Zeker wel. Ze speelt het spel mee.quote:
Die mag van mij ook wel naar huis.. voegt totaal niets toe daar behalve veel ergernis.quote:
Nooit zou hij bij het groepje van Mattie en consorten willen horen....vol overtuiging...tegen zijn groepje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zich bij hun aansluit.. hij probeert nu gewoon om ze in deze nominatie mee te krijgen zodat Jordy op de bank komt.
Zijn groepje is Jane en een beetje Elsa omdat Jane goed is met haar.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nooit zou hij bij het groepje van Mattie en consorten willen horen....vol overtuiging...tegen zijn groepje.
Zeker, waaronder Jordy zelf dus.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is dan best hypocriet maar ook dat zijn meer mensen daar
Maar dat ligt aan de productie hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
die lui hebben zo weinig zelfreflectie echt absurd..
fluiten in de microfoon, constant door elkaar schreeuwen en dat zwaar belgische dialect wat niet te verstaan is.
sowieso voor de live kijker super vervelend maar ook voor eventuele beelden voor de uitzending die onbruikbaar zijn op die manier, echt onbegrijpelijk xD
vooral pootje er opquote:
Doet ze echt heel goedquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
Jane laat zich niet uit de tent lokken
Ook maar er zijn er nog een aantal die veel erger zijn .. en Jordy weg willen hebben omdat je moe van hem wordt zou heel dom zijn.. Daarnaast denk ik dat Jordy ook niet weg gaat. In dit geval heb je echt een Jordy nodig voor het evenwicht,.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker, waaronder Jordy zelf dus.
Nee hoor het is dikke mik met Sharice en een beetje Milena en David plus Elsaquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn groepje is Jane en een beetje Elsa omdat Jane goed is met haar.
Nee hoor.. dat is gewoon voor nu om zo Jordy op de bank te krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor het is dikke mik met Sharice en een beetje Milena en David plus Elsa
dat is dus helemaal volgens planquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor het is dikke mik met Sharice en een beetje Milena en David plus Elsa
Ik vind dat zo'n slappe hap gast... en is niet te verstaan en loopt irri te fluiten..quote:Op woensdag 19 februari 2025 10:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel naar huis.. voegt totaal niets toe daar behalve veel ergernis.
Dat dus.. en ze spelen het echt topquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is dus helemaal volgens plan
jane en axel hebben een heel goed bondje, heel af en toe even kort overleg, maar niet te opvallend voor de anderen.
jane houdt zich bezig met het groepje rondom jordy, luistert daar mee
axel houdt zich bezig met het groepje rondom milena en charise en luistert daar mee
tot nu toe werkt dit goed
Idd en toen ik zag dat hij in de keuken zijn teennagel afknipte met de keukenschaar was ik er al helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n slappe hap gast... en is niet te verstaan en loopt irri te fluiten..
Ik vind het belachelijk dat ze overal suiker voor gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:05 schreef lojanda het volgende:
Broodje pindakaas met boter en suiker is echt heerlijkloop niet zo te zeuren Elsa
Hij zal vast meerdere redenen hebben. Wilde ermee zeggen dat ik Jordy-moeheid totaal begrijpquote:Op woensdag 19 februari 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook maar er zijn er nog een aantal die veel erger zijn .. en Jordy weg willen hebben omdat je moe van hem wordt zou heel dom zijn.. Daarnaast denk ik dat Jordy ook niet weg gaat. In dit geval heb je echt een Jordy nodig voor het evenwicht,.
Ik weet niet zo goed wat ik van Ax vind, we gaan zien wat er uit komt straks
Ooh echt... niet te geloven..quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en toen ik zag dat hij in de keuken zijn teennagel afknipte met de keukenschaar was ik er al helemaal klaar mee.
Dat is iets andersquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ze overal suiker voor gebruiken
heb je gezien dat Jolien iets van 14 scheppen suiker in haar koffie doet?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat ze overal suiker voor gebruiken
En dan ook nog zonder af te wassen terug de la inquote:
Neeeeeeejjj...omgquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan ook nog zonder af te wassen terug de la in
quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef riri het volgende:
2 vrijgestelden op de bank als alarm afgaat
😂🤣😂🤣
Dat was niet in haar koffie maar in een grote kan waar in ze voor iedereen ijskoffie had gemaaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
heb je gezien dat Jolien iets van 14 scheppen suiker in haar koffie doet?
kleine schepjes weliswaar, maar toch.
Nee, dat is voor de gezamenlijke ijskoffie die ze maaktquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was niet in haar koffie maar in een grote kan waaruit ze voor iedereen ijskoude had gemaakt
Bij mij is het nu andersom , ik vond hem altijd vermakelijk maar de laatste weken ben ik hem toch anders gaan zienquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij zal vast meerdere redenen hebben. Wilde ermee zeggen dat ik Jordy-moeheid totaal begrijp
Mocht Jordy erbij op de bank komen, zal ik er niet op stemmen.
Vond Axel in het begin niks met z'n verkleinwoordjes (), maar vind 'm nu wel relaxt, of ie het slim speelt weet ik ook zo net nog niet.
En als Pootje op de knop drukt moet die direkt vertrekkenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:08 schreef riri het volgende:
2 vrijgestelden op de bank als alarm afgaat
😂🤣😂🤣
mijn huis mijn regelsquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy zegt het nu!
Tegen Keanu is gezegd dat hij zijn GC deze week niet mag inzetten. Mattheus vind het ook raar dat Wicky die van hem helemaal kwijt was. Jordy zegt nog eens dat Keanu dit zo horen heeft gekregen.
Dat risico is een stuk kleiner geworden na 2 onverwacht vertrokkenen..quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als Pootje op de knop drukt moet die direkt vertrekken
Kan best dat hij dubbel spel speelt, wij denken dat hij aan de kant van Jane staat maar dat hoeft niet altijd zo te zijnquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij mij is het nu andersom , ik vond hem altijd vermakelijk maar de laatste weken ben ik hem toch anders gaan zien
Doet dat er toe?quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |