamelijk boze mensen met oogkleppen op.quote:
Waarom zou ze dat doen als ze Jordy weg wil hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef marky het volgende:
[..]
Die heeft ze niet. Als ze tactiek had probeerd ze pootje erop te krijgen.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, het doet haar niks ook al moet ze zich voor de groep verantwoorden....als je dat koelbloedig kan doen ben je geen onzeker meisje....die alles doet om lief gevonden te worden door 1persoon en zich onmisbaar probeert te maken
Dit doet me zo erg aan de basisschool denken. 1 leider en dan zon meisje die alles voor diegene doet om zelf maar geliefd te blijven bij diegene.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, het doet haar niks ook al moet ze zich voor de groep verantwoorden....als je dat koelbloedig kan doen ben je geen onzeker meisje....die alles doet om lief gevonden te worden door 1persoon en zich onmisbaar probeert te maken
En huisvrouwen met kort geknipte kapsels lees ik hier vaakquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet. Dat zijn voornamelijk boze mensen met oogkleppen op.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef ledn81 het volgende:
Ik wil mijn kaartjes![]()
Ik wil niet op de bank![]()
[ afbeelding ]
Is ook zo. En daar posten ze precies dezelfde onzin over Axelquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet. Dat zijn voornamelijk boze mensen met oogkleppen op.
Ik denk dat jij je heel erg vergist daarin. In mijn beroep is gedrag lezen en mensenkennis heel belangrijk. Maargoed ik zit niet in het huis dus het lijkt niet dat ik onderwerp van gesprek moet zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn argument is dat jij niet veel mensenkennis hebt. En ook niet erg goed gedrag kan lezen.
Kan jij niks aan doen natuurlijk.
Je kan je ook afvragen waarom jullie het niet zien en andere wel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo. En daar posten ze precies dezelfde onzin over Axel
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:40 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang je geen enkel argument tegen hebt slaat het wel ergens op.
Dit is zoals wanneer ik zou roepen dat jij een moord gepleegd heb en jou laat bewijzen dat het niet zo is, terwijl ik zelf met 0 bewijs van mijn onzin kom. Zo werkt dat niet he?quote:
Omdat die op deze bank niet gaat. Dat had ze vorige week al kunnen weten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen als ze Jordy weg wil hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |