Je verwacht het niet!!quote:
NWS zou verplichte kost moeten zijn voor mensen die een nieuwe lesmethode voor Maatschappelijleer ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Topic: Togadriehoek slaat alarm: Onze rechtsstaat steeds meer onder druk
Eerste reactie: Oh ja nu draaien ze het om. Misschien eens kappen met het drijven van politiek in de rechtszaal.
Aantal likes: 16
Toch maar mooi het punt weer bewezen.
Het zou wel logischer zijn dit een seizoen later in te voeren. Nu is het lucky Dirk K.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Belgische competitie met een begrijpelijk en normaal format? Dit is definitief een ongeloofwaardige tijdlijn.
Het NOS-artikel twijfelt nog wat de oorzaak is van de scherpe afname!1!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 04:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het NOS-artikel twijfelt nog wat de oorzaak is van de scherpe afname!1!
Dit gaat volgend seizoen al in?quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou wel logischer zijn dit een seizoen later in te voeren. Nu is het lucky Dirk K.
Daar mag ook wel een Ach Jillert bij als ik het zo leesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:41 schreef Felagund het volgende:
Ach (Irene) Schouten.
Context: https://nos.nl/artikel/25(...)schaatsster-schouten
Ik weet niet meer wat echt is en wat nepquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Dit is een van de meest hallucinante dingen die ik in tijden heb gezien.
Fucking beastedquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Dit is een van de meest hallucinante dingen die ik in tijden heb gezien.
Hij moet z'n achterban vooral afleiden van het feit dat ie 1 biljoen dollar gaat korten op zorguitkeringen om de rijkste 1% belastingkorting te geven.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:09 schreef Momo het volgende:
Ach, precies wat zijn achterban wil zien. Misschien nog het ergste van dit soort dingen.
Dat is het levenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
ESF kunnen we overslaan dit jaar. Ongekend kut nummer.
Zware nacht gehad?quote:
Dacht ik vertaal de titel van het ESF nummerquote:
Van dat onderwerp blijf ik ver vandaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht ik vertaal de titel van het ESF nummer
Dit is toch bijna een kopie van een eerder nummer van hem? Het klinkt heel bekend.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
ESF kunnen we overslaan dit jaar. Ongekend kut nummer.
Trump heeft stiekem een grote wens om een keer als dragqueen door het leven te gaan?quote:
Contextquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |