Zo’n meltdown heb ik ook een keer gehad op een zaalvoetbaltoernooi op mijn studentenverenigingquote:
Gleed je toen ook eerst uit?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zo’n meltdown heb ik ook een keer gehad op een zaalvoetbaltoernooi op mijn studentenvereniging
Toen kreeg ik wel de complimenten overigens, dat was echt een lul.
Het was allemaal een waas maar ik kan mij niet voorstellen dat het veel soepeler gingquote:
Ik ben schijnbaar ook ineens een kerel.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach @:momo voice of reason tussen alle Poetin adepten.
Geen idee, ik heb al jaren geen bal meer zien rollen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Die Zjaaoo Felix hype van @:koffieplanter is er niet helemaal uitgekomen.
De gekkies zijn gewoon erg blij dat de machtigste man op aarde net zo gestoord is.quote:Op woensdag 19 februari 2025 09:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach @:momo voice of reason tussen alle Poetin adepten.
Ik ben inderdaad volledig afgehaakt met de nieuwscyclus, ik check Teletekst nog af en toe en verder heb ik in de auto alleen nog maar piratenzenders opstaan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:40 schreef Szura het volgende:
Dit alles is zelfs voor @:alleskaputt de parodie voorbij
Het echte leven. Welke piraten zijn je favoriet?quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad volledig afgehaakt met de nieuwscyclus, ik check Teletekst nog af en toe en verder heb ik in de auto alleen nog maar piratenzenders opstaan.
Dezelfde Supreme Court leden die min-of-meer hebben bepaald dat de president een alleenheerser is die boven de wet staat bedoel je? Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef hhh38 het volgende:
Leven die Supreme Court leden nog of zijn die ook afgevoerd door Elmo?
Dat ligt er aan hoe de wind staat. Als ze deze draaien krijgen ze mijn seal of approval:quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het echte leven. Welke piraten zijn je favoriet?
De radio staat nu op Radio Mustang, uit Beltrum, onder de rook van Hupsel, op 97.0 MHz.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het echte leven. Welke piraten zijn je favoriet?
Sow danquote:Op woensdag 19 februari 2025 22:58 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ja, dit is echt het officiële account
Waarom doet niemand daar iets? Iedereen staat erbij, kijkt ernaar, en gaat weer verder met zijn leven.quote:Op woensdag 19 februari 2025 22:58 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ja, dit is echt het officiële account
Ik zie de oerchristelijke MAGA Karens hem online nog net niet tot Jesus Reborn verklaren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom doet niemand daar iets? Iedereen staat erbij, kijkt ernaar, en gaat weer verder met zijn leven.
Waar is de burgerlijke ongehoorzaamheid? Waar zijn de massale protesten? Waar is de revolutie? Waar is de burgeroorlog?
Dit kán toch niet.
Is het tijd voor Putin om ons allemaal te verlossen? Gooi die bom maar, het is inmiddels wel duidelijk dat er echt niks van waarde verloren gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie de oerchristelijke MAGA Karens hem online nog net niet tot Jesus Reborn verklaren.
Als je te veel kritische dingen plaatst mag je net als AP niet meer in het Witte Huis komen hoor! Niet dat zijn achterban iets anders volgt dan FOX news.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me ook oprecht af waar de pers is. Dat het politieke systeem in Amerika nu zo werkt dat de president weinig hoeft uit te leggen aan de oppositie is tot daar aan toe, maar met zulke uitspraken gebaseerd op niets zou die toch helemaal kapot gemaakt kunnen worden door de journalistiek?
De Amerikaanse media en journalistiek is juist één van de grootste oorzaken van al deze ellende. Decennialang een eindeloze stroom aan extreemrechtse propaganda spuwen, en dit is wat je krijgt. Rupert Murdoch vindt dit leuk.quote:Op woensdag 19 februari 2025 23:27 schreef Remco het volgende:
Ik vraag me ook oprecht af waar de pers is. Dat het politieke systeem in Amerika nu zo werkt dat de president weinig hoeft uit te leggen aan de oppositie is tot daar aan toe, maar met zulke uitspraken gebaseerd op niets zou die toch helemaal kapot gemaakt kunnen worden door de journalistiek?
Verliezen van Brugge of all places!quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:17 schreef hhh38 het volgende:
Die Italiaantjes weten ook weer waar ze staan
Vanavond hopelijk wat tikken voor de Belgjesquote:Op donderdag 20 februari 2025 08:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Verliezen van Brugge of all places!
En voor de Noortjes.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Vanavond hopelijk wat tikken voor de Belgjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Fretwork op 20-02-2025 09:50:21 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Lekker een onderzoekje bestellen bij een stel rabiate outliers om je kaartenhuis op te bouwenquote:
quote:Klever wil vooral dat Nederland ook zelf wat aan de ontwikkelingshulp overhoudt. Ze vindt dat het Nederlandse bedrijfsleven meer moet profiteren van de ontwikkelingshulp en dat de hulp moet worden ingezet om deals over migratie met landen te sluiten. Klever geeft daarbij de Verenigde Staten en Italië als voorbeelden.
De minister noemt vrouwenrechten, gendergelijkheid, beroeps- en hoger onderwijs, en sport en cultuur als projecten waar minder geld naartoe gaat. "Daarnaast verminderen we onze inzet op klimaat, het maatschappelijk middenveld en multilaterale samenwerking. We gaan ook minder geven aan VN-organisaties, de bijdrage aan UNICEF en UNDP wordt gehalveerd en met UN Women stoppen we helemaal."
Wilders zit zo overduidelijk in de zak van Poetin. Ik snap niet dat daar niet meer gedoe over is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:28 schreef DeeBee het volgende:
Goh, het hele draaiboek van alle guurrechtse aids in Nederland is net als al die Project 2025-troep, alleen met een paar jaar vertraging.
Genot. En Oeganda weet van niksquote:Op donderdag 20 februari 2025 10:50 schreef Pino112 het volgende:
En ondertussen ook gewoon doorgaan met dat Uganda-plan, gaaf land.
Incompetente teringzooi.
Ongeacht alles, wanneer het conflict met Rusland onvermijdelijk verder escaleert mag PVV echt niet in een kabinet zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2025 10:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wilders zit zo overduidelijk in de zak van Poetin. Ik snap niet dat daar niet meer gedoe over is.
Het altijd overschatte kut Italië.quote:Op donderdag 20 februari 2025 08:17 schreef hhh38 het volgende:
Die Italiaantjes weten ook weer waar ze staan
Gesneuveld in POL of NWS?quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er gebeurd met @:Frozen-assassin?
Gerapporteerd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:59 schreef Fretwork het volgende:
Ajacieden horen niet in WLR, we supporten hier alleen de kansloze underdogs
Come on Twente
Ik stuur de Feyenoorders op je af hoorquote:
Dit hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:07 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Frits x2, het gaat hard met de VVD'ers.
Erg mooi
Ik ben er absoluut niet rouwig om als de keizers der ontmenselijking sterven. Snap simpelweg niet zo wat Frits Korthals Altes en Frits Bolkestein jou hebben aangedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 14:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn reactie is eigenlijk nog veel te mild.
Die mocht een maandje op vakantie nadat Elon Musk een ‘autistische beweging’ maakte.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:39 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een fout begaan door me in POL te meldenBeter laat dan nooit gelukkig toch nog afgehandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik had dit helemaal gemist, maar tering.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Stuur mij alsjeblieft een dmquote:Op donderdag 20 februari 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had dit helemaal gemist, maar tering.
Helaas mag ik er niets over zeggen, maar lachwekkend is het hoe dan ook.
Bang voor Danny?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had dit helemaal gemist, maar tering.
Helaas mag ik er niets over zeggen, maar lachwekkend is het hoe dan ook.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 18:56 schreef franklop het volgende:
Mag ik ook weten wat er met Frasss is gebeurd?
Ach Femke Wiersmaquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:55 schreef Felagund het volgende:
Tevens,
Ach, het klimaat
Ach, vrouwenrechten
Ach, gendergelijkheid
Ach, beroeps- en hoger onderwijs
Ach, sport en cultuur
Ach, het oplossen van het stikstofprobleem
Ach, Frits Korthals
Ben ik nog wat vergeten?
Context?quote:
Mensen die niet naar James Bond met ellenlange reclameblokken kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die naar James Bond kijken, de leegheid van die levens schokt me.
De fans kunnen waarschijnlijk hun hart ophalen want nu krijg je naast films ook troep als James Bond the Series of Young James.quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die naar James Bond kijken, de leegheid van die levens schokt me.
Kan Koopmeiners die altijd goed speelt daar op dezelfde bingokaart als Promes die altijd de sterren van de hemel speelde in Rusland en Zirkzee die de hele Serie A op een hoopje speelde om dan steevast tegen te vallen als je hem met eigen ogen ziet?quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het altijd overschatte kut Italië.
Erg mooi.
Zin in de James Bond Babies serie waar hij de peuterspeelzaal onveilig maaktquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:46 schreef Szura het volgende:
[..]
De fans kunnen waarschijnlijk hun hart ophalen want nu krijg je naast films ook troep als James Bond the Series of Young James.
Koopmeiners speelde alleen maar goed bij Atalanta, waar iedereen vol met coke zit. Die is naar verluidt volledig door de mand aan het vallen bij Juventus.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan Koopmeiners die altijd goed speelt daar op dezelfde bingokaart als Promes die altijd de sterren van de hemel speelde in Rusland en Zirkzee die de hele Serie A op een hoopje speelde om dan steevast tegen te vallen als je hem met eigen ogen ziet?
Crazyquote:
Laatste restjes van het Slot Koninkrijk gaan definitief gesloopt worden. Dit komt nooit meer goed.quote:
Zouden ze echt denken dat dit een goed idee is?quote:
Ik vind dit erg bijzonder.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze echt denken dat dit een goed idee is?
Het is werkelijk hilarisch hoe ze na 3,5 jaar zonder sentimentele keuzes compleet in hun oude kramp schieten. Meevaller voor Feyenoord dat Ajax 1,5 jaar geleden nog met Maurice Steijn zat, waardoor ze niet alleen in hun tragedie staan.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze echt denken dat dit een goed idee is?
Nee dat is niet hilarisch. Het is om woedend van te worden. Sjaak Troost is een gezwel.quote:Op donderdag 20 februari 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is werkelijk hilarisch hoe ze na 3,5 jaar zonder sentimentele keuzes compleet in hun oude kramp schieten. Meevaller voor Feyenoord dat Ajax 1,5 jaar geleden nog met Maurice Steijn zat, waardoor ze niet alleen in hun tragedie staan.
Waarschijnlijk waren ze dichterbij bij Dirk Kuijt dan je denktquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is werkelijk hilarisch hoe ze na 3,5 jaar zonder sentimentele keuzes compleet in hun oude kramp schieten. Meevaller voor Feyenoord dat Ajax 1,5 jaar geleden nog met Maurice Steijn zat, waardoor ze niet alleen in hun tragedie staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |