Dat is het levenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
ESF kunnen we overslaan dit jaar. Ongekend kut nummer.
Zware nacht gehad?quote:
Dacht ik vertaal de titel van het ESF nummerquote:
Van dat onderwerp blijf ik ver vandaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht ik vertaal de titel van het ESF nummer
Dit is toch bijna een kopie van een eerder nummer van hem? Het klinkt heel bekend.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
ESF kunnen we overslaan dit jaar. Ongekend kut nummer.
Trump heeft stiekem een grote wens om een keer als dragqueen door het leven te gaan?quote:
Contextquote:
https://nos.nl/artikel/25(...)jzigen-chef-stapt-opquote:
Bezos wil koers opiniepagina The Washington Post wijzigen, chef stapt opquote:
Zal niet lang duren voordat Trump wapens af wil gaan pakkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Szura het volgende:
Valt me nog mee dat er in shithole USA nog geen mass shooting heeft plaatsgevonden tegen degenen die de overheid en rechtsstaat slopen
We waren nog niet eens zo heel lang geleden maar een paar centimeter verwijderd van Trump´s hoofd dat een JFK´tje deed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Szura het volgende:
Valt me nog mee dat er in shithole USA nog geen mass shooting heeft plaatsgevonden tegen degenen die de overheid en rechtsstaat slopen
PSV is het helemaal kwijt he. Zou je in het begin van het seizoen niet gedacht hebben.quote:
Kunnen ook mooie finales zijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Go Ahead - Heracles, zou toch hilarisch zijn als dat straks ineens de finale is?
BOSZEDquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
PSV is het helemaal kwijt he. Zou je in het begin van het seizoen niet gedacht hebben.
Ja dat ze daar uitgerekend zo’n matige schutter voor hebben ingezet…quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We waren nog niet eens zo heel lang geleden maar een paar centimeter verwijderd van Trump´s hoofd dat een JFK´tje deed.
Doe maar AZ - Kowetquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo´n finale is wel een grote ach, coëfficiënten.
Hij krijgt nog een zomer om 200 miljoen uit te geven hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
ManU ook lekker bezig weer. Ook Amorim gaat het niet redden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |