of hij dacht dat Jane tegen charise een heel goede kans maakte om te winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kan best dat hij dubbel spel speelt, wij denken dat hij aan de kant van Jane staat maar dat hoeft niet altijd zo te zijn
Als Jane er niet bij is springt ie bovenop Milena en Sharice in bed, geeft ze massage's en aandacht, kan natuurlijk strategie zijn maar lijkt me moeilijk om vol te houden, uiteindelijk krijg je toch een band met die personen
Hij gunde Sharice ook een kans op vrijstelling met jane
Dat is wel een beetje het spelletje.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:15 schreef mazaru het volgende:
Jordy kan echt niet genieten van zijn tijd in dat huis. Hij is alleen maar bezig met nomineren en mensen elimineren
Van alles wat uit de mond van Mattheus komt geloof ik echt helemaal niets vanquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat Mattheus niet in een groepje zat? Dat gilt hij elke dag. Maar Jordy heeft het nu over dat 'hen' de meerderheid hebben volgende week en hij zit ijverig te knikken
hij houdt in ieder geval even zijn mond over de valentijnskaartenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:15 schreef mazaru het volgende:
Jordy kan echt niet genieten van zijn tijd in dat huis. Hij is alleen maar bezig met nomineren en mensen elimineren
Niet zoals hij ermee bezig is. Dat is gewoon obsessief.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het spelletje.
Hij zegt dat hij eens aan zichzelf moet gaan denken ipv altijd aan een anderquote:
Mattheus is de mannelijke versie van Milenaquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van alles wat uit de mond van Mattheus komt geloof ik echt helemaal niets van
Eerst zat hij ook niet in een groepje, maar sinds kort wel het Keanu Kartel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht dat Mattheus niet in een groepje zat? Dat gilt hij elke dag. Maar Jordy heeft het nu over dat 'hen' de meerderheid hebben volgende week en hij zit ijverig te knikken
Daar heeft hij vast het laatste woord nog niet over gezegdquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hij houdt in ieder geval even zijn mond over de valentijnskaarten
Geen idee waarom het ineens obsessief zou zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet zoals hij ermee bezig is. Dat is gewoon obsessief.
Dat is echt om de tuin leiden en hij weet ook echt wel dat Jane daar niet mee zit. Jane lust ze rauw als het moet. Allemaal tactiek van zowel Axel als Jane.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik weet het even niet met Axel.. speelt hij een spelletje om Sharice en Milena om de tuin te leiden.... hij weet toch hoe vervelend die meiden tegen Jane doen... het lijkt wel of hij naar die meiden trekt... gisteren ook zo maf met dat spel voor vrijstelling om voor Sharice te kiezen...
En daarvoor team roze cracker en daarvoor was hij met Jeffrey Milena en Jolien. Dus hij zit al vanaf dag één in een bondjequote:Op woensdag 19 februari 2025 11:18 schreef Verity het volgende:
[..]
Eerst zat hij ook niet in een groepje, maar sinds kort wel het Keanu Kartel.
Oké dan is het goed... thnx..👍quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is echt om de tuin leiden en hij weet ook echt wel dat Jane daar niet mee zit. Jane lust ze rauw als het moet. Allemaal tactiek van zowel Axel als Jane.
En nu weer niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:20 schreef engine het volgende:
Is maar goed dat jordy niet de eerste week eruit ging
Welnee, er komt bij de huidige gewoon nog 1 iemand bij.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:23 schreef lojanda het volgende:
Jordy schijt weer zeven kleuren nu ze nog een keer moeten nomineren en hij heeft uitgerekend en tot de conclusie is gekomen dat hij toch nog op de bank kan komen
En de kans is groot dat Jordy dat is en schijt dus zeven kleurenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, er komt bij de huidige gewoon nog 1 iemand bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |