Ik hoorde die leider ook zeggen dat het tijd was voor een "centrumrechts" kabinet van CDU en AfD. Ook overal worden dedelfde semantische trucs gebruikt hequote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef DeeBee het volgende:
De nazi's van de AfD die boos zijn dat media ze nazi's noemen en het tijd vinden voor normalisering, leuke rubriek. Waarom kunnen al die zielige figuren alleen maar uitdelen en nooit wat incasseren, treurig.
Die zogenaamde ‘patriot’ die meer in Zwitserland woont dan in haar eigen kiesdistrict en lesbi is (in tegenspraak met de ‘traditionele gezinswaarden’ die hoog in het vaandel zouden staan bij die nazi’s)?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoorde die leider ook zeggen dat het tijd was voor een "centrumrechts" kabinet van CDU en AfD. Ook overal worden dedelfde semantische trucs gebruikt he
Op dit moment lijkt de kwaliteit van het onderwijs en van de gemiddelde informatiebron alleen maar af te nemen, waardoor dus steeds meer kiezers niet in staat zijn om een goed afgewogen keuze te maken. Ik zie niet hoe die trend afgewend kan worden, misschien als mensen hun stem door AI gaan laten bepalen (quote:Op maandag 24 februari 2025 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een decennium is lang he. Ik zie twee mogelijke scenario's voor heropleving links:
- toenemende desinteresse bij de "mokerdomme" kiezers. Die zien dat stemmen op Geert c.s. hun fundamentele (psychische) problemen niet oplost.
Dit is realistischer. Maar ik ben bang dat die schade heel groot moet zijn voordat mensen dat doorhebben. En dan is het wellicht al te laat voor eerlijke verkiezingen.quote:- dusdanig grote schade door wanbeleid radicaal rechts dat een charismatische ietwat populistische linkse leider het volk achter zich krijgt. Met een grote nadruk op het sociaaleconomische.
In de UK is wel een ruk naar links gemaakt omdat de Tories het té hard verkloot hebben, dus het kan inderdaad wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een decennium is lang he. Ik zie twee mogelijke scenario's voor heropleving links:
- toenemende desinteresse bij de "mokerdomme" kiezers. Die zien dat stemmen op Geert c.s. hun fundamentele (psychische) problemen niet oplost.
- dusdanig grote schade door wanbeleid radicaal rechts dat een charismatische ietwat populistische linkse leider het volk achter zich krijgt. Met een grote nadruk op het sociaaleconomische.
Ik verwacht niet dat die groep de juiste keuze gaat maken, maar geen keuze ipv Geert is ook al een stap vooruit (of ben ik nu antidemocratisch bezig...)quote:Op maandag 24 februari 2025 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt de kwaliteit van het onderwijs en van de gemiddelde informatiebron alleen maar af te nemen, waardoor dus steeds meer kiezers niet in staat zijn om een goed afgewogen keuze te maken. Ik zie niet hoe die trend afgewend kan worden, misschien als mensen hun stem door AI gaan laten bepalen ()
[..]
Jeetje.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/mazereeuw_alex/status/1894075578409508931
@:maxi-mus
Vrijheid van eigen meningsuiting!! Anderen moeten hun mond houden.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef DeeBee het volgende:
De nazi's van de AfD die boos zijn dat media ze nazi's noemen en het tijd vinden voor normalisering, leuke rubriek. Waarom kunnen al die zielige figuren alleen maar uitdelen en nooit wat incasseren, treurig.
Dat zal hij geleerd hebben van Trump fluisteraar ome Mark.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Ondertussen laat Macron weer eens zien hoe je met Trump dealt.
Waar lees je daar iets over? Op NOS of NRC nog niets.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef hhh38 het volgende:
Ondertussen laat Macron weer eens zien hoe je met Trump dealt.
Ik zie fragmenten.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar lees je daar iets over? Op NOS of NRC nog niets.
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
Macron heeft het fysieke intimidatie spelletje inmiddels ook wel door.
Heb je toevallig de docu A President, Europe and War gezien? Wel een aanrader om te kijken, volgens mij helaas nu alleen met NPO Plus.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik begin de laatste dagen ook steeds meer fan van Macron te worden ja.
Je verwacht het niet!!quote:
NWS zou verplichte kost moeten zijn voor mensen die een nieuwe lesmethode voor Maatschappelijleer ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Topic: Togadriehoek slaat alarm: Onze rechtsstaat steeds meer onder druk
Eerste reactie: Oh ja nu draaien ze het om. Misschien eens kappen met het drijven van politiek in de rechtszaal.
Aantal likes: 16
Toch maar mooi het punt weer bewezen.
Het zou wel logischer zijn dit een seizoen later in te voeren. Nu is het lucky Dirk K.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Belgische competitie met een begrijpelijk en normaal format? Dit is definitief een ongeloofwaardige tijdlijn.
Het NOS-artikel twijfelt nog wat de oorzaak is van de scherpe afname!1!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 04:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het NOS-artikel twijfelt nog wat de oorzaak is van de scherpe afname!1!
Dit gaat volgend seizoen al in?quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het zou wel logischer zijn dit een seizoen later in te voeren. Nu is het lucky Dirk K.
Daar mag ook wel een Ach Jillert bij als ik het zo leesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:41 schreef Felagund het volgende:
Ach (Irene) Schouten.
Context: https://nos.nl/artikel/25(...)schaatsster-schouten
Ik weet niet meer wat echt is en wat nepquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Dit is een van de meest hallucinante dingen die ik in tijden heb gezien.
Fucking beastedquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:39 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Dit is een van de meest hallucinante dingen die ik in tijden heb gezien.
Hij moet z'n achterban vooral afleiden van het feit dat ie 1 biljoen dollar gaat korten op zorguitkeringen om de rijkste 1% belastingkorting te geven.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:09 schreef Momo het volgende:
Ach, precies wat zijn achterban wil zien. Misschien nog het ergste van dit soort dingen.
Dat is het levenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
ESF kunnen we overslaan dit jaar. Ongekend kut nummer.
Zware nacht gehad?quote:
Dacht ik vertaal de titel van het ESF nummerquote:
Van dat onderwerp blijf ik ver vandaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht ik vertaal de titel van het ESF nummer
Dit is toch bijna een kopie van een eerder nummer van hem? Het klinkt heel bekend.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:21 schreef Slobeend het volgende:
ESF kunnen we overslaan dit jaar. Ongekend kut nummer.
Trump heeft stiekem een grote wens om een keer als dragqueen door het leven te gaan?quote:
Contextquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |