Als je Feyenoord een beetje kent is dit juist helemaal niet bijzonder.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind dit erg bijzonder.
Bodo/Glimt is wel een leuk ploegje dat ik het wel gun.quote:
De gedachte aan Robben en Giggs borrelt weer op bij het kijken nu naar Davy Klaassen.quote:
Bij iedere hersendode quote over Ajax denk ik automatisch aan Henk Spaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De gedachte aan Robben en Giggs borrelt weer op bij het kijken nu naar Davy Klaassen.
Rara, van wie is deze quote?
Altijd wel lastig iddquote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bodo/Glimt is wel een leuk ploegje dat ik het wel gun.
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij iedere hersendode quote over Ajax denk ik automatisch aan Henk Spaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die leeft nog?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij iedere hersendode quote over Ajax denk ik automatisch aan Henk Spaan.
Je begrijpt het echt niet hè?quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bodo/Glimt is wel een leuk ploegje dat ik het wel gun.
Ken het filmpje van Jiskefet wel, als je dat bedoelt.quote:
Ja dat was nog een quotequote:Op donderdag 20 februari 2025 21:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ken het filmpje van Jiskefet wel, als je dat bedoelt.
Het zit ook niet tegen he? Je mag niet klagen als er nog een penalty gegeven wordt.quote:
Ja dat vond ik ook erg bijzonder. Farioli heeft een hoop geluk aan z'n reet hangen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zit ook niet tegen he? Je mag niet klagen als er nog een penalty gegeven wordt.
Gozer is z'n neus kwijt maar de VAR kijkt er niet eens naar.
Die krampaanval van Hato alleen duurde ook al langer dan de blessuretijd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zit ook niet tegen he? Je mag niet klagen als er nog een penalty gegeven wordt.
Gozer is z'n neus kwijt maar de VAR kijkt er niet eens naar.
Ook ontzettend veel dommigheid met hun schoten de tweede ring inquote:Op donderdag 20 februari 2025 23:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die krampaanval van Hato alleen duurde ook al langer dan de blessuretijd.
Farioli had wel aardig dichtgezet in de rust. Tot echt hele grote kansen kwam Union niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |