Zo’n meltdown heb ik ook een keer gehad op een zaalvoetbaltoernooi op mijn studentenverenigingquote:
Gleed je toen ook eerst uit?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo’n meltdown heb ik ook een keer gehad op een zaalvoetbaltoernooi op mijn studentenvereniging
Toen kreeg ik wel de complimenten overigens, dat was echt een lul.
Het was allemaal een waas maar ik kan mij niet voorstellen dat het veel soepeler gingquote:
Ik ben schijnbaar ook ineens een kerel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach @:momo voice of reason tussen alle Poetin adepten.
Geen idee, ik heb al jaren geen bal meer zien rollen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die Zjaaoo Felix hype van @:koffieplanter is er niet helemaal uitgekomen.
De gekkies zijn gewoon erg blij dat de machtigste man op aarde net zo gestoord is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach @:momo voice of reason tussen alle Poetin adepten.
Ik ben inderdaad volledig afgehaakt met de nieuwscyclus, ik check Teletekst nog af en toe en verder heb ik in de auto alleen nog maar piratenzenders opstaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:40 schreef Szura het volgende:
Dit alles is zelfs voor @:alleskaputt de parodie voorbij
Het echte leven. Welke piraten zijn je favoriet?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad volledig afgehaakt met de nieuwscyclus, ik check Teletekst nog af en toe en verder heb ik in de auto alleen nog maar piratenzenders opstaan.
Dezelfde Supreme Court leden die min-of-meer hebben bepaald dat de president een alleenheerser is die boven de wet staat bedoel je? Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef hhh38 het volgende:
Leven die Supreme Court leden nog of zijn die ook afgevoerd door Elmo?
Dat ligt er aan hoe de wind staat. Als ze deze draaien krijgen ze mijn seal of approval:quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het echte leven. Welke piraten zijn je favoriet?
De radio staat nu op Radio Mustang, uit Beltrum, onder de rook van Hupsel, op 97.0 MHz.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het echte leven. Welke piraten zijn je favoriet?
Sow danquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:58 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ja, dit is echt het officiële account
Waarom doet niemand daar iets? Iedereen staat erbij, kijkt ernaar, en gaat weer verder met zijn leven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:58 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ja, dit is echt het officiële account
Ik zie de oerchristelijke MAGA Karens hem online nog net niet tot Jesus Reborn verklaren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom doet niemand daar iets? Iedereen staat erbij, kijkt ernaar, en gaat weer verder met zijn leven.
Waar is de burgerlijke ongehoorzaamheid? Waar zijn de massale protesten? Waar is de revolutie? Waar is de burgeroorlog?
Dit kán toch niet.
Is het tijd voor Putin om ons allemaal te verlossen? Gooi die bom maar, het is inmiddels wel duidelijk dat er echt niks van waarde verloren gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie de oerchristelijke MAGA Karens hem online nog net niet tot Jesus Reborn verklaren.
Als je te veel kritische dingen plaatst mag je net als AP niet meer in het Witte Huis komen hoor! Niet dat zijn achterban iets anders volgt dan FOX news.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me ook oprecht af waar de pers is. Dat het politieke systeem in Amerika nu zo werkt dat de president weinig hoeft uit te leggen aan de oppositie is tot daar aan toe, maar met zulke uitspraken gebaseerd op niets zou die toch helemaal kapot gemaakt kunnen worden door de journalistiek?
De Amerikaanse media en journalistiek is juist één van de grootste oorzaken van al deze ellende. Decennialang een eindeloze stroom aan extreemrechtse propaganda spuwen, en dit is wat je krijgt. Rupert Murdoch vindt dit leuk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me ook oprecht af waar de pers is. Dat het politieke systeem in Amerika nu zo werkt dat de president weinig hoeft uit te leggen aan de oppositie is tot daar aan toe, maar met zulke uitspraken gebaseerd op niets zou die toch helemaal kapot gemaakt kunnen worden door de journalistiek?
Verliezen van Brugge of all places!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:17 schreef hhh38 het volgende:
Die Italiaantjes weten ook weer waar ze staan
Vanavond hopelijk wat tikken voor de Belgjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Verliezen van Brugge of all places!
En voor de Noortjes.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanavond hopelijk wat tikken voor de Belgjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Fretwork op 20-02-2025 09:50:21 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Lekker een onderzoekje bestellen bij een stel rabiate outliers om je kaartenhuis op te bouwenquote:
quote:Klever wil vooral dat Nederland ook zelf wat aan de ontwikkelingshulp overhoudt. Ze vindt dat het Nederlandse bedrijfsleven meer moet profiteren van de ontwikkelingshulp en dat de hulp moet worden ingezet om deals over migratie met landen te sluiten. Klever geeft daarbij de Verenigde Staten en Italië als voorbeelden.
De minister noemt vrouwenrechten, gendergelijkheid, beroeps- en hoger onderwijs, en sport en cultuur als projecten waar minder geld naartoe gaat. "Daarnaast verminderen we onze inzet op klimaat, het maatschappelijk middenveld en multilaterale samenwerking. We gaan ook minder geven aan VN-organisaties, de bijdrage aan UNICEF en UNDP wordt gehalveerd en met UN Women stoppen we helemaal."
Wilders zit zo overduidelijk in de zak van Poetin. Ik snap niet dat daar niet meer gedoe over is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef DeeBee het volgende:
Goh, het hele draaiboek van alle guurrechtse aids in Nederland is net als al die Project 2025-troep, alleen met een paar jaar vertraging.
Genot. En Oeganda weet van niksquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Pino112 het volgende:
En ondertussen ook gewoon doorgaan met dat Uganda-plan, gaaf land.
Incompetente teringzooi.
Ongeacht alles, wanneer het conflict met Rusland onvermijdelijk verder escaleert mag PVV echt niet in een kabinet zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wilders zit zo overduidelijk in de zak van Poetin. Ik snap niet dat daar niet meer gedoe over is.
Het altijd overschatte kut Italië.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:17 schreef hhh38 het volgende:
Die Italiaantjes weten ook weer waar ze staan
Gesneuveld in POL of NWS?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er gebeurd met @:Frozen-assassin?
Gerapporteerd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:59 schreef Fretwork het volgende:
Ajacieden horen niet in WLR, we supporten hier alleen de kansloze underdogs
Come on Twente
Ik stuur de Feyenoorders op je af hoorquote:
Dit hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:07 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Frits x2, het gaat hard met de VVD'ers.
Erg mooi
Ik ben er absoluut niet rouwig om als de keizers der ontmenselijking sterven. Snap simpelweg niet zo wat Frits Korthals Altes en Frits Bolkestein jou hebben aangedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn reactie is eigenlijk nog veel te mild.
Die mocht een maandje op vakantie nadat Elon Musk een ‘autistische beweging’ maakte.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een fout begaan door me in POL te meldenBeter laat dan nooit gelukkig toch nog afgehandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik had dit helemaal gemist, maar tering.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stuur mij alsjeblieft een dmquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had dit helemaal gemist, maar tering.
Helaas mag ik er niets over zeggen, maar lachwekkend is het hoe dan ook.
Bang voor Danny?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had dit helemaal gemist, maar tering.
Helaas mag ik er niets over zeggen, maar lachwekkend is het hoe dan ook.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:56 schreef franklop het volgende:
Mag ik ook weten wat er met Frasss is gebeurd?
Ach Femke Wiersmaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef Felagund het volgende:
Tevens,
Ach, het klimaat
Ach, vrouwenrechten
Ach, gendergelijkheid
Ach, beroeps- en hoger onderwijs
Ach, sport en cultuur
Ach, het oplossen van het stikstofprobleem
Ach, Frits Korthals
Ben ik nog wat vergeten?
Context?quote:
Mensen die niet naar James Bond met ellenlange reclameblokken kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die naar James Bond kijken, de leegheid van die levens schokt me.
De fans kunnen waarschijnlijk hun hart ophalen want nu krijg je naast films ook troep als James Bond the Series of Young James.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die naar James Bond kijken, de leegheid van die levens schokt me.
Kan Koopmeiners die altijd goed speelt daar op dezelfde bingokaart als Promes die altijd de sterren van de hemel speelde in Rusland en Zirkzee die de hele Serie A op een hoopje speelde om dan steevast tegen te vallen als je hem met eigen ogen ziet?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd overschatte kut Italië.
Erg mooi.
Zin in de James Bond Babies serie waar hij de peuterspeelzaal onveilig maaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:46 schreef Szura het volgende:
[..]
De fans kunnen waarschijnlijk hun hart ophalen want nu krijg je naast films ook troep als James Bond the Series of Young James.
Koopmeiners speelde alleen maar goed bij Atalanta, waar iedereen vol met coke zit. Die is naar verluidt volledig door de mand aan het vallen bij Juventus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan Koopmeiners die altijd goed speelt daar op dezelfde bingokaart als Promes die altijd de sterren van de hemel speelde in Rusland en Zirkzee die de hele Serie A op een hoopje speelde om dan steevast tegen te vallen als je hem met eigen ogen ziet?
Crazyquote:
Laatste restjes van het Slot Koninkrijk gaan definitief gesloopt worden. Dit komt nooit meer goed.quote:
Zouden ze echt denken dat dit een goed idee is?quote:
Ik vind dit erg bijzonder.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze echt denken dat dit een goed idee is?
Het is werkelijk hilarisch hoe ze na 3,5 jaar zonder sentimentele keuzes compleet in hun oude kramp schieten. Meevaller voor Feyenoord dat Ajax 1,5 jaar geleden nog met Maurice Steijn zat, waardoor ze niet alleen in hun tragedie staan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze echt denken dat dit een goed idee is?
Nee dat is niet hilarisch. Het is om woedend van te worden. Sjaak Troost is een gezwel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is werkelijk hilarisch hoe ze na 3,5 jaar zonder sentimentele keuzes compleet in hun oude kramp schieten. Meevaller voor Feyenoord dat Ajax 1,5 jaar geleden nog met Maurice Steijn zat, waardoor ze niet alleen in hun tragedie staan.
Waarschijnlijk waren ze dichterbij bij Dirk Kuijt dan je denktquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is werkelijk hilarisch hoe ze na 3,5 jaar zonder sentimentele keuzes compleet in hun oude kramp schieten. Meevaller voor Feyenoord dat Ajax 1,5 jaar geleden nog met Maurice Steijn zat, waardoor ze niet alleen in hun tragedie staan.
Als je Feyenoord een beetje kent is dit juist helemaal niet bijzonder.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind dit erg bijzonder.
Bodo/Glimt is wel een leuk ploegje dat ik het wel gun.quote:
De gedachte aan Robben en Giggs borrelt weer op bij het kijken nu naar Davy Klaassen.quote:
Bij iedere hersendode quote over Ajax denk ik automatisch aan Henk Spaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De gedachte aan Robben en Giggs borrelt weer op bij het kijken nu naar Davy Klaassen.
Rara, van wie is deze quote?
Altijd wel lastig iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bodo/Glimt is wel een leuk ploegje dat ik het wel gun.
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij iedere hersendode quote over Ajax denk ik automatisch aan Henk Spaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die leeft nog?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij iedere hersendode quote over Ajax denk ik automatisch aan Henk Spaan.
Je begrijpt het echt niet hè?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bodo/Glimt is wel een leuk ploegje dat ik het wel gun.
Ken het filmpje van Jiskefet wel, als je dat bedoelt.quote:
Ja dat was nog een quotequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ken het filmpje van Jiskefet wel, als je dat bedoelt.
Het zit ook niet tegen he? Je mag niet klagen als er nog een penalty gegeven wordt.quote:
Ja dat vond ik ook erg bijzonder. Farioli heeft een hoop geluk aan z'n reet hangen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zit ook niet tegen he? Je mag niet klagen als er nog een penalty gegeven wordt.
Gozer is z'n neus kwijt maar de VAR kijkt er niet eens naar.
Die krampaanval van Hato alleen duurde ook al langer dan de blessuretijd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zit ook niet tegen he? Je mag niet klagen als er nog een penalty gegeven wordt.
Gozer is z'n neus kwijt maar de VAR kijkt er niet eens naar.
Ook ontzettend veel dommigheid met hun schoten de tweede ring inquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die krampaanval van Hato alleen duurde ook al langer dan de blessuretijd.
Farioli had wel aardig dichtgezet in de rust. Tot echt hele grote kansen kwam Union niet meer.
Die brommer op rechts ging er elke keer langs om dan nooit met een goede voortzetting te komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 00:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook ontzettend veel dommigheid met hun schoten de tweede ring in
Die figuren nemen zichzelf wel echt véél te serieus heh?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Voetbaltwitter wordt nu wel in één klap een stuk minder vermakelijk.
Wat was er precies leuk aan die gast?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Voetbaltwitter wordt nu wel in één klap een stuk minder vermakelijk.
Die gast nam zichzelf inderdaad iets te serieus en zijn 'takes' waren bij tijd en wijlen lachwekkend, maar ja, ik zou misschien ook iets te veel in mezelf gaan geloven als 1 miljoen volgers had door een beetje over voetbal te posten. Dit soort represailles gaan echt veel te ver.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die figuren nemen zichzelf wel echt véél te serieus heh?
Maar hij en zijn familie zijn blijkbaar gedoxt door fans van Manchester City die niet zo goed tegen kritiek konden, ach.
Naja, cringe was hij zeker met zijn geschreeuw en gebruik van hoofdletters, maar kon af en toe wel lachen om zijn meninkjes en voorkeuren, en de 'banter' die eruit ontstond met al die Engelsen. Het bracht in elk geval een hoop teweeg. En je wist gewoon dat belangrijke nieuwtjes en wedstrijden op internationaal voetbalgebied altijd bij hem voorbijkwamen, met de nodige discussies tot gevolg.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat was er precies leuk aan die gast?
Voelde alleen maar cringe en obsessie met likes. Zes jaar geleden was dat al zo.
Dit geldt voor de meeste van die gasten op X. Zoals ook Klerry en @ZKA (hier roddelen we niet). Blijken stuk voor stuk kneuzen te zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat was er precies leuk aan die gast?
Voelde alleen maar cringe en obsessie met likes. Zes jaar geleden was dat al zo.
Er is momenteel werkelijk niemand op X waar ik speciaal voor zijn voetbalmening opzoek.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit geldt voor de meeste van die gasten op X. Zoals ook Klerry en @:ZKA (hier roddelen we niet). Blijken stuk voor stuk kneuzen te zijn
Kneus die rentfree in je hoofd zitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit geldt voor de meeste van die gasten op X. Zoals ook Klerry en @:ZKA (hier roddelen we niet). Blijken stuk voor stuk kneuzen te zijn
Zou hij het einde van het weekend gaan halen?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat het wel goed met de paus?
Ik denk zo stilletjes in mijn hoofd zo, he, dat hij zondag, rustdag wel héél letterlijk gaat nemenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou hij het einde van het weekend gaan halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Musk zat al druk te tweeten over partijen in Roemenië en Spanjequote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Schade lijkt zo nog mee te vallen, soort van
Wij nemen Duitsland met hun volslagen achterlijke kiessysteem uiteraard niet serieus.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Schade lijkt zo nog mee te vallen, soort van
Kan alle kanten op met twee partijen die rond de 5% hangen. Dus valt nu nog weinig van te zeggen wat betreft zetelaantallen.quote:
Ja, als een paar kleine partijen wegvallen zou het misschien kunnen helpen. (Of juist niet).quote:Op zondag 23 februari 2025 18:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan alle kanten op met twee partijen die rond de 5% hangen. Dus valt nu nog weinig van te zeggen wat betreft zetelaantallen.
Lekker een gigantische coalitie vormen met zo'n beetje alle partijen behalve de AFD. En wanneer die totaal disfunctionele nieuwe coalitie valt, wat ongetwijfeld niet heel lang zal duren, haalt de AFD een monsterzege omdat ze lekker de hele tijd vanaf de zijlijn hebben kunnen roeptoeteren en het mokerdomme volk de machthebbers wil afstraffen.quote:
Met 3 partijen zou t moeten lukken toch? Kunnen we hier tegenwoordig alleen maar van dromenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lekker een gigantische coalitie vormen met zo'n beetje alle partijen behalve de AFD. En wanneer die totaal disfunctionele nieuwe coalitie valt, wat ongetwijfeld niet heel lang zal duren, haalt de AFD een monsterzege omdat ze lekker de hele tijd vanaf de zijlijn hebben kunnen roeptoeteren en het mokerdomme volk de machthebbers wil afstraffen.
Leer mij extreemrechts kennen.
Het kan ook met 2 partijen als de kiesdrempel niet wordt gehaald door FDP en Poetinpijper BSWquote:Op zondag 23 februari 2025 19:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Met 3 partijen zou t moeten lukken toch? Kunnen we hier tegenwoordig alleen maar van dromen
Ik gun autopijper en arrogante klootzak Lindner 0 zetelsquote:Op zondag 23 februari 2025 19:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Het kan ook met 2 partijen als de kiesdrempel niet wordt gehaald door FDP en Poetinpijper BSW
Valt toch wel mee?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij nemen Duitsland met hun volslagen achterlijke kiessysteem uiteraard niet serieus.
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik gun autopijper en arrogante klootzak Lindner 0 zetels
Volgens de prognose van de ARD zitten zowel BSW als FDP net onder de kiesdrempel van 5%, bij ZDF daarentegen halen ze wel precies 5%. Wordt dus nog spannend.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Het kan ook met 2 partijen als de kiesdrempel niet wordt gehaald door FDP en Poetinpijper BSW
Damned if you do, damned if you don't. We moeten helaas even door een decenniumpje falende extreemrechtse regeringen voordat we weer wat vooruitgang kunnen boeken.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lekker een gigantische coalitie vormen met zo'n beetje alle partijen behalve de AFD. En wanneer die totaal disfunctionele nieuwe coalitie valt, wat ongetwijfeld niet heel lang zal duren, haalt de AFD een monsterzege omdat ze lekker de hele tijd vanaf de zijlijn hebben kunnen roeptoeteren en het mokerdomme volk de machthebbers wil afstraffen.
Leer mij extreemrechts kennen.
Ik deel je optimisme niet. Extreemrechts gaat echt álles onherstelbaar kapot maken.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Damned if you do, damned if you don't. We moeten helaas even door een decenniumpje falende extreemrechtse regeringen voordat we weer wat vooruitgang kunnen boeken.
Jouw pessimisme speel je vaak met een versterker af, maar ik deel je mening over de problemen van het desinformatietijdperk. Ik denk ook dat het alleen maar erger wordt.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik deel je optimisme niet. Extreemrechts gaat echt álles onherstelbaar kapot maken.
Dat is nog los van het feit dat we stemrecht inmiddels wel kunnen bestempelen als een totaal gefaald experiment. Het volk is compleet achterlijk en in het huidige (des)informatie tijdperk anno 2025 niet meer te vertrouwen om doordachte en logische beslissingen te nemen.
Hoeveel succesvolle democratische revoluties zijn er nog geweest in de laatste 15 jaar?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jouw pessimisme speel je vaak met een versterker af, maar ik deel je mening over de problemen van het desinformatietijdperk. Ik denk ook dat het alleen maar erger wordt.
Het hele ding is gewoon dat iedereen tegenwoordig verslaafd is aan zijn smartphone. Natuurlijk kun je nog de weldenkende mensen filteren, maar een groeiend deel van de samenleving is gevoelig voor de algoritmen en filterbubbels. Mensen zijn van nature dom en primitief ingesteld. Als de digitalisering (zoals het ook met innovatiegedachte rond klimaat/natuur/stikstof gaat, de wetenschap lost het wel op!) voort blijft woekeren, blijft de domheid alleen maar groeien.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel succesvolle democratische revoluties zijn er nog geweest in de laatste 15 jaar?
Als je eenmaal ten prooi valt aan de onvermijdelijke extreem-rechtse autocraten is er bijna geen weg meer terug.
Vreedzame/geweldloze protesten en revoluties hebben eigenlijk bijna nooit gewerkt in de hele geschiedenis van de mensheid.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeveel succesvolle democratische revoluties zijn er nog geweest in de laatste 15 jaar?
Als je eenmaal ten prooi valt aan de onvermijdelijke extreem-rechtse autocraten is er bijna geen weg meer terug.
Democratie was altijd de slechtste regeringsvorm (na alle andere regeringsvormen dan).quote:Op zondag 23 februari 2025 19:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik deel je optimisme niet. Extreemrechts gaat echt álles onherstelbaar kapot maken.
Dat is nog los van het feit dat we stemrecht inmiddels wel kunnen bestempelen als een totaal gefaald experiment. Het volk is compleet achterlijk en in het huidige (des)informatie tijdperk anno 2025 niet meer te vertrouwen om doordachte en logische beslissingen te nemen.
Maar de mokerdomme kiezer geeft nu al links de schuld van falende extreemrechste regeringen, zoals in Nederland met dit toneelstukje alsof dit zogenaamd geen PVV-kabinet is. Heb je zoveel hoop dat mensen tot inkeer komen en ze niet gewoon echt mokerachterlijk zijn?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Damned if you do, damned if you don't. We moeten helaas even door een decenniumpje falende extreemrechtse regeringen voordat we weer wat vooruitgang kunnen boeken.
Is het ook niet gewoon zo dat rijke mensen nog nooit zo invloedrijk zijn geweest als nu?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het hele ding is gewoon dat iedereen tegenwoordig verslaafd is aan zijn smartphone. Natuurlijk kun je nog de weldenkende mensen filteren, maar een groeiend deel van de samenleving is gevoelig voor de algoritmen en filterbubbels. Mensen zijn van nature dom en primitief ingesteld. Als de digitalisering (zoals het ook met innovatiegedachte rond klimaat/natuur/stikstof gaat, de wetenschap lost het wel op!) voort blijft woekeren, blijft de domheid alleen maar groeien.
Lijkt mij dat het in de middeleeuwen ook wel het geval was, al was het toen meer mensen met een status (adel) die daardoor ook veel geld hadden.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het ook niet gewoon zo dat rijke mensen nog nooit zo invloedrijk zijn geweest als nu?
Ik krijg toch sterk de indruk dat men in Nederland (en andere landen) echt to-taal niet door heeft hoe extreem ernstig de situatie in de VS is. Lekker met het vingertje wijzen en lachen en zuchten om die gekke oranje man en zijn autistische nazivriendje.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:27 schreef DeeBee het volgende:
De volgende fase van dit alles speelt zich in Amerika overigens al af. Rechters en wetten krijgen nu al de schuld en zijn het enige dat de fantastische MAGA-mongolen zogenaamd tegenhouden om hun potentieel te benutten...
Hele legertop vandaag nog even vervangen, inclusief vervelende advocaten die zich aan de wet willen houden. In NL gaat het al net zo met 'D66-rechters' die immigratie- en milieubeleid blokkeren volgens de PVV fascisten...
Ja, er wordt vooral gefocust op het Oekraïne en NAVO verhaal, maar ondertussen is dat nog 1 van de minder extreme ontwikkelingen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik krijg toch sterk de indruk dat men in Nederland (en andere landen) echt to-taal niet door heeft hoe extreem ernstig de situatie in de VS is. Lekker met het vingertje wijzen en lachen en zuchten om die gekke oranje man en zijn autistische nazivriendje.
Maar inmiddels kan je in de geschiedenisboeken gewoon het jaar 1933 vervangen door 2025 en staan we aan de vooravond van de totale vernietiging en ondergang van de mensheid.
Hoe is dat minder extreem?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, er wordt vooral gefocust op het Oekraïne en NAVO verhaal, maar ondertussen is dat nog 1 van de minder extreme ontwikkelingen.
Nou ja, er wordt daar momenteel een uiterst succesvolle coup gepleegd door een stel nazi's. Dat lijkt me toch wel het meest ernstige en extreme van allemaal.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is dat minder extreem?
Eigenlijk zouden ze alle drie-letterpartijen moeten lozen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Straks gewoon weer een SPD / CDU/CSU coalitie en de idioten van de BSW en FDP mooi geloosd.
Wel een goede naam de DLPquote:Op zondag 23 februari 2025 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze alle drie-letterpartijen moeten lozen.
Bij geopolitiek komt sowieso vrij weinig democratie kijken en kunnen landen vrij snel van positie wisselen als dat ze uitkomt.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is dat minder extreem?
Wat er nog was in dat land gaat helemaal kapotquote:Op zondag 23 februari 2025 20:27 schreef DeeBee het volgende:
De volgende fase van dit alles speelt zich in Amerika overigens al af. Rechters en wetten krijgen nu al de schuld en zijn het enige dat de fantastische MAGA-mongolen zogenaamd tegenhouden om hun potentieel te benutten...
Hele legertop vandaag nog even vervangen, inclusief vervelende advocaten die zich aan de wet willen houden. In NL gaat het al net zo met 'D66-rechters' die immigratie- en milieubeleid blokkeren volgens de PVV fascisten...
Goat.quote:Op maandag 24 februari 2025 01:30 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Hoe kan je zo lang niet knipperen
Naar Brazilië vliegen om vervolgens erachter te komen dat hij wissel isquote:
Ik geniet wel echt van de afgang van Sahra. Nog een beetje lekker om haar heen slaanquote:Op maandag 24 februari 2025 07:30 schreef Pistolero het volgende:
Ach, FDP
Ach, BSW
Tevens de obligate ach Oost-Duitsland. Die hereniging is ook maar uitgedraaid op een totale mislukking.
Een decennium is lang he. Ik zie twee mogelijke scenario's voor heropleving links:quote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar de mokerdomme kiezer geeft nu al links de schuld van falende extreemrechste regeringen, zoals in Nederland met dit toneelstukje alsof dit zogenaamd geen PVV-kabinet is. Heb je zoveel hoop dat mensen tot inkeer komen en ze niet gewoon echt mokerachterlijk zijn?
Ik hoorde die leider ook zeggen dat het tijd was voor een "centrumrechts" kabinet van CDU en AfD. Ook overal worden dedelfde semantische trucs gebruikt hequote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef DeeBee het volgende:
De nazi's van de AfD die boos zijn dat media ze nazi's noemen en het tijd vinden voor normalisering, leuke rubriek. Waarom kunnen al die zielige figuren alleen maar uitdelen en nooit wat incasseren, treurig.
Die zogenaamde ‘patriot’ die meer in Zwitserland woont dan in haar eigen kiesdistrict en lesbi is (in tegenspraak met de ‘traditionele gezinswaarden’ die hoog in het vaandel zouden staan bij die nazi’s)?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoorde die leider ook zeggen dat het tijd was voor een "centrumrechts" kabinet van CDU en AfD. Ook overal worden dedelfde semantische trucs gebruikt he
Op dit moment lijkt de kwaliteit van het onderwijs en van de gemiddelde informatiebron alleen maar af te nemen, waardoor dus steeds meer kiezers niet in staat zijn om een goed afgewogen keuze te maken. Ik zie niet hoe die trend afgewend kan worden, misschien als mensen hun stem door AI gaan laten bepalen (quote:Op maandag 24 februari 2025 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een decennium is lang he. Ik zie twee mogelijke scenario's voor heropleving links:
- toenemende desinteresse bij de "mokerdomme" kiezers. Die zien dat stemmen op Geert c.s. hun fundamentele (psychische) problemen niet oplost.
Dit is realistischer. Maar ik ben bang dat die schade heel groot moet zijn voordat mensen dat doorhebben. En dan is het wellicht al te laat voor eerlijke verkiezingen.quote:- dusdanig grote schade door wanbeleid radicaal rechts dat een charismatische ietwat populistische linkse leider het volk achter zich krijgt. Met een grote nadruk op het sociaaleconomische.
In de UK is wel een ruk naar links gemaakt omdat de Tories het té hard verkloot hebben, dus het kan inderdaad wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een decennium is lang he. Ik zie twee mogelijke scenario's voor heropleving links:
- toenemende desinteresse bij de "mokerdomme" kiezers. Die zien dat stemmen op Geert c.s. hun fundamentele (psychische) problemen niet oplost.
- dusdanig grote schade door wanbeleid radicaal rechts dat een charismatische ietwat populistische linkse leider het volk achter zich krijgt. Met een grote nadruk op het sociaaleconomische.
Ik verwacht niet dat die groep de juiste keuze gaat maken, maar geen keuze ipv Geert is ook al een stap vooruit (of ben ik nu antidemocratisch bezig...)quote:Op maandag 24 februari 2025 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt de kwaliteit van het onderwijs en van de gemiddelde informatiebron alleen maar af te nemen, waardoor dus steeds meer kiezers niet in staat zijn om een goed afgewogen keuze te maken. Ik zie niet hoe die trend afgewend kan worden, misschien als mensen hun stem door AI gaan laten bepalen ()
[..]
Jeetje.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/mazereeuw_alex/status/1894075578409508931
@:maxi-mus
Vrijheid van eigen meningsuiting!! Anderen moeten hun mond houden.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef DeeBee het volgende:
De nazi's van de AfD die boos zijn dat media ze nazi's noemen en het tijd vinden voor normalisering, leuke rubriek. Waarom kunnen al die zielige figuren alleen maar uitdelen en nooit wat incasseren, treurig.
Dat zal hij geleerd hebben van Trump fluisteraar ome Mark.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Ondertussen laat Macron weer eens zien hoe je met Trump dealt.
Waar lees je daar iets over? Op NOS of NRC nog niets.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Ondertussen laat Macron weer eens zien hoe je met Trump dealt.
Ik zie fragmenten.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar lees je daar iets over? Op NOS of NRC nog niets.
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Macron heeft het fysieke intimidatie spelletje inmiddels ook wel door.
Heb je toevallig de docu A President, Europe and War gezien? Wel een aanrader om te kijken, volgens mij helaas nu alleen met NPO Plus.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik begin de laatste dagen ook steeds meer fan van Macron te worden ja.
Je verwacht het niet!!quote:
NWS zou verplichte kost moeten zijn voor mensen die een nieuwe lesmethode voor Maatschappelijleer ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Topic: Togadriehoek slaat alarm: Onze rechtsstaat steeds meer onder druk
Eerste reactie: Oh ja nu draaien ze het om. Misschien eens kappen met het drijven van politiek in de rechtszaal.
Aantal likes: 16
Toch maar mooi het punt weer bewezen.
Het zou wel logischer zijn dit een seizoen later in te voeren. Nu is het lucky Dirk K.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Belgische competitie met een begrijpelijk en normaal format? Dit is definitief een ongeloofwaardige tijdlijn.
Het NOS-artikel twijfelt nog wat de oorzaak is van de scherpe afname!1!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 04:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het NOS-artikel twijfelt nog wat de oorzaak is van de scherpe afname!1!
Dit gaat volgend seizoen al in?quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou wel logischer zijn dit een seizoen later in te voeren. Nu is het lucky Dirk K.
Daar mag ook wel een Ach Jillert bij als ik het zo leesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:41 schreef Felagund het volgende:
Ach (Irene) Schouten.
Context: https://nos.nl/artikel/25(...)schaatsster-schouten
Ik weet niet meer wat echt is en wat nepquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Dit is een van de meest hallucinante dingen die ik in tijden heb gezien.
Fucking beastedquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Dit is een van de meest hallucinante dingen die ik in tijden heb gezien.
Hij moet z'n achterban vooral afleiden van het feit dat ie 1 biljoen dollar gaat korten op zorguitkeringen om de rijkste 1% belastingkorting te geven.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:09 schreef Momo het volgende:
Ach, precies wat zijn achterban wil zien. Misschien nog het ergste van dit soort dingen.
Dat is het levenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
ESF kunnen we overslaan dit jaar. Ongekend kut nummer.
Zware nacht gehad?quote:
Dacht ik vertaal de titel van het ESF nummerquote:
Van dat onderwerp blijf ik ver vandaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht ik vertaal de titel van het ESF nummer
Dit is toch bijna een kopie van een eerder nummer van hem? Het klinkt heel bekend.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
ESF kunnen we overslaan dit jaar. Ongekend kut nummer.
Trump heeft stiekem een grote wens om een keer als dragqueen door het leven te gaan?quote:
Contextquote:
https://nos.nl/artikel/25(...)jzigen-chef-stapt-opquote:
Bezos wil koers opiniepagina The Washington Post wijzigen, chef stapt opquote:
Zal niet lang duren voordat Trump wapens af wil gaan pakkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Szura het volgende:
Valt me nog mee dat er in shithole USA nog geen mass shooting heeft plaatsgevonden tegen degenen die de overheid en rechtsstaat slopen
We waren nog niet eens zo heel lang geleden maar een paar centimeter verwijderd van Trump´s hoofd dat een JFK´tje deed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Szura het volgende:
Valt me nog mee dat er in shithole USA nog geen mass shooting heeft plaatsgevonden tegen degenen die de overheid en rechtsstaat slopen
PSV is het helemaal kwijt he. Zou je in het begin van het seizoen niet gedacht hebben.quote:
Kunnen ook mooie finales zijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Go Ahead - Heracles, zou toch hilarisch zijn als dat straks ineens de finale is?
BOSZEDquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
PSV is het helemaal kwijt he. Zou je in het begin van het seizoen niet gedacht hebben.
Ja dat ze daar uitgerekend zo’n matige schutter voor hebben ingezet…quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We waren nog niet eens zo heel lang geleden maar een paar centimeter verwijderd van Trump´s hoofd dat een JFK´tje deed.
Doe maar AZ - Kowetquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo´n finale is wel een grote ach, coëfficiënten.
Hij krijgt nog een zomer om 200 miljoen uit te geven hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
ManU ook lekker bezig weer. Ook Amorim gaat het niet redden daar.
Sjonnie hengelt het kampioenschap binnen. 2x 3-0. Never in doubt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
Nu we het toch over voetjebal hebben:
Mokerdomme Sjonnie langs de lijn als trainer van Liverpool wordt ook wel een bijzondere gewaarwording. Sta je daar dan aanwijzingen te schreeuwen richting Salah.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
Mokerdomme Sjonnie langs de lijn als trainer van Liverpool wordt ook wel een bijzondere gewaarwording. Sta je daar dan aanwijzingen te schreeuwen richting Salah.
Blijft toch een fenomeen. Kan hij niet gewoon ieder seizoen ergens anders beginnen?quote:
Kans is aanwezig dat GAE sowieso wel Europees voetbal met de huidige positie (al wordt het een stuk lastiger als Heracles de beker wint)quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wel ongunstig voor de coëfficiëntenpolonaise van volgend jaar.
Gelukkig is daar altijd Higler!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
PSV is het helemaal kwijt he. Zou je in het begin van het seizoen niet gedacht hebben.
Excelsior thuis had eigenlijk al de uitschakeling kunnen zijnquote:
Je naam is Sjonnie Heitingaquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef Pistolero het volgende:
"Eerst kwamen ze voor de opiniepagina's, ik zei niks want die lees ik niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vraag me af of mensen hier wel kunnen lezen. Het gaat over de opiniepagina, dat heeft helemaal niets te maken met persvrijheid.
Als het even tegen zit wordt hij heel cynisch, dat worden spelers waarschijnlijk heel snel moe.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:58 schreef OProg het volgende:
Dat imploderen van Peter Bosz ploegen is toch een merkwaardig fenomeen
Cynisme moeten wij hier ook niets van hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het even tegen zit wordt hij heel cynisch, dat worden spelers waarschijnlijk heel snel moe.
Ik kan me eeuwig verbazen over deze quote. Lekker weer jammeren over MENTALITEIT.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het even tegen zit wordt hij heel cynisch, dat worden spelers waarschijnlijk heel snel moe.
Als zelfverklaard mensenkenner moet hij toch juist weten dat dit niet het geval is...quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kan me eeuwig verbazen over deze quote. Lekker weer jammeren over MENTALITEIT.
'Ik ben eindverantwoordelijk, want ik stel die jongens op', stak Bosz vervolgens de hand in eigen boezem. 'Per definitie vind ik dat het vanuit jezelf moet komen. Natuurlijk is dat zo. Daar heb je toch geen trainer voor nodig, man. Je kan niet tegen je verlies, vind ik, als je topsporter bent. Dan moet het uit jezelf komen. Je staat in de halve finale! Dan kun je niet een eerste helft afleveren die je hebt gezien. Want je ziet in de tweede helft dat het wél kan.'
Die ging in een baan om de wereldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |